مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

در تنظیمات کاغذ آرایی گاه پیش می‌آید که از تصاویر با حالات و شرایط خاصی به کار گیری کنیم . در این مقاله عملکرد داریم تا شما را با پیکربندی حرفه‌ای عکس در ورد آشنا کنیم تا بتوانید با ابزاری که نرم افزار ورد در اختیار طراحی  کارت ویزیت شما قرار داده می‌باشد تصاویر قضیه نیازتان را بصورت حرفه‌ای تهیه و ویرایش کرده و در صفحه های خود قرار دهید .

اضافه کردن
عکس سطح نخست برای پیکربندی حرفه‌ای عکس در ورد این می‌باشد که با به کار گیری از تب insert و ابزار pictures تصویر موردنظرتان را به کاغذ بیش تر فرمایید .

در قسمت format روی بخش Warp text کلیک فرمایید . با انتخاب هرمورد از گزینه‌ها موقعیت قرارگیری تصویر در متن تغییر تحول خواهد کرد . با نگه داشتن ماوس برروی هر کدام از گزینه‌ها چهره ای از حالت قرارگرفتن عکس در نوشته ظواهر میگردد . هنگامی که گزینه‌ی مسئله لحاظ خویش را پیدا کردید روی آن کلیک فرمائید .

همچنین در کنار مورد Warp text گزینه‌ای به اسم Position وجود دارد که منویی از موقعیت‌های از پیش توصیف شده را برای تصویر در نوشته درنظر گرفته هست . با تعیین هر مورد از این گزینه‌ها تصویر در نوشته تنظیم می گردد .

تنظیمات
مقدار عکس برای تغییر میزان عکس کافی می باشد که روی علامت اندازه‌گیری که در چهارطرف تصویر قابل مشاهده هست کلیک کرده و تصویر را به میزان دلخواه خویش درآورید . همچنین با به کار گیری از سربرگ format بخش Size می توانید اندازه تصویر خود را به رخ دقیق وارد نمایید .

تنظیمات
اندازه عکس برش
عکس برش
تصویر در ورد در سربرگ format ابزارهای دیگری برای تنظیم و برش عکس قرار دارااست بطور مثال با به کار گیری از ابزار Crop تصویر را به مقدار دلخواه برش دهید . با باز کردن زبانه این ابزار سه گزینه در اختیار شما قرار میگیرد که آیتم اولیه یعنی Crop میزان برش را به عهده خودتان میگذارد . آیتم دوم Crop to Shape چیدن را براساس یک شکل انجام میدهد . آیتم Aspect Ratio تصویر شما را در اندازه‌های مشخصی می‌چیند . در پایان می‌توانید با فشردن کلید Enter برش را انجام و برای بازگرداندن تصویر به موقعیت اول یا برشی دیگر مجدد این ابزار را گزینش فرمائید .

بیشتر
بخوانید قراردادن پاورقی در قابل انعطاف افزار Word بخش
Adjust پیکربندی
تصویر در ورد بخش دیگر سربرگ format بخش Adjust می باشد .
از گزاره ابزارهای موجود در این پنل‌ها می‌توان به این ترتیب شرح داد:
۱) او‌لین آیتم آن درباره‌ی حذف پس زمینه تصویر هست . با به کارگیری از این ابزار می‌توان قالب دلخواه خویش را برروی تصویر ایجاد کرد . گزینه اول برای انتخاب محلهایی می باشد که مایل میباشید حذف نشود . آیتم دوم محل انتخابی شما را حذف می نماید . و گزینه سوم به شما قابلیت حذف نقاط را می دهد و در نقطه نهایی روی گزینه Keep Changes کلیک نمایید .

برای بازگرداندن تغییرات به شرایط گذشته می توانید از مورد Remove Background کلیک فرمائید و پس از آن گزینه Discard All Changes انتخاب نمائید .

۲) آیتم دوم Cirrections به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا نرمی لبه‌ها و نور و روشنایی تصویر را تهیه و تنظیم نمایید . با کلیک برروی هر زمینه به دلخواه می توانید تنظیمات عکس را تغییر دهید .

۳) Color: این آیتم برای تنظیمات رنگ تصویر استفاده میگردد . در قسمت Saturation اندازه غلظت رنگ و در نصیب Tone شدت رنگ مشخص می‌شود با به کارگیری از آیتم Recolor دسته رنگ و تجدید بنا رنگ‌بندی تصویر را می توانید انتخاب نمایید . مورد انتها این لیست نیز برای پیکربندی حرفه‌ای تصویر است .

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی