مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

کمپانی کردن گروهی مسأله‌ای مضاعف گران قیمت است، این امر در جهت وصال به اهداف در معاش شخصی و به خصوص در زندگی کاری و سازمان‌ها اهمیت ویژه‌ای داراست .
واضح است، هرچقدر مقدار شرکت کردن ایجاد کننده بخش طراحی کارت ویزیت اعظم باشد در پیش‌روی طراحیکارت ویزیت آن برد و پیروزی نیز افزون خواهد گشت . طراحی کارت ویزیت متأسفانه به مسأله‌ی شرکت کردن آن طور که می بایست پرداخته نمی‌شود و گاهی آنقدر اندک اهمیت جلوه می کند که فراموش می شود .
طراحیکارت ویزیتهمگی سازمان‌ها، ارگان‌ها، اشخاص در زندگی فردی و حرفه‌ای به نوعی دور از جوک با کمپانی کردن مشغول میباشند . گهگاه که متوجه می‌شویم که کارها خوب پیش نمی‌روند، هنگامی پیگیر می‌شویم می‌بینیم در این زنجیره‌ی همکاری و شرکت کردن گروهی، در جهت وصال به مقصودی، عده‌ای سهل‌انگاری (عمداً و یا سهواً) کرده‌اند و این امر باعت تبعات ناخوشایندی برای افراد می‌شود و حتی موجب می گردد کاری را دو مرتبه و از ابتدا مقدمه نمایند .
از این رو اشخاص و سازمان‌ها در شرای تمایل دارا‌هستند که در زمینه‌ی مشارکت پیروزمند باشند باید اصولی اساسی را قضیه اعتنا قرار داده و به آن کار کنند .

  • ۹۸/۱۰/۰۳
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی