مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وقتی که کلام از فروش تولید ها و سرویس ها می شود، مطمئنأ عناصری که در ساخت و پباده سازی پوستر چه فونت ها و نوشته ها و چه تصاویر تمامی شرکت کردن دارا‌هستند و وسیله ای میباشند برای انتقال پیام . شایان ذکر هست طراحی پوستر برای یک فعالیت تجاری ، یک عمل فرهنگی متعدد است . قانون پباده سازی پوستر یکسان می‌باشد اما تفاوت هایی هم دارد . بنابراین با مشخص شدن مسئله ، رنگ ، متن ، عکس ها و … . می بضاعت پوستر را نوع بندی نمود .

پوسترهای تبلیغاتی می تواند بخت هر طراح باشد طراحی پوستر  چرا که مخاطبان و بازار هدف گسترده ای را پیش روی خود دارد . این به معنای آن است که یک پوستر تبلیغاتی با تعداد زیادی مخاطب راز و کار دارااست و این خود یک بخت برای طراحان فن ای کمپانی طراحان برتر می باشد که بتوانند تمدن جامعه را ارتقاء دهند . این به معنای ارتقاء دانش بصری جامعه برای پباده سازی گرافیکی از جمله طراحی کاتالوگ و پوستر می باشد . امیدوارم مدیران بازاریابی ، مدیران مارک و مدیران تبلیغات و روابط عمومی با توسعه و گسترش علم خویش در حوزه ی پباده سازی و تبلیغات بتوانند از این ابزار ارزشمند منفعت برداری کنند .

تخصص
ما در حوزه طراحی پوستر تخصص ما صرفا در چاپ و پباده سازی پوستر خلاصه نمی شود . به کارگیری مطلوب از همگی موردها ذکر شده، دوران بندی، مکان به کارگیری و طریقه به کارگیری نیازمند تخصص مختص و تحصیلات ذی‌ربط و تجربه اثرگذار و کافی برای آن است . ما به شما گارانتی مناسب ترین نتیجه ممکن در پباده سازی پوستر را خوا هیم بخشید .

خدمات
مادر حوزه طراحی پوستر پباده سازی پوستر شما علاوه بر اینکه بوسیله ما اجرا خواهد شد . سازه به درخواست شما خدمات چاپ و یا این که تولید با خدماتی ویژه در مسئله حمل و نقل ارائه خواهد شد . پباده سازی پوستر از نیازسنجی پیشنهاد دهند و تحلیل مفاهیمی که هدف از پباده سازی پوستر هست مقدمه شده و تا محاسبه بر چاپ پوستر طراحی شده ادامه می یابد .

پباده سازی
پوستر
پباده سازی
پوستر و کسب و کار پباده سازی پوستر جهت سناریو تولیدها در سال های اخیر شایسته ترین جایگزین در مسئله برخی محصول ها به مخاطبین می باشد . پباده سازی پوستر شرکتی که ایجاد کننده قطعات یدکی اتومبیل باشد و یا طراحی پوستر کمپانی دوربین مدار بسته و قطعات الکترونیکی که تعداد آن ها بسیار است، دوچندان مفید خواهد بود . طراحی پوستر مقام اختصاصی به شخصی داراست و نمی توان آن را جایگزین کلیه رسانه های تبلیغاتی نمود . به عنوان نمونه هیچ وقت نمی بضاعت طراحی پوستر را جایگزین کاتالوگ نمود . جهت کسب داده ها بخش اعظم در زمینه پباده سازی کاتالوگ به کاغذ منحصربه‌فرد آن مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات عمده در قضیه پباده سازی بروشور به کلیک بر روی طراحی بروشور به کاغذ ذی‌ربط وارد شوید .

 

  • business card
  • ۰
  • ۰

هولوگرام 
در صنایع نظامی هولوگرام در صنعت های نظامی از نکات کاربردی مضاعف با اهمیت و دارای اهمیت می باشد زیرا هوش جغرافیایی یک عدد از موادتشکیل دهنده با اهمیت و حتمی در استراتژی های ارتش تلقی می شود که می توانایی و توان برای عملیات کشف و بازدید مقدماتی منطقه جنگی از آن به کار گیری گرفت .می توان و بضاعت و توان از هولوگرام برای اخلاق دسته سه بعدی و پیچیده مغز استفاده گرفت . این روزها هولوگرام ها و آتی پیش بینی گردیده برای این  طراحی کارت ویزیت  صنعت همه ما را دلداده و مجذوب خویش کرده می‌باشد از نظر فنی تمامی موردها فوق یک سناریو غیر حقیقی و واقعی و حقیقی و واقعی و هولوگرافی می باشد، که نمونه آن را در جلوه های ویژه سینمایی، نمایش ویدئویی در در میان دود و آب، یا موقعیت فوق پیشرفته یک حقه سینمایی مضاعف کهن موسوم به روح کاغذی شاهد بوده ایم . ولی این صرفا بخشی از تجارت عظیم هولوگرام ها می باشد .  طراحی کارت ویزیت
پیش
بینی می شود تا سال 2020 قیمت صنعت هولوگرام های حقیقی وواقعی و نمایشی به 5/5 میلیارد دلار برسد 

تکنولوژی 
در هولوگرام نظامی به لطف این تکنولوژی سربازها می توانند ناحیه عملیاتی را به صورت سه بعدی مشاهده کرده و تمام حاشیه و کنارهای آن را به اعتنا نظارت نمایند تا در عملیات برنده شوند . کمپانی برای انجام این عمل داده های فیس ای مضاعف پیچیده و کامپیوتری شده را در قالب برگه های هولوگرام گنجاند . یوزرها می توانند به تصاویر سه بعدی و دوچندان با کیفیت بخش ها عملیاتی ذخیره گردیده در هولوگرام ها نگاه کنند، به کارگیری از این تکنولوژی مضاعف بی آلایش بوده و می توان به راحتی این هولوگرام را توده کرد و رویهم چید تا انبار کردن و جابجایی آن ها سهل وآسان و بی دردسر باشد . این سناریو شباهت بخش اعظمی به فیلم نزاع ستارگان دارااست البته از این نقشه ها می توانایی برای تخلیه شهرها به هنگام فجایع و بلایای ارگانیک و عملیات نجات نیز بهره گرفت . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

سایز

کارت ویزیت همانطور که در وبسایت به آن اشاره شد ما دو گونه کارت ویزیت داریم، افست و دیجیتال .

سایز کارت افست چون اکثراً به چهره شیت رایج چاپ می شود تعداد متعددی از کارت ها در کنار هم چیده می شوند سازه بر این سایز با اهمیت کارت ویزیت افست 4/8 در 8/4 می باشد که به برهان رعایت مارجین برش می بایست نوشته ها از هر طرف فعالیت 3mm فاصله رعایت شود تا پس از برش از در بین نرود . طراحی کارت ویزیت

سایز کارت ویزیت دیجیتال بدلیل این‌که تعداد کمتری در کنار هم جای داده می شوند (12 عدد در A4) مقداری بزرگتر از افست می باشد و اندازه کارت ویزیت دیجیتال 9 در 5 می باشد . جهت اطمینان بخش اعظم خوب تر می باشد در آن 3mm مارجین برش رعایت شود .

کارت ویزیت لمینت مات و یا این که درخشان در هر دو سایز با بها های متعدد چاپ می شود .

نکته دیگری که باید به آن توجه نمائید این می باشد که در طراحی کارت ویزیت افست در شرای رنگ دقیق خاصی را در نظر دارید می بایست شماره رنگ آن را از کتاب رنگها گزینش نمایید، اما پس از چاپ کارت ویزیت افست رنگ چاپ گردیده چند پرده ای تغییر و تحول و تحول پیدا می کند و ممکن می باشد یه خرده تیره تر شود ( در شیت مخصوص به شخص رنگها با جزئییات اکثر چاپ می شوند) .

در چاپ و پباده سازی کارت ویزیت دیجیتال رنگها نسبت به کارهای افست دوچندان به رنگ مانیتور نزدیکتر می باشد و همین موجب بالا رفتن کیفیت چاپ در چاپ دیجیتال شده می‌باشد .

فرمتی که می بایست پوشه طرح کارت ویزیت داشته باشد Jpg ، Tiff و یا کورلی می باشد و رنگ آن نیز می بایست مطلقا CMYK باشد چون در حالت RGB کد رنگ تغییر‌و تحول کرده و نمی توانید کد رنگ دقیقی را چاپ فرمائید .

  • business card
  • ۰
  • ۰

کارت ویزیت ابزاری برای معرفی کسب و فعالیت می‌باشد و نوع کسب وکار و رویکرد های ارتباطی با ما را ارایه می کند .

هر چه که این معرفی خوبتر باشد ما در ذهن مخاطب اکثر جایی خواهیم گرفت .

معمولا طراحی کارت ویزیت 
رسم بر این میباشد که هنگامی اشخاص می خواهند یک کارت ویزیت طراحی نمایند
نزد یک طراح می روند و به ایشان می گویند که یک طرح کارت برای آنها چاپ نماید .

طراح
نیز یک محرمانه خصوصیات از ما می گیرد مانند: نام کسب وکار، آرم، آدرس و شماره گوشی تلفن و آنگاه با استفاده
از طرح های مهیا ای که داراست یک طرح یا یک‌سری طرح می زند و به ما هم یکی را گزینش می کنیم و ایشان نیز آن را چاپ می نماید .

این
فعالیت زیاد نا مطلوب میباشد چون ما کسب وکاری داریم که بایستی مخاطبان خود راشناسایی کرده باشیم
و متناسب با آن پباده سازی انجام شود .

بعضا
از کسب وکار ها کارت ویزیت زیاد هنری و با هزینه های بسیاری به چهره دوزبانه چاپ می کنند
به
حیث شما آیا مخاطبان این موارد را دوست دارند؟
ما
اکثر زمان ها به گویش پارسی کلام می کنیم و کارت ویزیت نیز مقدار ای محدود دارد
که باید از این مجال برای تبادل ارتباط، شایسته ترین استفاده را برد .
امادر برخی از موارد
ما به بدترین صورت ممکن از این کارت ویزیت استعمال می کنیم .

شما
چرا از کارت ویزیت استفاده می کنید؟
دلیل
استفاده شما از کارت ویزیت چه می باشد ؟مشتریان شما چه اشخاصی می باشند ؟
آیا
من صرفا باید یک کارت ویزیت داشته باشم یا یک سری کارت ویزیت؟
این
ها سوالاتی هستند
که ما بایستی قبل از استعمال از کارت ویزیت از خودمان بپرسیم .

ما
بایستی به طراح بگوییم که برای ما چه طرحی استفاده نماید نه این‌که او به ذوق و سلیقه خودش برای ما کارتی
پباده سازی و چاپ کند .

  • business card
  • ۰
  • ۰

جنس کارت ویزیت

کالا برگه کارت ویزیت ها اکثر اوقات گلاسه ۳۰۰ گرم و پی وی سی ۵۰۰ میکرون و پی وسی ۷۶۰ میکرون ، ورقه های بافت دار کتان می باشد و از گونه های روکش های کارت ویزیت ها می توان به سلفون مات و براق ، سلفون مخملی ، یووی ، انتی یووی ، لمینیت های مات و براق ، لمینیت برجسته ، پی او سی ۳۰۰ و ۵۰۰ و۷۶۰ اشاره کرد . طراحی کارت ویزیت
از گونه های کارت ویزیت ها می بضاعت و توان به مواردی همچون کارت ویزیت س لفون مات و درخشان ، کارت ویزیت کتان ، کارت ویزیت لمینیت مات و براق ، کارت ویزیت سوسماری ، کارت ویزیت شیشه ای ، کارت ویزیت پی وی سی ، کارت ویزیت مخملی ، کارت ویزیت با برش خاص ، کارت ویزیت دایره ای ، کارت ویزیت یووی ، کارت ویزیت کتان امباس ، کارت ویزیت طلاکوب ، کارت ویزیت کتان المان و کارت ویزیت آهنربایی ، کارت ویزیت متالیک و متالایز ، کارت ویزیت آهنی و فلزی ، کارت ویزیت با برش لیزر اشاره کرد که در پایین به توضیح در موضوع یک سری نوع از آنان می پردازیم .

چاپ
افست کارت ویزیت در چاپ افست کارت ویزیت، کارت ویزیت در تیراژ 1000 عدد به بالا چاپ می شود . در این راه کارت ویزیت اکثر زمان ها در مقدار های استاندارد طراحی شده و پس از پباده سازی کارت ویزیت و محاسبه کردن اندازه کارت ویزیت و مود رنگی کارت ویزیت، کارت ویزیت در شیت های عمومی برای چاپ فرستاده می گردد . کیفیت چاپ افست کارت ویزیت از چاپ کارت ویزیت دیجیتال بخش اعظم می‌باشد . چاپ کارت ویزیت 6 ساعته، چاپ کارت ویزیت یکروزه ، چاپ کارت ویزیت دو روزه و چاپ کارت ویزیت 7 روزه در چاپ کارت ویزیت به رویکرد چاپ افست ترویج دارااست . اکثر وقت ها چاپ کارت ویزیت ها بصورت عمومی ( چاپ کارت ویزیت فرم عمومی ) و به این رخ که کارت ویزیت با طرح های متعدد در یک فرم کلی در کنار هم چیده می شوند و عملیات چاپ فرم بصورت هم زمان انجام می شود، انجام می شود که به این فعالیت چاپ افست همگانی کارت ویزیت نیز گفته می شود . کیفیت رنگ در چاپ افست همگانی کارت ویزیت بصورت عالی هست و اگر شما نیاز به کارت ویزیت با چاپ افست اختصاصی دارید و کیفیت چاپ کارت ویزیت و رنگ چاپ کارت ویزیت خیلی برایتان اصلی است و یا کارت ویزیت با قالب منحصر دارید می بایست از چاپ منحصربه‌فرد کارت ویزیت ( چاپ افست منحصر فرم منحصربه‌فرد کارت ویزیت ) به کار گیری نمائید . در چاپ منحصر به فرد کارت ویزیت کیفیت چاپ کارت ویزیت مضاعف بالا می رود و چاپ کارت ویزیت شما بصورت منحصربه‌فرد و در یک فرم اختصاصی انجام می شود . یک عدد دیگر از موراد به کارگیری از چاپ فرم منحصر کارت ویزیت به کارگیری از متریال متعدد ( چاپ کارت ویزیت منحصر ) یا صفحه های مختلف ( چاپ کارت ویزیت روی مقوا منحصربه‌فرد ) میباشد .

چاپ
کارت ویزیت در تیراژ کم با چاپ افست در صورتی‌که شما هم نیاز به چاپ کارت ویزیت در تیراز اندک دارید و حتما می خواهید آن را به وسیله چاپ افست چاپ فرمایید ما به شما چاپ کارت ویزیت لمینت مات 500 عددی ، چاپ کارت ویزیت لمینت درخشان 500 عددی ، چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد 500 عددی ، چاپ کارت ویزیت سلفون درخشان 500 عددی، سفارش می کنیم . این کارت ویزیت ها در تعداد ناچیز برای کسانی که نیاز به کارت ویزیت در تعداد بالا ندارند، توصیه می شود . کیفیت این کارت ویزیت ها با کارت ویزیت هایی که در تیراژ بالا چاپ می شوند فرقی نداشته و صرفا برای افرادی که نیاز به چاپ کارت ویزیت در تعداد بالا ندارند مناسب می باشند . این کارت ویزیت ها در کمترین قابلیت چاپ دارند و شما می توانید کارت ویزیت 500 عدد فوری داشته باشید . شما کافیست طرح خود را فراهم فرمایید و باما در تماس باشید .

چاپ
کارت ویزیت شیشه ای چاپ کارت ویزیت شیشه ای روی نوعی پلاستیک یا طلق انجام می شود و به کارت ویزیت ترنسپرنت هم پر اسم و رسم می باشد . کارت ویزیت شیشه ای بصورت براق یا مات با ضخامتی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ میکرون قابل پیاده سازی می باشد از دیگر انواع کارت ویزیت شیشه ای می توان به کارت ویزیت شیشه ای ماسه ای یا این که روشن و نیمه روشن اشاره کرد .

چاپ
کارت ویزیت با مقوای کارتی کارت ویزیت هایی که به وسیله مقوای کارتی ایجاد و چاپ می شوند و به چاپ کارت ویزیت با مقوای کارتی دارای شهرت هستند، امروزه دوچندان ترویج پیدا کرده اند . مقوای کارتی به شکل کاغذهای تحریری می باشند که ما در ادارات خود برای چاپ و کپی به چنگ آوردن و یادداشت برداری از آن‌ها استعمال می کنیم، البته در گراماژ فراتر و مقاومت بخش اعظم .

از مقوای کارتی امروزه به عامل چاپ پذیری مضاعف خوب و کیفیت بالا رنگ ها روی آن فراوان به کار گیری می شود . چاپ کارت ویزیت به شکل مقوای کارتی بصورت چاپ منحصر به فرد کارت ویزیت به کارگیری می شود و هر چاپخانه ای آن را در فرم همگانی خویش برای چاپ کارت ویزیت ندارد . مقوای کارتی دارای گراماژ ۲۲۰ گرم و مضاعف مشابه کاغذهای تحریر البته با ضخامت فراتر هست . چاپ طرح های گرافیک روی این جور کارت ویزیت بسیار عالی می نشینند و شما میتوانید از اشکال رنگ ها و حروف در این گونه کارت ویزیت ها استفاده فرمایید .

  • business card
  • ۰
  • ۰

خیلی از مدیران کسب‌وکارهای نوپا یا چه بسا پیش کسوت در ایران، هنوز کارت ویزیت را یک لوگو و یک آدرس و شماره تلفن میدانند . این قضیه تنها به کارت ویزیت مربوط نیست، بلکه بخش اعظمی فرایندهای کسب‌وکار در میهن ما به‌طور تخصصی تحلیل نمی‌شود و به‌جرئت می‌توان اعلام کرد بسیاری از خدمات‌ مشاوره زیر عنوان مشاور فروش و بازاریابی، عملاً برای کسب‌وکارها بهینه‌شده نیستند .
درنتیجه بعد از مدت‌ها کارایی و اقدام، این سؤال مطرح می‌شود: چرا فروشمان خوب نیست؟
کارت طراحی کارت ویزیت
ویزیت مختص و کاربردی
یکی از امتیازهای با اهمیت کارت ویزیت، کمک به برند سازی شما و ارتقا فروش می‌باشد .
نفسِ تبلیغ هنوز برای بسیاری یعنی دروغ و کلاه‌برداری! در این موقعیت بایستی چه‌کار کرد؟ نباید از تبلیغ یا کارت ویزیت و سایر رسانه‌های ارتباطی استعمال کرد؟
زمینه‌سازی
و ساخت اعتماد، یک مرحله قبلی از تبلیغ موفق است؛ پس چطور این اعتمادسازی و زمینه‌سازی انجام شود؟
کارت ویزیت عالی یکی از ابزارهای تضمین‌کننده فروش پایدار شما است، زیرا سبب ساز می گردد خوبتر چشم شوید . فروش استوار از ارائه خوب شما در کارت ویزیت نشأت می‌گیرد . در ارائه محتوا در کارت ویزیت، به مهندسی تحلیلی آن دقت کنید؛ به‌عنوان‌مثال یک کارت ویزیت عالی با یک نگاه خلاقانه به وسیله یک مدیریت یا این که مشاور متخصص، قادر است شیوه انتخاب درست را به مخاطبان خود یاد بدهد؛ چون مردمان به کارت ویزیتی که حاوی فراگیری باشد، می‌توانند اعتماد کنند .

  • business card
  • ۰
  • ۰

امروزه اصلی‎ترین کاربرد کارت ویزیت، اطلاع‌رسانی آرشیوی (و خیر تبلیغاتی) است، یعنی قرار نمی باشد کارت ویزیت برای شما مانند یک اطلاع رسانی تلویزیونی، یک جنس (اعم از تجاری یا فرهنگی) یا این که سرویس ها را معرفی کند؛ بلکه اطلاعات یک فرد حقیقی وواقعی یا حقوقی را به ساده‎ترین و قابل‌دسترس‌ترین صورت در اختیار مخاطب قرار دهد . در واقع، شما کارت ویزیت خویش را به مشتریان و مخاطبان احتمالی خویش خواهید بخشید تا داده ها اضطراری برای تماس با شما را در برهه زمانی نیاز داشته باشند . کارت ویزیت باید به مشتریان و مخاطبان امداد کند تا به خاطر بیاورند که شما که هستید، شغل شما چه می‌باشد و چطور و چگونه با شما تماس داشته باشند . هم‎چنین در صورتیکه در روزنامه‎ها و پیک‎های محلی تبلیغات می‎کنید، کارت ویزیت شما می‎تواند یک طرح مهیا برای صفحه‌هایی باشد که تبلیغات اشخاص چاپ می‎شود . طراحی کارت ویزیت

