مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰


یکی‌از وسیع ترین ارکان هر کسب و کاری داشتن یک کارت ویزیت تأثیر گذار میباشد. کارت ویزیت علاوه بر اینکه یک تبلیغ معمولی و عادی به حیث میرسد، تأثیر مهمی روی مخاطبین شما می‌گذارد. گزینش دسته صحیح کارت با دقت به گونه طراحی کارت ویزیت عمل و مخاطبین شما از نکات مهم در بازاریابی به شمار می رود.

استعمال از کارت ویزیت نامناسب شأن کاری شمارا تحت آورده و تصویر نیکی را از شما در ذهن مخاطب به جای نمی گذارد.

به کارت های ویزیتی که از اشخاص گوناگون گرفته اید، نگاه نمائید. کارت هایی را که به نظرتان دیدنی می‌باشند، غیر وابسته نمایید. به لحاظ شما چه چیزی سبب ساز شد که‌این کارت ها را از در میان بقیه کارت هایی که در چنگ داشتید، گزینش فرمایید؟
درین نوشته ی علمی با تیتر ” کارت ویزیت تبلیغی بی آلایش البته تاثیر گذار ” یک سری راهکار معمولی برای داشتن یک کارت ویزیت قشنگ و تأثیر گذار را برای تان آورده ایم، با تارنما فراگیری بازاریابی و فروش TheMarketing.ir همدم باشید.

۱- از رنگ های زنده و چشمگیر به کار گیری نمایید
درصورتی که لوگوی کمپانی تماما سیاه و یا این که سپید میباشد و یا این که حتی سایه ای از خاکستری دارااست، بهتر میباشد آن را با رنگی زنده خیس ادغام نمائید تا مخاطب را جذب نماید. از رنگهای کامل کننده به کارگیری فرمائید. عملکرد فرمائید از یک رنگ یگانه در همگی ابزارهای تبلیغاتی تان مانند کارت ویزیت، تارنما، وب لاگ، کاتالوگ و … استعمال فرمائید؛ همینطور میتوانید کارت ویزیت خویش را با فرمتی یکسان در رنگ های گوناگون پباده سازی نمایید.

نوشته‌ی علمی پیشنهادی: اصطلاحات بازاریابی - بخش چهارم
۲- از خوانا بودن حروف کارت ویزیت مطمئن گردید
مطمئنا نمی‌خواهید مشتریان برای تلاوت اسم و یا این که شماره تلفن و نشانی، چشمانشان را گرد نمایند تا شاید بتوانند داده ها روی کارت را بخوانند. به فونت و سایز حروف روی کارت ویزیت دقت نمایید. داده ها مهم خیس مانند نام را بزرگتر و یا این که برجسته خیس چاپ نمایید.

۳- از کارت درخشان استعمال نمائید
یک کدام از کارت های گزینه عشق ی اهل یک محل کسب و فعالیت، کارت های درخشان میباشد. دلیلش هم این میباشد که لمس آن شم خیر و خوبی را | به مخاطب می‌دهد.

از خصوصیت ” UV موضعی” که یک لایه ی درخشان و پررنگ و یه خرده فراتر از سطح عادی و مات کارت میباشد و در مکان های رقم خورده بر روی کارت قرار می‌گیرد، به کار گیری فرمائید. با این خصوصیت میتوانید نرمی و صافی سطح درخشان را پایین انگشتان خویش حس نمائید.

۴- داده ها مهم کارت را پررنگ نمائید
پر رنگ سازی یکی‌از دیگر از راههای جلب اعتنا میباشد. هیچ چیز نمی تواند اعتنا مخاطب را مانند حروف پررنگ ی روی کارت جلب نماید.

بهتر میباشد برای انجام این عمل لوگو و یا این که نام برندتان را پهناور خیس از دیگر داده ها چاپ فرمائید.

۵- در گزینش کالا صفحه اعتنا نمایید
کیفیت برگه تأثیر بسیار متعددی ظاهرا کارت ویزیت داراست. ضخامت و وزن کارت به ذوق وسلیقه ی شما بستگی دارااست. کارت کتان از گزاره کارت های پرطرفدار و مقرون به صرفه به شمار می رود. با گزینش این دسته صفحه، علاوه بر اینکه ظاهری قشنگ به کارت خویش می‌بخشید که دیده هر تماشاچی ای را به خویش جلب می نماید، در مخارج خویش نیز صرفه جویی نموده اید.

اعتنا داشته باشید که گزینش مال گونه کار تان هم بستگی دارااست.

نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی: اصطلاحات بازاریابی - بخش سوم
۶- با دقت به گونه کسب و فعالیت، متاع کارت ویزیت را تعیین نمایید
میتوانید با دقت به گونه عمل تان از جنسی به جز صفحه برای کارت ویزیت به کار گیری نمائید که دوام و ماندگاری بیشتری نیز نسبت به ورقه داراست.

و برای این فعالیت از اقتدار تخیل و خلاقیت خویش به کارگیری فرمایید. میتوانید از هر جنسی برای کارت به کارگیری نمایید. اما ممکن میباشد این آیتم مقداری برای تان گران به اتمام برسد، البته مطمئن باشید که از انجام این عمل پشیمان نخواهید شد.
برای مثال در‌حالتی که حوزه ی کاری شما معامله پارکت (کف پوش) میباشد، می‌توانید کالا کارت را از چوب و یا این که کف پوش توصیه دهید. با یک فروشنده ی عینک میتواند از یک کارت ویزیت پلاستیکی روشن که داده ها تماس و لوگوی کارش بر روی آن چاپ شده‌است، استعمال نماید. و یا این که کارت ویزیت موسسه ها سازگار با فضا زیست می‌تواند از مواد بازیافتی و یا این که کاغذهای بازیافتی قابل به کارگیری ساخته شود.
کارت ویزیت یک فروشنده ی مواد غذایی میتواند مشابه بیسکویت (به عنوان مثال بیسکویت مامان) باشد.
 

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۱)

بدون تبلیغات موثر کسب جایگاه بهتر در هر کسب و کاری ممکن نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی