مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما معتقدیم هدایای تبلیغاتی مناسب برای هر کسب و کاری وجود داراست گهگاه وقت ها کوچکترین هدیه می تواند مناسب ترین باشد مواقعی مانند ابزار نوشتن و اسباب اداری مطلوب برای ارائه به مشتریان گرانبها هنگام بازدید از کسب و کار شما هستند .در حالی که هدایای تبلیغاتی مختص نظیر ساعتهای فردی راهی عالی برای پاداش به کارمندان شما می باشند . 

هدایای  طراحی کارت ویزیت
تبلیغاتی gift 

منفعت 
هدایای تبلیغاتی : معرفی 
محصولات و سرویس ها جدید تشکر 
از مشتریان برای کسب و عمل گذشته ساخت 
رابطه ها مشتری ایجاد انگیزه در کارمند ونوعی پاداش محسوب میگردد . 
پیام ها وشعار را در جلسات فروش تقویت می‌نماید . 
انتخاب هدیه همینطور می تواند به برنامه ریزی برنامه های شرکت شما کمک نماید . 
فرآورده تبلیغاتی می تواند نام‌و‌نشان نام تجاری شما را افزایش دهد . 
با هدایای تبلیغاتی اسم و تصویر برند شما در ذهن مشتریان محافظت می گردد . مشتریان مو جود با مسئولیت به اسم تجاری شما باقی خواهند ماند، مشتریان بالقوه تازه به جای رقبای شما، به نام تجاری یا نماد شما کشیده می شوند .زمانی که از هدایای تبلیغاتی مارک شما استفاده می نمایند هنگامی دوست یا همکارش مارک شما را رویت کرد به وی مارک شما را سفارش می کند یا این که در ذهنش می ماند . انتخاب هدیه فرمان روا تبلیغات دقیق میباشد چون مدت را برای بدست آوردن چیزها دقیقا درست می کنیم . در شرای مخاطبان انگیزه خویش را می دانید، یا این که چه بسا نمیدانید ما همواره برای کمک به اینجا هستیم تا کادو تبلیغاتی به خیر و خوبی گزینش شود، دقیقا همان پیامی را که می خواهید ارسال شود . این فرمان علی الخصوص در موضوع گزینش تولیدات هدیه درستگو می‌باشد . 

gift 

ارائه هدایای تبلیغاتی ما سوای شک به دلخواه مشتریان شما می شود، این حقیقت میباشد که شما به مقدار کافی ارزش دارین و همچنان ارزش نگهداری معاملات خویش را می دانید . 

JT Foxxمربی ثروت و مولف در گفتمان ای اخیر با انجمن بیس اهمیت نام تجاری را توضیح اعطا کرد و حافظه نشان ساخت که میتوان با هدایای تبلیغاتی اعتبار شرکت های تجاری فراتر میرود و به این ترتیب آنها را به شرکت های قادر و غالب تر تبدیل می کند . با این حال، تولید یک هویت کار کشته مارک می تواند بسیار دشوار باشد، به ویژه برای کسب و شغل های نو دشوارتر میباشد اما با به کارگیری از هدایای تبلیغاتی کار انها آسانتر می‌گردد . 

در 
اینجا، ما نگاهی داریم که چه‌طور تولیدات تبلیغاتی می تواند به شما در حل این بحران کمک کند ؟ 


Watch 
به تازگی داده های مربوط به تیم ای از نظرسنجی های انجام شده بوسیله BPMA( انجمن تبلیغاتی بریتانیا در سال 2012) را منتشر کرد که انگیزه آن انتخاب اینکه آیا به کارگیری از تولیدها تبلیغاتی در راهکار های تبلیغاتی در ارتقاء فروش و ارتقا دانایی اسم تجاری اثر گذار بود؟ 
پژوهش ها نشان می دهد که چیزی معمولی به اندازهرخودکار یا خودکار چاپ گردیده می تواند راهی موءثر برای امداد به ایجاد یک نام‌و‌نشان قادر برای مارک باشد .نتایج جالب بود دو سوم از کمپانی کنندگان در نظرسنجی قدرتمند به یاد‌آوری اسم برند که در سال قبلی یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده بودند . از این تعداد، 79 درصد موافقت کردند که در آینده با این نام تجاری دوباره فعالیت کنند، در حالی که بیش از نیمی از آنان گفته اند که نظراتشان در مسئله این شرکت پس از اینکه محصول ها چاپی به آن‌ها داده شد، ارتقا یافته هست . اکثریت قریب به حادثه این کمپانی کنندگان (87٪) گفتند که این زمینه را بیش از 12 ماه نگه داشته اند . 

این اطلاعات برای اشخاصی که در درحال حاضر حاضر با اقتدار برند تجاری تولید ها تبلیغاتی آشنا هستند، می بایست تعجب برانگیز باشند . یک هویت اسم تجاری توسط تعبیه بها های کسب و کار، لوگو و اسم در ذهن مشتریان بالقوه ایجاد می شود؛ به این ترتیب، این دستور به این مفهوم میباشد که مواقعی مانند مداد چاپ، کیسه یا این که لیوان که بوسیله گیرنده و همسالان آن‌ها دیده می شود و به صورت روزمره قضیه به کارگیری قرار می گیرند، به این هدف امداد خواهند کرد . این کالاها اغلب بوسیله اشخاصی که با کسب و کارهای جدید سرگرم به کار هستند، نادیده گرفته می شوند، چون آن‌ها فرض می کنند که چیزی بی آلایش به میزان یک جام نمی تواند به آن ها امداد کند تا برند خود را ساخت نمایند . اما واقعیت این است که مورد ها عملی و روزمره مثل این میباشد که اکثر وقت ها در ارتقا نام و نشان شرکت اثرگذار هستند، چون این اقلام در ارتفاع زمان هنگامی طولانی مقدار متعددی از مواجهه را ارائه می دهد . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

بروشورها در اصل کتابچه های کوچکی هستند که صاحبان کمپانی ها و فروشگاه ها با استعمال از آن ها تولیدها و خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند و در اصل یک دسته شناسنامه ی مال محسوب می شوند که در آن توضیحاتی مختص مال داده می شود . 

1-ابعاد  طراحی کارت ویزیت
پباده سازی بروشورها : در ابعادبروشور محدودیتی وجود ندارد و می توانایی از هر مقدار که دوست داشتید چاپ فرمایید .عموما از بروشور برای تبلیغاتی که دست مخاطب می برسد استفاده می شود و تعدادش اکثرا انبوه می باشد ،ولی برای نمایش کار و خدمات و محصولات در شرکت ها و نمایندگی ها باید از کاتالوگ به کار گیری کرد .کاتالوگ ها عموما بدون نقص خیس و نوشته های بیشتری دارا هستند البته در بروشورها که اکثر زمان ها در کاغذهای گرم ذیل زده می شوند توضیحات مختصرتری داده می شود .گهگاه برخی بروشورها امکان توسعه و گسترش دارا‌هستند یعنی به نوع ای طراحی می شوند که در ظواهر مقدار ی 10*10 می باشند البته زمانی آن ها را باز می فرمایید در اصل با بروشوری با بعد ها 20*20 روبرو می گردید که متن و توضیحات بی نقص تری دارااست . 

در بروشورها می بایست پباده سازی ها بی آلایش البته زیبا و جذاب باشد تا هرچه اکثر مشتری را به خویش جذب کند و مخاطب با دیدن بروشور میل و رغبتی برای خواندن متن و مطلب آن داشته باشند .گاهی در یک بروشور تنها یک عکس و یک سری توضیح کوتاه و به جا از آن تبلیغی قشنگ و به یاد ماندنی به وجود می آید،اما گهگاه نیز بروشوری تعداد زیادی طراح را در خویش جا داده ولی منظور و معنا را به خیر و خوبی نمی رساند و جذبه ای ندارد .در اصل طراحی بروشور به ذوق و سلیقه ی کار فرما میباشد که می تواند طراح از انواع دولتی ، سه لتی، یا پنج لتی و شش لتی استعمال کرد که هر کدام از آن ها طرفدارانی برای خود دارند . 

3-جلد 
بروشور: صفحاتی که به تیتر جلد بروشور می باشند بایذ رنگ و طرح جذاب تری داشته باشند وسعی شود از عکس های با کیفیت برای جلد استعمال شود تا هرچه بیشتر مخاطب را به خویش جذب نماید .کارایی نمائید از کاغذهای درخشان و گلاسه استفاده فرمایید تا بروشورزیباتر به لحاظ رسد . 

4- 
ترتیب حق تقدم نوشته ها در طراحی بروشورها مطالبی که می خواهید در بروشور بیاورید را گونه بندی کنید و به خیس تیب اولویت آن ها را روی جلد و یا در ورقه های زیرین جایگزین نمایید ؛دقت داشته باشید از نوشتن مطالب مضاعف روی جلد خودداری نمایید و عملکرد نمائید مطالب روی جلد کوتاه و کاربردی باشد به عنوان مثال نام برند و دسته تولید ها و یا خدمات را می توانید به چهره عنوان بیاورید و یا این که یک عدد از محصولات را به فیس عکس با کیفیت روی جلد بگذارید و نام کمپانی و آدرس و تلفن را ذکر فرمایید آن‌گاه در صفحه های زیرین توضیحاتی بدهید .البته تمامی ی بروشورها چند لتی نیستند بلکه گاهی به فیس تک برگ نیز منتشر می شوند که توضیحات و نوشته های مختصری دارااست .حتمی به ذکر هست که بگوییم تمام اصول گرافیکی به همراه توازن محتوایی عکس ها و متن در بروشور بایستی رعایت شود تا مقاله و نوشته ها متناسب و خوشگل درآیند .پس باید تلاش شود تا حد قابلیت متن ها در سطرهای کوچک و مختصر و اثرگذار نوشته شود تا مخاطب از خواندن آن دلسرد و بی رغبت نشود . 

5- 
کالا ورقه پباده سازی بروشورها مال صفحه بروشورها بر مبنا گونه پباده سازی و انعطاف پذیری ضروری جهت تا میل کردن آن در مدل های یک سری لایه و یک‌سری لتی ،باید انتخاب شود .باید در تعیین شکل و فرم و پباده سازی مخاطب در نظر گرفته شود مراد این‌که بدانیم این بروشورها اکثر دست چه کسانی می رسد و مسئله به کار گیری ی چه افرادی می باشد . 

6-لوگو 
و نماد کمپانی در طراحی بروشورها باید دقت نمائید که لوگو وآرم شرکت حتما در لایه ی اول و رو قرار بگیرد تا مخاطب با آن آشنا شود و در ذهنش نقش ببندد .توده ای از اشخاص برای شرکت و یا این که دکان و هر فعالیتی که می خواهند تبلیغش را بکنند به دنبال طراحان حرفه ای می باشند تا آن ها با ظرافت و دقت طرح هایی مضاعف قشنگ و دیدنی برایشان بزند و در چهره تعیین مدل پیشنهادی آن را چاپ می نمایند .امروزه طراحان متعددی می باشند که با به کارگیری از برنامه های کامپیوتری طرح هایی ناب و بکر می زنند تا شخص پیشنهاد دهنده از دیدن آن به وجد بیاید . 

عده ای معتقدند که هزینه کردن برای پباده سازی و کاغذ مرغوب خیس ،برای تبلیغ از نحوه بروشور و یا تراکت و غیره ولخرجی و بیش تر کاری می‌باشد و کاری بیهوده است و نظرشان این هست که کسی که می خواهد چیزی را بخرد یا سفارش دهد با یک نوشته ی ساده می تواند تبلیغ نماید ،البته میباشند کسانی که به واسطه ی مال عالی و مرغوب و انصافی داشته اند ناچیز اندک در بازار و در شهرخود دارای شهرت گردیده اند و در آمد خیر و خوبی نیز داشته اند البته این نکته را می بایست درنظر گرفت که افرادی که نو کارشان را شروع کرده اند و یا این که می خواهند فروشی بخش اعظم از تراز شهر خویش داشته باشند شایسته ترین سرمایه گذاری تبلیغ کردن می‌باشد و در شرای تبلیغشان به چهره قشنگ و جذابی باشد مطمئنا در کار خویش پیشرفتی می نمایند . 

نکته ای که در اینجا حائض اهمیت می‌باشد این می باشد که صاحب کار و طراح می بایست از طرح های تکراری و شعارهایی که در مورد تولیدها و یا این که سرویس ها رقبا در بازار است ،به شدت دوری کنند و به دنبال تیترها ،نوشته ها وطرح های تازه و تازه باشند .حتی در صورتیکه کاهی برای تبلیغات محصولی تعدادی سال از یک مدل بروشور استفاده کرده اید وقت آن رسیده که جور جدیدی را آزمون فرمایید تا مخاطبان جدیدی را هم جذب نمائید . 

دانلود 
تراکت حزب برگزار فستیوال هولی 
امروزه چاپ های بروشور سه لتی از پرطرفدارترین چاپ هاست زیرا هم کوچک و مختصر می باشد هم جایی برای توضیحات در لایه های زیرین داراست .لازم به ذکر میباشد که بگوییم اشخاصی که وظیفه ی چاپ بروشور را برعهده می گیرند بسته به عکس ها و طرح ها و پیشنهادهایی که کارفرما می دهد از کاغذهای مرغوب و یا این که عادی به کار گیری می شود .مواقع زیادی پیش می آید که شخصی از جایی می گذرد و به دست اوبروشوری داده می شود ووقتی مخاطب آن را می بیند بلافاصله آن را به دور می اندازد زیرا نقش و طرح آن بروشور حیث خواننده را برای تلاوت و دیدن مقاله جذب نکرده میباشد اما گاهی شما جایی چه بسا روی زمین بروشوری را می بینید و دولا می گردید تا آن را بردارید و مطالب آن را بخوانید چون طراح آن توانسته مخاطب را با طرح و عکس و نشانه و همچنین صفحه خوب جذب کند تا مطالب را بخواند . 

اشخاص متعددی می‌باشند که برای مغازه ،رستوران،بوتیک،نمایشگاه ماشین،خدمات درمانی در منزل،فروش امکانات در مانی و یاری درمانی ،شرکت های نساجی و یا این که تولیدی لباس،پتو ،حوله و یا شرکت های فروش اشکال خوراکی هایی ازقبیل کیک و کلوچه و نوشیدنی ها و بخش اعظمی دیگر از محصول ها و خدمات ،تبلیغات زیادی از قبیل بیلبورد ،تبلیغات تلوزیونی،آگهی ها ی روزنامه ای،بروشور ،تراکت و کارت ویزیت ،دارند تا بتوانند تولیدات خویش را در سراسر سرزمین و یا چه بسا به بیرون مرز و بوم بفرستند .مطمئنا کسانی که فرآورده عالی و یا خدمات خوب را با تبلیغات صحیح به مشتری می دهند افرادی می‌باشند که به زودی برهمه ی رقبای خود غالب می شوند و بازار را به دست می گیرند . 

نکته :دقت داشته باشید گاهی برخی از طراحان نو کار به توصیه صاحب کار بر روی بروشورها عکس هایی غیر مرتبط با خدمات و یا این که تولیدات فروشی خویش می زنند و مخاطب با دیدن بروشور متوجه نمی شود که این تبلیغ دقیقا برای چه جور محصولاتی و یا این که خدماتی میباشد منظور اینکه در‌صورتی‌که می گوییم نوشته ها مختصر و موءثر باشند یعنی کامل و رسا باشند به عنوان مثال عکسی از تولید ها فروشی روی بروشور باشد نه عکسی که فقط زیباست و از مطلب به دور می باشد برای مثال شرکتی می خواهد برای فروش بسکوییت تبلیغ نماید نباید عکس گل و گیاه روی بروشورش بزند و اسم برند و گوشی تلفن و نشانی را بزند زیرا مخاطب در این مسئله به هیچ وجه متوجه کالای با اهمیت نمی شود . 

دانلود 
کارت ویزیت شرکتی با رنگ قرمز‌رنگ و سفید 
خوب تر می‌باشد در حالتی که تخفیف ویژه ای دارید به عنوان مثال برای دانشجو یان و یا این که کارمندان تخفیف می دهید و یا برایشان تسهیلاتی در نظر می گیرید مطلقا ذکر فرمائید و در حالتی که کمپانی خدماتی ای دارید خدمات جانبی را که به عنوان کادو می دهید ذکر فرمائید تا مخاطب را به خودش جلب نماید .امروزه مردمان زیادی به دنبال آف های فروش و تخفیف های ویژه ی روزهای عید ، مراسم های مذهبی ویا تغییر تحول فصل هستند تا بتوانند با هزینه ی کمتری خرید بیشتری داشته باشند .ولی اضطراری به ذکر هست که می بایست به طبع برای محصولات نو و نو شرکت اطلاع رسانی کرد ،حتی در صورتی‌که مدل و طرح مال عوض شود خوب تر میباشد در بروشورهای جدید ذکر شود تا مشتری و مخاطب را به نادرست نیندازد . طراحی کارت ویزیت

صحبت آخر از آوردن طرح ها و رنگ هاس شلوغ و در هم و برهم دوری کنید و تلاش شود فونت متن ها معمولی و یه خرده گرانقدر باشد تا هر خواننده ای بتواند آن را به راحتی بخواند و مقاله را بگیرد نه این‌که از فونت های دشوار و تعجب آور به کارگیری شود تا مخاطب از قرائت آن خسته شود و آن را دنبال نکند . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

تراکت ها ابزارهای تبلیغاتی بی نظیری هستند؛ تراکت ها علاوه بر این که مشتری های جدیدی را جذب کسب و عمل شما می کنند، مشتری های فعلی شما را نیز از پایانی تولید ها شما آگاه می سازند . تراکت ها این امکان را برای شما فرهم می نمایند که روی دیوارها، پنجره ها و تابلوهای اعلانات، تولیدها و خدمات خویش را معرفی کنید .  طراحی کارت ویزیت

تراکت های تمام رنگی با رنگ های دیده نواز، روش مناسبی برای با خبر کردن مشتری ها از فروش های فوق العاده، ساخت هر دسته تغییر در ارائه خدمات و ساعت ها کاری کسب و فعالیت شما میباشند . تراکت ها را در قربت فروشگاه خود روی دیوارها متصل فرمایید و در کیسه های خرید فروشگاه، قرار دهید . 

پباده سازی 
تراکت تنها در تعدادی دقیقه با حضور مشتری انجام می شود

  • business card
  • ۰
  • ۰

کارت ویزیت ها منتخب طلاق ناپذیر از هر گونه برنامه های عالی بازاریابی می باشند . جنس کارت و هزینه آن، احتمال دارد مهم‌ترین وجه آن می باشد . ولی شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کارت ویزیت شما تعریف کننده سیر تا پیاز کمپانی شما باشد . آنچه شما بایستی از آن توقع داشته باشید، چهره ای هست که مردم از شرکت شما به تیتر یک کمپانی رشته ای به واسطه کارت ویزیت شما در ذهنشان نقش می بندد . کارت ویزیت اولی برداشت مشتری از شرکت شما را شکل می دهد . درست به مثل کسی که شما برای توشه اول ظاهر او را (لباس و کفش و . . .) می بینید و برداشتی از شخصیت او در ذهن شما شکل می گیرد .  طراحی کارت ویزیت

نوع پباده سازی کارت ویزیت را بایستی در لحاظ گرفت تا مناسب کسب و فعالیت شما (صنعتی یا این که شخصی) باشد . در شرای شما مدیر یک بانک باشید، برای مثال نباید از شخصیت های کارتونی در پباده سازی کارت ویزیت به کار گیری کنید . در شرای شما مکانیک حرفه ای خودرو هستید، کارت ویزیتی که از رنگهای تیره و یووی موضعی در طراحی آن به کارگیری شود، برای عمل شما مناسبتر میباشد . هنگام شروع طراحی چاپ کارت ویزیت برای اینکه شایسته ترین تصویر فرضی برای کارتان تولید فرمایید خوبتر می باشد سبکی که مناسب کار شماست را انتخاب فرمایید . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

انگیزه از پباده سازی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه اکثر مخاطب و ارتقاء فروش می باشد، این تبلیغات می‌تواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی،چاپ تراکت و بروشور و چه بسا سایت خود شما زمینه به کارگیری قرار گیرد و نکته مهم و مشترک در بین تمامی آن‌ها اهمیت انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی می باشد . در این مطلب از وبسیما قصد داریم مهمترین نکات در انتخاب تیتر مناسب برای یک اطلاع رسانی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم . 
تعیین تیتر آگهی تبلیغاتی تیتر با اهمیت مهم ترین عنصر یک اطلاع رسانی تبلیغاتی به شمار می رود و مثل نام رمز ، جواز ورود خواننده به فضای تبلیغ می باشد . به طور معمول، تعداد کسانی که صرفا عنوان آگهی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه‌ی اطلاع رسانی را نیز می خوانند . هنگامی تیتر را نوشتید تقریبا 80 درصد عمل را انجام داده‌اید و در شرای همین عنوان نتواند در خواننده تولید انگیزه نماید ، 80 درصد پول سرمایه گذاری را از دست داده اید ، یک عدد از گرانقدر ترین مشکلات این هست که یک آگهی تبلیغاتی را سوای عنوان ارائه دهید که متاسفانه این موضوع در بعضا از اطلاع رسانی ها دیده می شود . گهگاه زمان ها تنها با تغییر تحول عنوان آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر ارتقا اعطا کرد .  طراحی کارت ویزیت
نکات ارائه شده در گزینش تیتر اطلاع رسانی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد . اگیلوی را بعنوان نیروی ایده پرداز تبلیغات امروزی می شناسند و مطالعه این کتاب برای کلیه اشخاصی که دستاوردی برای ارئه و یا این که هدفی در سر دارا هستند اثرگذار خواهد بود .انگیزه از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه عمده مخاطب و افزایش فروش می باشد، این تبلیغات قادر است توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی،چاپ تراکت و بروشور و چه بسا وب سایت خود شما زمینه استعمال قرار گیرد و نکته مهم و مشترک فی مابین کلیه آن‌ها اهمیت انتخاب تیتر اطلاع رسانی تبلیغاتی می باشد . در این مقاله از وبسیما قصد داریم مهمترین نکات در تعیین تیتر مناسب برای یک آگهی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم . 
گزینش عنوان اطلاع رسانی تبلیغاتی تیتر کلیدی مهمترین عنصر یک آگهی تبلیغاتی به شمار می‌رود و نظیر نام رمز ، جواز ورود خواننده به فضای تبلیغ می باشد . به طور معمول، تعداد کسانی که صرفا عنوان اطلاع رسانی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی میباشد که بدنه‌ی اطلاع رسانی را هم می خوانند . وقتی تیتر را نوشتید نسبتاً 80 درصد عمل را انجام داده‌اید و درصورتی که همین عنوان نتواند در خواننده تولید انگیزه نماید ، 80 درصد پول سرمایه گذاری را از دست داده اید ، یکی از تعالی ترین ایرادات این میباشد که یک آگهی تبلیغاتی را فارغ از تیتر ارائه دهید که متاسفانه این مورد در برخی از آگهی ها چشم می شود . گاهی وقت ها فقط با تغییر‌و تحول عنوان آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر ارتقاء اعطا کرد . 
نکات ارائه شده در تعیین تیتر آگهی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد . اگیلوی را بعنوان نیروی خلق کننده تبلیغات امروزی می شناسند و مطالعه این کتاب برای کلیه اشخاصی که دستاوردی برای ارئه و یا هدفی در سر دارا‌هستند اثرگذار خواهد بود . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

در مسئله ابعاد برگه ها تا کنون در زمان های متفاوت و در کشورهای گوناگون، استانداردهای متنوعی ارائه گردیده . با این درحال حاضر به نظر می رسه امروزه دو سیستم اداره استاندارد دربین الملی (ISO) و سیستم استاندارد آمریکای شمالی دو سیستم استانداردی هستند که استفاده از اون ها پهناور تر هست . 

استاندارد  طراحی کارت ویزیت
فی مابین المللی ایزو ۲۱۶ یا (The international standard: ISO 216): 
استاندارد فی مابین المللی ابعاد کاغد یا این که ایزو ۲۱۶ بر مبنا استاندارد DIN مرزو بوم آلمان قرار گرفته . (دلیل به کارگیری از استاندارد مملکت آلمان در این موضوع به سوابق و پیشرو بودن این مرز و بوم در صنایع چاپ و ورقه مربوط بوده) . ویژگی اختصاصی به شخص این سیستم مقیاس پذیر بودن اون می باشد . بر این مبنا در همه بعدها صفحه های استاندارد ایزو ، نسبت ارتفاع به عرض تقریبا برابر با ۱/۴۱۴۲ ( جذر عدد ۲) می‌باشد . در این استاندارد سه خانواده ورقه با بعد ها مشخص و معلوم وجود دارا‌هستند : مجموعه A ، مجموعه B و تیم C . 

دقت داشته باشید که بر شالوده استاندارد ایزو طرز بیان بعد ها یک ورق برگه بایستی بصورت پهنا در طول (با توجه به موقعیت لاتین ) باشه . برای مثال هنگام اسم بردن سایز A4 اونرو بصورت ۲۹۷ ×‌ ۲۱۰ میلی متر ابلاغ می نمایند . اعتنا فرمایید که واحد مقدار گیری استاندارد «میلی متر» است و در ضمن بدونید که با اعتنا به استعمال از نسبت ۴۱۴۲ /۱ برخی از بعدها عدد اعشاری می گردیده که اونرو پروسه کردن . 

گروه 
A در این مجموعه نسبت طول به عرض کاغذ عدد مطلق ۱/۴۱۴۲ می باشد . 

اندازه مساحت کاغذ A0 در این تیم ۸۴۱ × ۱۱۸۹ mm و نسبتاً برابر با یک متر مربع (در واقع ۹۹۹۹۴۹ میلی متر مربع بوده که به یک متر مربع مراحل شده) هست . این مقدار به تیتر استاندارد پایه برای گزینش گرماژ یک ورق ورقه به کارگیری می شه . 

در این مجموعه صفحه های کوچکتر با نصف کردن ارتفاع صفحه بزرگتر به دو قسمت بدست می خاطره . برای مثال جدا A1 با نصف کردن طول ورقه A0 به دو نصیب هم اندازه به دست می خاطره به این ترتیب انقطاع A1 معادل خواهد بود با ۵۹۴ × ۸۴۱ ( اما عرض ۵۹۴/۵ بوده که فرآیند گردیده ) . همانظور که می بینید پهنا برگه تبارک خیس بعد از نصف شدن ارتفاع برگه کوچکتر خواهد بود . 

گروه 
B و C در حالتی که چه میزان های مجموعه A محدوده قابل قبولی از اندازه ها را در اختیار ما قرار می دهند با این حال نمی بضاعت خاطرنشان کرد که لزوما کافی می‌باشند . به همین برهان مقدار هایی در دو تیم B و C علاوه بر مقدار های مجموعه A ساخت شده اند تا اندازه های غیر متعارف و خاص نیز پوشش داده بشوند . اما اندازه های تیم B و C هم از حیث هندسی مشابه اندازه های تیم A به دست اومدن . بر این مبنا مقدار های تیم B به نحوی تولید شدن که هر میزان از این مجموعه میانگین هندسی دو میزان از گروه A باشه . برای نمونه انقطاع صفحه B1 تقریبا مابین انقطاع صفحه A0 و A1 می‌باشد . به این ترتیب از ورقه A0 می توانایی جدا B1 و از قطع B1 هم می بضاعت کاغذ A1 را به دست آورد . اما اندازه تیم C ما در میان مقدار های گروه A و B قرار دارا‌هستند . برای نمونه قطع صفحه C4 کوچکتر از B4 اما بزرگتر از A4 است . از مقدار های تیم C برای تولید پاکت های مراسلاتی استعمال می نمایند . 

چاپ 
قاصدک ارائه دهنده اشکال سرویس ها چاپ از جمله چاپ کتاب ، کاتالوگ ، بروشور ، ست و ورقه ها اداری ، پوستر و …

  • business card
  • ۰
  • ۰


چاپ وسیع ترین راءس چاپ دیجیتال با استفاده مندی از دستگاه های مجهز، خدمات چاپ فضای خارجی و داخلی را با کیفیت دوچندان بالا ارایه می دهد از پاراگراف این خدمات: 
چاپ 
فضای خارجی از قبیل: بنر- فلکس- وینیـل، استیکر- مش- صفحه دیـواری 
چاپ  طراحی کارت ویزیت
پوسترهای نمایشگاهی بر روی کاغذهای: کوتد- گلاسه- بوم- متالایز- بک لیت به یاور لمینیت سرد و گرم 
چاپ بی واسطه بر روی اجسام سخت از قبیل: سنگ- شیشه- چوب- اشکال فلزات… . . 

چاپ 
دیجیتال و نصب بیلبوردهای شهری 
تولید 
و نصب راز درب و بنرهای نمای ساختمان 
چاپ 
و نصب بر چسب بر روی ماشینهای پخش و اتوبوس 
طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد . 

Foam-Board 

و از گزاره خدمات پرطرفدار این گروه چاپ استندهای نمایشگاهی از قبیل: استند x- رول آپ- میز کانتر- پاپ آپ- شاسی – فوم پیروزی – لایت جعبه می‌باشد . شاسی و فوم برد نمایشگاهی ۲ ابزار فوق العاده برای زیبایی یکسری برابر عکس های شما می باشند . فوم برد مناسبترین روش برای سناریو عکس است که دوچندان سبک می باشد و فارغ از نیاز به میخ و یا پیچ قابل نصب بر روی هر مکانی که شما می خواهید، می باشد . فوم موفقیت در دو رنگ مشکی و سپید جانور می باشد . فوم بردها شبیه تخته شاسی میباشند با وزنی فوق‌العاده سبک تر، وزن سایز کوچک حدود ۳۰ گرم و وزن سایز بلندمرتبه حدود ۶۰ گرم می باشد . از ویژگی های مهم فوم موفقیت عبارتند از: وزن سبک، ثبات و مقاومت در برابر آب و هوا . جوهر چاپ مقاوم در برابر UV و سازگار با محیط زیست و قابل شتشو، تراز تصویر صاف و غیر انعکاسی و . . . . این متاع در ضخامت های ۵ و ۱۰ میلی متر جانور می باشد و بسته به ضخامت و سایز قیمتهای متفاوتی داراست . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

اکثری از کسب و امور بضاعت و توان به کارگیری از تبلیغات چاپی در مجله ها یا مجلات را ندارند، چون این گونه تبلیغات برای استفاده مکرر گرانقیمت می باشد، به همین عامل این کسب و کارها گاهی زمان ها مبادرت به استعمال از تراکت های تبلیغاتی تک رنگ و بی آلایش می نمایند .  طراحی کارت ویزیت

البته درصورتی که دوس ت دارید این تراکت تبلیغاتی شما اثر گذاری مناسبتری داشته باشد بایستی چند نکته را در آن رعایت فرمائید تا فیض مطلوب تری اخذ کنید، این نکات فراوان ساده و ارزان ارزش می باشند . 

جور 
صفحه در تبلیغات چاپی متاسفانه بسیاری اشخاص فارغ از توجه از کاغذهای رنگی بدون کیفیت به کارگیری میکنند، در اکثر وقت ها مواقع طرح زیبای شما به استدلال استعمال از همین کاغذهای بی کیفیت ابدا دیده نمی شود و پیام شما منتقل نخواهد شد . 

سفارش اینجانب به شما استفاده از ورقه تحریر 80 گرمی سپید می باشد، همین تغییر تحول کوچک و معمولی می تواند پیام شما را آشکار تر نشان دهد و همینطور طرح شما دربین آن رنگهای کاغذی محو نشود . 

رنگ 
در تبلیغات چاپی اگر در هم اکنون حاضر تمایلی به به کار گیری از تراکت های رنگی ندارید و می خواهید فقط از تراکت های تک رنگ فایده ببرید، ممکن است گهگاه تایم ها نتوانید به نیکی گزیده از پیام خویش را درشت نمایی نمائید تا تماشاچی خوب تر آن را ببیند . 

یک توصیه معمولی که فراوان ارزان نیز تمام خواهد شد، استفاده از چاپ دو رنگ (قرمز و مشکی) می باشد، شما می توانید منتخب از پیامتان را که می خواهید خوبتر منتقل شود با رنگ قرمز‌رنگ نشان دهید . 

نقش 
عنوان در تبلیغات چاپی هر تبلیغ چاپی با یک تیتر شروع می شود و به اعتقادوباور تمام متخصصان بازاریابی تمام خوانندگان بر پایه تیتر هر اطلاع رسانی تصمیم به خواندن آن می گیرند و اگر عنوان شما صرفا یک نام تجاری باشد به احتمال دوچندان آگهی شما خوانده نخواهد شد . 

عملکرد نمایید با کمی خلاقیت مبادرت به تعیین یک عنوان مطلوب بگیرید، چند وقت پیش یک اطلاع رسانی که دقت من رو جلب کرد و بسیار خلاقانه از زمینه روز استفاده کرده بود «تا کی میخوای پول بنزین بدی !» یک تیتر بسیار جالب و دیدنی که توانسته بود فراوان چیره عمل کند . هم اکنون نوبت شماست که یک عنوان مطلوب برای خود انتخاب نمائید . 

روش 
پخش تبلیغات چاپی متاسفانه بخش اعظم کسب و کارها هدف دقیقی از پخش این تبلیغات چاپی ندارند و زیاد بی انگیزه مبادرت به پخش آنها می کنند، ولی اگر قبلی از آن بازار انگیزه خاصی داشته باشید خیلی بهتر و هدفمندتر این تبلیغات چاپی را پخش خواهید کرد . 

برای 
این‌که بازار انگیزه خود را بشناسید از خود تعدادی سوال بپرسید : 
1 . 
مشتریان احتمالی شما خانم ها میباشند یا آقایون ؟ 
2 . 
این افراد اصولا توی چه رنج سنی می باشند ؟ 
3 . 
مشتریان احتمالی شما ممکن می باشد بیشتر از کدام باشگاه یا تفریح گاه به کارگیری نمایند ؟ 
4 . 
آیا مشتریان شما دانشجو می باشند یا نیکی ؟ 


در صورتیکه بتوانید به همین چهار سوال به نیکی جواب بدهید متوجه خواهید شد که چه مکان هایی برای پخش تبلیغات چاپی شما مطلوب خواهد بود، ممکن می‌باشد مشتریان شما خانم های جوانی باشند که دست‌کم ماهی یک بار از یک آرایشگاه مختص به کارگیری می کنند و در صورتیکه شما بتوانید تبلیغات چاپی خود را با همکاری به عبارتی مکان پخش نمائید مسلما به سود بهتری دست پیدا خواهید کرد . 

نتیجه 
گیری از تبلیغات چاپی تبلیغات 
در دنیای فیزیکی نیاز به حوصله و صبر دارد، در شرای پس از یک نوبت پخش انتظار پاسخگویی سریع دارید، پس هیچگاه از تبلیغات استفاده نکنید ! 


در صورتیکه به دنبال به چنگ آوردن جواب و افزایش فروش با استفاده از این گونه تبلیغات می باشد، سفارش می کنم یه خرده صبور و به این راه و روش پایبند باشید، به رخ مکرر اقدام به پخش این نوع تبلیغات کنید تا پس از مدتی به سود مطلوب دست پیدا فرمایید . 

سفارش میکنم مقاله 20 گام تا پیروزی عملیات بازاریابی و تبلیغات را بخوانید تا متوجه گردید که ممکن هست چه قدر ارتفاع بکشد، یک تماشاچی اطلاع رسانی تبلیغاتی به مشتری تبدیل شود . 

حرف 
آخر برای داشتن تبلیغات چاپی مناسب و تصاحب کردن سود مناسب هیچ گاه شتاب نکنید، سعی فرمایید کمی با برنامه باشید تا تبلیغات چاپی قابل قبولی داشته باشید ، برای به دست آوردن شایسته ترین نتیجه کارایی فرمائید به تبلیغات خویش پایبند باشد و مدت طراحی هر نوع تبلیغات چاپی کارایی نمایید نکات گفته شده را رعایت نمائید . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

انگلستان نخستین کشوری بود که شروع به استعمال از کارت ویزیت برای معرفی سرویس ها تجاری و بازرگانی نمود . 
شیوه ارائه کارت ویزیت می‌تواند دسته شخصیت و خلق و خوی ما را مشخص سازد . 
در این پست به شیوه ارائه  کارت ویزیت به مشتری و تاثیرات آن می‌پردازیم . 

۱-  طراحی کارت ویزیت
ارائه کارت با انگشتان ارائه کارت ویزیت با دو انگشت علامت توان و به‌ صورت کشیدن کمپانی به وسیله فرد داراست و این جور ارائه دادنِ کارت، معمولا در نمایشگاه ها و برای ارائه به یک نفر پایین دست یا این که شخص عادی رخ میگیرد و اطمینانِ شخص از گونه کارت و نوشته‌های آن را القاء می‌نماید . 

ارائه ی کارت به‌ این رخ اصلاً پیشنهاد نمی شود و ولی بیش خیس در آقایان مرسوم می‌باشد . 

۲- 
ارائه کارت با دو دست ارائه ی کارت با دو دست و با احترام شیوه‌ای‌ست که مردم چین و ژاپن از آن به کارگیری میکنند و کم‌کم دربین ایرانیان هم اشاعه پیاده کرده میباشد . محترمانه‌ترین گونه ارائه ی کارت ویزیت به افراد این روش میباشد که نشانگر گران بها بودن شخص مقابل و احترام بسیار به اوست . بیزینس کارت با دو دست تقدیم میگردد و یار با جمله‌ها “بفرمایید، خواهش می‌کنم و …” یار است . این وضعیت هم در خانم‌ها و نیز آقایان مشترک است . 

۳- 
ارائه کارت میان دو انگشت دادن کارت ویزیت مابین انگشتان و به دست آوردن آن به سمت فرد، نشانگر اطمینان از کالا یا این که سرویس ها شخص است . این دسته رویکرد کارت دادن بیش خیس متداول بازار هست و شخص معمولاً با نگاه به کارت ویزیت خود بیان می کند که این کارت ویزیت برای او ارزشمند میباشد . این روش، بیش تر، نشان از مراقبت ارتباط ها و علاقه‌مندی فرد برای گسترش فعالیت با مراقبت توان خود با کمپانی مربوطه دارااست . این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک است . 

۴- 
ارائه کارت به رخ مشت دادن کارت به چهره مشت کرده رایج‌ترین مدل ارائه در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که غالباً با صاف کردن دست و قرار دادن روبروی شخص مذاکره کننده همراه میباشد و نشان از قاطعیت و سلطه فرد در فعالیت و جدیت او در کارها رای زنی می باشد . این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک می باشد . 

۵- 
ارائه کارت با احترام و تعارف دادن کارت با احترام و به ‌صورت تعارف، نگه داشتن کارت ویزیت به طوری که اطلاعات در موقعیت روبرو خوانا باشد نشانگر عشق شخص به مطالعه کارت ویزیت و تماس با اوست . این حالت دوستانه و در مواردی که شخص گفتگو کننده قدرت بیش تری دارااست از سمت شخص نشان داده میشود . معمولاً در نمایشگاه‌ها به وسیله بازاریاب‌ها یا این که در اولی جلسات گفتمان به این شیوه استعمال می‌شود . این وضعیت در خانم‌ها و آقایان مشترک هست . 

نکات 
طلایی هیچ‌وقت روی کارت، پیش‌رو فرد چیزی ننویسید . 

از کیف‌های مخصوص کارت ویزیت برای حمل کارت ویزیت استعمال نمائید . 

مدام کارت ویزیت را یار خویش داشته باشید . 

به هنگام جستجوی کارت در جیب‌تان کلیه محتوای باطن جیب را نمایان نکنید . 

مدام جای معین و مشخص و معلوم برای کارت ویزیت داشته باشید . 

در صورتی که از کسی کارت دریافت کرده‌اید ابتدا نام، سمت و اسم شرکت روی آن را بخوانید . 
بهتر می باشد ویژگی ها او را بلند بخوانید و سپس کارت را در کیف یا این که جیب‌تان بگذارید و پس از انجام این کارها، کارت ویزیت خود را به وی بدهید . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

این دو سوالاتی می باشد که می‌خواهیم در این مقاله به آن ها جواب دهیم . 

مقدمه 
قبل از هر چیز هنگامی سخن از کارت ویزیت میشود از حیث قانون ها UX (تجربه کاربری) چهره یی از یک کارت که به صورت مستطیل می‌باشد به ذهن مخاطب خطور می نماید از این رو بهتر است شما هم از این ضابطه پیروی نمائید و کارت ویزیتتان را به صورت مستطیل پباده سازی نمائید . منظورمان این نمی‌باشد که برای چاپ کارت ویزیت خلاقیت  طراحی کارت ویزیت  به خرج ندهید بلکه نظر شما را به این زمینه جلب می‌کنیم که کارت ویزیت های به شکل مستطیل را مخاطبانتان عمده نگهداری میکنند . 

سایز 
کارت ویزیت در پاسخ سوال بایستی بگوییم که با دقت به راهکار های متفاوت شرکت ها برای چاپ کارت ویزیت، اندازه های متفاوتی را به شما معرفی می نمایند که معمولا در در بین آنها سایز ۹ (طول) در ۶ (عرض) بیشترین میزان استعمال را دارد . خروجی این اندازه بعد از برش ۸٫۵cm در ۵٫۵cm به شما تحویل داده می‌شود . این سایز دقیقا هم مقدار ی کارت های مترو و عابر خزانه و از پرکاربردترین مقدار های کارت ویزیت در جمهوری اسلامی ایران هست . 

سایز 
کارت ویزیت 
سایز 
کارت ویزیت مربع یکی از سایز های دوست داستنی کارت ویزیت مربع سایز، ۶ در ۶ سانتی متر است که آنگاه از برش خروجی این سایز ۵٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر به شما تحویل داده می‌شود . 

در چاپ افست با اعتنا به محدودیت های موجود شما نمیتوانید سایز کارت ویزیت دلخواهتان را پباده سازی و به چاپ برسانید و صرفا محدود به استانداردها میباشید البته این قابلیت در چاپ دیجیتال وجود داراست که به تعداد و اندازه مد لحاظ خودتان کارت ویزیت را به چاپ برسانید . کمپانی راسل پرینت از استاندارد ۹cm در ۶ در سایز کارت ویزیت مستطیل و از استاندارد ۶ در ۶ در کارت ویزیت مربع پیروی میکند و بطور پیشفرض از این استانداردها برای چاپ کارت ویزیت به کارگیری می کند . این کمپانی برای خدمت رسانی خوب تر به مشتریان این قابلیت را به شما می دهد که کارت ویزیتتان را به هر میزان ای که مدنظرتان می‌باشد طراحی و به تعداد دلخواه به چاپ برسانید یعنی مشتریان راسل پرینت هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز کارت ویزیت ندارند . 

به طبع 
بخوانید پیکسل 
چیست؟ در مورد اطلاع از بها کارت ویزیت میبایست با همکاران ما در راسل پرینت تماس حاصل نمائید و با اعتنا به مقدار و فرآورده مدنظرتان ارزش به شما داده خواهد شد . 

  • business card