اول این‎که عموماً چاپ کارت ویزیت گران نیست؛ از این رو برای کسب‌وکارهای کوچک که سرمایه‎ی پایینی دارند ممکن است کارت ویزیت مؤثرترین آیتم برای نشان دادن یک رزومه‎ی کاری در هر بازه و مکان باشد . دوم این‌که کارت ویزیت با وجود اندازه‎ی کوچک می‎تواند داده ها مهمی را ارائه دهد . سوم این‎که به حافظه اندازه‎ی کوچک کارت ویزیت، مشتریان می‎توانند آن ها را در کیف خویش نگه دارند و حتی برخی جای مخصوص نگه‌داری مثل آلبوم کارت ویزیت دارا هستند . چهارم این‎که بر مغایر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی که یک‌سری ثانیه، بیشتر طول نمی‎کشد، کارت ویزیت با مشتری می‎ماند و هر بازه زمانی که مشتری به کارت شما نگاه می‎کند عمل شما به یادش می‎افتد و احتمال استعمال از عمل و خدمات شما افزایش می‎یابد . پنجم آن‎که شما معمولاً کارت ویزیت را به کسانی می‎دهید که بخشی از مشتریان واقعی‎تان هستند و کارت‎هایتان به هدر نمی‎رود .

چاپ
کارت ویزیت


کارت
ویزیت را شلوغ نکنید
گونه های داده ها اضافه، توضیح اشکال محصول و خدمات و عنوان کردن طرح‌های تشویقی و تضمینی مطالبی می باشد که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد . توضیح شما از متاع یا این که خدماتتان می بایست زیاد کوتاه و مختصر و گاه در حد یک نام باشد . کارت ویزیت برگه‌ی تبلیغاتی نیست و جهت معرفی شیوه های تماس و برقراری ارتباط می باشد .
توضیحات مفصل و متعدد را در سایت بیاورید و برای ارجاع به آن آدرس وبسایت را روی کارت ویزیت درج کنید
آدرس‌ها و تلفن‌های موقت را درج نکنید چنانچه شغل شما بنا به مناسبتی مدام در اکنون تغییر تحول مکان می باشد و یا این که مکان و محل کار شما استیجاری می باشد آدرس را بر روی کارت ویزیت درج نکنید . چراکه این امر پس از جابجایی کارت شما را هر جا که هست از اعتبار می‌اندازد و چاپ مجدد کارت نیز فقط مشتریان نو را دربرمی گیرد و کارت قبل با آدرسی بی‌اعتبار کماکان نزد برخی باقی می ماند . مشابه این مشکل با درج شماره تلفن‌های موقت تولید میشود .
با درج آدرس سایت، پست الکرونیکی و تلفنی قطعی و اثبات شما قابل‌اعتماد بودن و ثبات شغلی‌تان را به مخاطب نشان خواهید داد
از طرح‌های از پیش آماده دوری کنید شغل شما هر چه باشد برایش طرحی تازه و نگاهی متعدد وجود دارااست . از طراح بخواهید ویژه‌ی شغل شما کارت تازه‌ای طراحی نماید و از انتخاب طرح‌های اینترنتی و از پیش مهیا بپرهیزید . اگر‌چه طرح‌های آماده، ارزان‌ترند و سریع‌تر آماده می‌شوند البته هزینه کردن و صرف وقت برای آنچه او‌لین قدم در معرفی تجارت شماست دارای اهمیت و قیمت فراوانی می باشد .
طرح‌های از پیش فراهم آن‌گاه از مدتی کلیه گیر گردیده و کارت شما مشابه انبوه کارت‌های جان دار در بازار می‌شود
 

  • business card
  • ۰
  • ۰

در غایت می‌توان اظهار کرد فاکتور ابزاری برای رسمیت یافتن خرید و فروش متاع یا خدمت، بین خریدار و فروشنده هست . معمولا فاکتور خرید برای خریدار اهمیت بسیاری دارد . به‌خصوص وقتی که مبلغ خرید بالا بوده و یا کالایی حیاتی خریداری شود، این اهمیت عمده می گردد . در این متن به نظارت عوارض اهمیت فاکتور برای مشتریان پرداخته گردیده میباشد .  طراحی کارت ویزیت

1- 
حس اعتماد خریداران به عوارض مختلف عشق دارا‌هستند که هنگام خرید محصول، فاکتور خرید خویش را دریافت کنند .البته شاید مهمترین علت این عشق و علاقه را بتوان در نیاز خریدار به اخذ حس اعتماد از فروشنده دانست . 
ولی ویژگی‌های گوناگونی در فروشنده می بایست وجود داشته باشد؛ تا بتواند اعتماد خریدار را جلب کند . البته آشکار می باشد که وجود یک فاکتور که مشتمل بر جزئیات مهمی از پاراگراف داده ها تماس فروشنده و خریدار، تاریخ و دوران خرید و قیمت پرداخت شده بابت محصول یا خدمت است، قادر است در جلب اعتماد خریدار دوچندان موءثر باشد . در واقع این مورد علاوه بر رفع نیاز خریدار، روشی خوب برای فروشنده جهت بهبود ارتباطات و افزایش اندازه فروش خود به مشتریان میباشد . 

2- 
به کارگیری از خدمات پس از فروش در رابطه بخش اعظمی از محصولات، فاکتور در نقش ورقه گارانتی یا این که تکمیل کننده آن عمل میکند . فاکتور اثبات می نماید که یک متاع در چه تاریخی، از چه شخصی و به چه قیمتی خریداری شده می باشد . به همین عامل بسیاری از مشتریان علاقمند میباشند علاوه بر دریافت ورقه گارانتی، فاکتور کالای خریداری شده را نیز اخذ نمایند .

3- 
تضمین قیمت و کیفیت فاکتور سندی قابل پیگیری می‌باشد . در فیض این اطمینان را نزد مشتریان ساخت می نماید که مال دریافتی دقیقا همان چیزی است که در فاکتور ثبت گردیده می باشد .همچنین فاکتور ابزاری برای اطمینان از خرید کالا یا دریافت خدمات با ارزش مناسب است . در این مسئله شم مشتری چنین می‌باشد که تصویب بها در فاکتور، نشان‌دهنده صدق و مطلوب بودن بها آن است . در پیش‌روی درصورتی که جنس یا این که خدماتی سوای فاکتور فروخته شود؛ خریدار را نسبت به بها و بقیه ویژگی‌های آن کالا یا این که خدمات، دچار شک و تردید می‌کند . 

اهمیت 
فاکتور برای مشتریان 
4- 
امکان پیگیری حقوقی فاکتور در صورت رسمی بودن، یک سند حقوقی معتبر هست . سندی که می‌توان با اتکا به آن علیه صادرکننده فاکتور اقامه دعوی کرد . این خصوصیت به مشتریان این اطمینان را می دهد که در رخ عدم انطباق فرآورده خریداری شده با آنچه در فاکتور تصویب شده است؛ می تواند با پیگیری حقوقی موضوع، به احقاق دستمزد از دست رفته خویش بپردازند . این ویژگی فاکتور در معاملاتی با مبالغ بالا و یا این که پرداخت‌های اقساطی، از اهمیت بیشتری برخوردار هست . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

اسم برند،‌ شاخصی برای شناسایی یک مارک به‌ حساب می‌آید و از آنجا که برای همیشه در کنار مارک قرار می‌گیرد، شرکت‌ها باید نامی مطلوب و موجه گزینش نمایند . این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه موفقیت یا این که ناکامی مارک را در بخش اعظمی از جهات معلوم می کند . گهگاه اوقات هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سالیان برای پیدا کردن نام مناسب برای مارک ارتفاع می‌ کشد . تقریباً تمامی فعالیت های بازاریابی نظیر پباده سازی لوگو، بسته بندی، جایگاه یابی و سایر موردها به همین اسم برند متعلق میباشند . 

نام  طراحی کارت ویزیت
برند توصیفی اسم مارک توصیفی، خدمات کمپانی را به صورت توصیفی ابلاغ می کند . از آنجا که نام مارک باید بی آلایش و جامع باشد و تخصص کمپانی را تعریف کند، پس جای زیادی برای خلاقیت در نامگذاری باقی نمی ماند . داشتن نام برندی واضح و روشن، این مزیت را داراست که می تواند روایت برند را به وضوح و به شکلی تاثیرگذار برای مخاطب تعریف کند . البته جنبه منفی‌ این مدل نامگذاری وقتی می‌باشد که نام برند هیچ ربطی به تولیدها یا کسب و فعالیت جدید کمپانی نداشته باشد . 

از برندهای توصیفی می توان به جنرال الکتریک اشاره کرد که نامی بی آلایش میباشد و سبب ساز برقراری رابطه در بین کسب و عمل و مشتری می شود، ولی در شرای همین جنرال الکتریک بخواهد به بازار کالاهای تند مصرف (FMCG) وارد شود، دیگر این نام برند شاید برای مشتری دیدنی نباشد و بی ربط به نظر برسد . همین مسئله برای جنرال موتورز نیز درستی می نماید . 

نام 
مارک به یادماندنی اسم برند به یادماندنی را سنگ بنای نامگذاری برند و مقام یابی برند می دانند . این اسم ها معمولاً بسیار خلاقانه می باشند و تمایز درخورتوجهی در صنعت مربوطه ایجاد می نمایند . در نام به یادماندنی، سفارش یا استعاره ای نهفته می باشد که یک تجربه قدرتمند یا مقام مارک را در ذهن مشتری تداعی می کند . به عنوان مثال ویرجین، نایک و آمازون که به حافظه اصالت و نوآورانه بودنشان، فراوان آسان آن ها را به خاطره می آوریم . این برندها برای محافظت شایستگی خویش در بازار باید محصولاتی را ارائه کنند که با نام برندشان مطابقت و همخوانی داشته باشد زیرا اسم مارک به یادماندنی،‌ مسئولیت زیادی را به شرکت ها زور می کند . 

نام 
برند ساختگی نامگذاری محصولاتی که کاملاً نوآورانه یا این که تازه می‌باشند و تا به امروز مشابه آن در بازار وجود نداشته است، چالش بزرگی به شمار می رود . اینجاست که نام مارک ساختگی به یاری کسب و کارها می آید تا محصولی که برای اولین بار وارد بازار می شود را نامگذاری کنند . این دسته اسم ها خیر صرفا متمایز هستند، بلکه واضح و خلاقانه هم محسوب می شوند . بااینکه ساخت چنین اسم هایی مشقت بار است،‌ اما درصورتی که با مارک هماهنگی داشته باشد، به راحتی به خاطره آورده می شود . کسب و کارها در اکثر اوقات موردها از نام هایی که ریشه لاتین، یونانی یا این که ریشه فرنگی دارند، برای نامگذاری مارک استعمال می کنند . اکسون،‌ کداک،‌ زیراکس و… از پاراگراف این نام ها میباشند . 

بحران برانگیزترین بخش این مدل نامگذاری مارک این می باشد که آن ها هیچ توصیف مشخصی غیر از تعریفی که مبتکر آن ارائه کرده، ندارد و به همین برهان کمپانی ها برای این‌که این نام را در ذهن مردم جا بیندازند می بایست پول زیادی را صرف القای معنای زمینه نظرشان در ذهن مشتری کنند . 

با 
انواع شیوه های نامگذاری مارک آشنا شوید اسم 
برند لغوی نام برند لغوی با به کار گیری از بازی کلمات همت می نماید یاداوری آن را برای مشتری سهل و آسان نماید . این نام ها ترکیبی از لغت ها مرکب، املای کلمه ها و لغت ها فرنگی هستند و بخشی از متداول ترین راه نامگذاری مارک به اکانت می آیند . نام های لغوی نظیر دانکن دوناتس، برگر کینگ، کوکا کولا و… مضاعف هوشمندانه میباشند و می توانند روی مشتری تاثیرگذار باشند و بیشتر از همه برای مشتری‌هایی جذابیت دارند که مدت دوران متعددی در معرض چنین اسم هایی قرار داشته اند .

نام 
مارک اختصاری نام برند اختصاری در بیشتر مورد ها از نام کلی شرکت گرفته گردیده است تا سهل و آسان خیس تلفظ شود . برخی کمپانی ها دوران مقطع متعددی هست که از این دسته نام برای نامگذاری برند استعمال می کند . آی بی ام، کی اف سی، یو پی اس، ناسا،‌ یونیسف از نام های برند شناخته گردیده اختصاری می‌باشند . شرکت هایی مانند جنرال موتورز یا این که جنرال الکتریک نیز از نام های اختصاری GM و GE به کارگیری می نمایند . از لحاظ یک قاعده کلی، به حافظه سپردن این دسته اسم ها نه فقط برای مشتری طاقت فرسا است، بلکه برای وکیل نماد تجاری هم ایراد خواهد بود . 

نام 
برند جغرافیایی وقتی که نام برند، محدوده‌ جغرافیایی یا این که کشوری که در آن فعالیت می نماید یا این که عمل خود را از آنجا آغاز کرده می باشد را برای خویش گزینش می کند،‌ به آن نام برند جغرافیایی می گویند . سوئیس میلیتری، آمریکن اکسپرس، بوستون ساینتیفیک صرفا چندین مثال از این مدل اسم برند هستند . با این اکنون معلوم شده میباشد که بسط چنین کسب و کارهایی در کشورهای دیگر محدودیت های خویش را دارد و زمانی این کسب و امور از حیث جغرافیایی با یک مملکت یا این که ایالت خاص ایراد داشته باشد،‌ توسعه تجارت و تطبیق با موقعیت دشوار خواهد بود . 

اسم 
مارک بنیانگذار به طور سنتی اسم های برند با نام بنیانگذاران آن ها دارای ربط بوده هست و عمر آن به اولین برندهایی که به وجود آمدند، برمی گردد، مانند مارک دیرین فورد که از روی هنری فورد گرفته گردیده یا این که دیزنی که از روی والت دیزنی نامگذاری شده می‌باشد . علاوه بر این، برخی شرکت ها از نام افراد دارای اسم و رسم به تیتر «سیگنچر ادیشن» برای تبلیغ برند خویش به کارگیری می کنند، مثل سیگنچر ادیشن آنجلینا جولی روی کیف های اچ اند ام (H&M)؛ اگر‌چه روش ذکر شده را نمی بضاعت و توان به عنوان نام برند بنیانگذار در لحاظ گرفت . 

مطالب 
مرتبط: 
راهنمای 
تعیین اسم برند 
اسم 
برند تاریخی نام مارک تاریخی به شخصیت ها و اسم های تاریخی دارای ربط می باشد که هیچ ربطی به یک کسب و کار ندارند،‌ ولی احتمال دارد حمایت این کسب و عمل از شخصیت تاریخی خاصی را نشان دهد، مانند تسلا موتورز . 

نام 
مارک مدرن امروزه برندها، نام هایی را انتخاب می کنند که به مال یا این که خدمات زمینه نظرشان مربوط باشد . این اسم های امروزی مشتمل بر لغات مرکب می شوند و معناهای زیادی دارند، به طوری که هر مشتری می تواند برداشت خود را از آن داشته باشد،‌ مثل بلک بری،‌ فیسبوک، اسنپ چت و اینستاگرام . 

جاانداختن یک نام مارک مدرن مستلزم تبلیغات گسترده می‌باشد تا مردمان بتوانند به راحتی آن را به خاطره بیاورند . علاوه بر این مشتری می بایست تمامی جا خدمات یا این که محصولات این مارک را ببیند تا از این طریق اسم برند ملکه ذهن وی شود و نامی آشنا برایش باشد . 

نام 
برند مرکب اسم مارک مرکب، از یک یا چندین طبقه بندی فوق برای نامگذاری استعمال می نماید . به تیتر مثال تلنور (Telenor)، یک شرکت مخابراتی نروژی میباشد که دو کلمه و واژه ابتدایی آن به تخصص کمپانی و صنعت مخابرات (Telecom) مربوط می شود و بخش دوم به محدوده جغرافیایی کمپانی یعنی نروژ (Norway) اشاره داراست . 

لینکین پارک (Linkin Park) هم یک نام برند مرکب برای یک مجموعه راک آمریکایی می باشد که اسم خویش را از لینکلن بوستان (Lincoln Park) گرفته اند . فارکس (Forex) نیز ترکیبی از دو کلمه‌ی Foreign Exchange به معنای مبادله ارز خارجی میباشد . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

این‌که بدانید چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت بایستی درج شود قضیه بسیار مهمی می‌باشد چون یک کارت ویزیت خوب صرفا وسیله ای برای دادن داده ها به مشتریان نمیباشد بلکه یک رویه تبلیغات و بازاریابی اثر گذار برای جذب مخاطبان و مشتریان نو می‌باشد . 

به همین علت کارت ویزیت ها هیچگاه مقام خویش را با ظهور راه های دیجیتالی امروزی از دست نخواهند بخشید زیرا در کانال های دیجیتالی، فاکتور حساس تعامل و معادله انسانی وجود ندارد .  طراحی کارت ویزیت

یک کارت ویزیت خوب، مارک شما را توسعه و گسترش و بسط داده و اطلاعات اثرگذار و درستی را در خصوص شما و کسب و کارتان و آنچه در هم اکنون انجام آن می‌باشید را به مخاطب و مشتری به چهره به یادماندنی ، کار کشته و معنی دار منتقل می‌نماید . 

سفارش 
می‌کنیم مطالعه نمایید :‌ سایز کارت ویزیت در کشور ایران و سایر کشورهای جهان 
در این راستا می توانید از یک طرح آماده اما با کیفیت کارت ویزیت استعمال نمائید تا گرفتاری ای برای آغاز و طراحی نداشته باشید ، بعد از آن شروع به سفارشی کردن طرح و تغییر محتوای آن کنید . با داشتن یک طرح خوب شما صرفا کافی هست اطلاعات مناسب را در کارت خود وارد فرمایید . 

اما اگر شما کسب و فعالیت فن ای و بزرگی دارید و یا از آن جور اشخاصی هستید که برای برند سازی خود ارزش بالایی قائل هستید میتوانید با سفارش طراحی کارت ویزیت مخصوص به طرحان ، رفتار یک کارت ویزیت حرفه ای و تاثیر گذار را به ما بسپارید . 

ولی قرار دادن چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت ضروری میباشد ؟ در ادامه ۷ نکته اساسی و اساسی در این مسئله آمده می‌باشد تا با رعایت آنها، شما کارت ویزیت خود را از یک تکه کاغذی که مردم به منزل هایشان میبرند یا به دور می‌اندازند به یک وسیله ارتباطی و بازاریابی توانا تبدیل نماید . 

۱ . 
لوگو و شعار پیش از قرار دادن اطلاعاتی روی کارت ویزیت خود، در ابتدا فکری برای لوگو و شعار کلیدی خود کرده و در مقدمه این دو را در کارت ویزیت خویش قرار دهید . کارت ویزیت شما می بایست معرف نام تجاری شما و حوزه فعالیتتان با به کارگیری از اشکال، لغات و رنگ ها باشد . 

هر شخصی کارت ویزیت شما را بین انگشتان خود میگیرد می بایست با دیدن لوگوی شما، تجارت و کسب و کارتان را بشناسد و در ذهن خویش به دنبال این باشد که لوگوی شما را در چه فضاهای دیگری چشم می باشد . این گوشه و کنار میتواند محل کار شما یا وب سایت، خبرنامه، نمونه کارها و … باشد . 

در حالتی که 
یک لوگوحرفه ای و دیدنی ندارید ، همین شرایط فعلی پیشنهاد دهید :‌ پباده سازی 
لوگو ۲ . 
نام و عنوان شغلی وجود اطلاعاتی روی کارت ویزیت مانند اسم و تیتر شغلی به لحاظ موضوعی معمولی می‌باشد و نیازی به شرح ندارد البته در عمل اینگونه نمیباشد . شما نیز شگفت زده خواهید شد اگر بدانید چه تعداد از دارندگان کارت ویزیت از تیتر شغلی خود را در فضای نامناسبی از کارت قرار میدهند . 

به یاد داشته باشید که کارت ویزیت برای معرفی شجره نامه شما نمی‌باشد بلکه وسیله ای برای معرفی کسب و کار شما به مخاطب و مشتری میباشد . پس باید داده ها در کارت ویزیت به دسته ای باشند که مخاطب با دیدن آن به سمت شما آمده و مشتاق به کسب داده ها بخش اعظم باشد . 

از همین رو در کارت ویزیت شرکتی و سازمانی بعد از آن از قرار دادن نام مارک و لگو ، اسم خود را پیش از تیتر شغلی درج کنید . 

در قضیه تیتر شغلی چه گونه فعالیت کنیم؟ در حالتی که نیز دوران به عنوان یک ترجمه کننده آزاد، کارآفرین و صاحب و مالک کسب و عمل کوچک سرگرم به عمل و عمل هستید، به طور انقطاع عناوین گوناگون شغلی را می توانید یادداشت کنید البته کدام یک برای درج در کارت ویزیت برای شما مثمر ثمر خواهد بود؟ خوب تر هست از آن عنوانی برای معرفی شغل خود استفاده نمائید که کلیدی ترین فعالیت شما میباشد و رغبت دارید در آن شاخه به فعالیت گرفته شود . 

  • business card