کمپانی کردن گروهی مسألهای مضاعف گران قیمت است، این امر در جهت وصال به اهداف در معاش شخصی و به خصوص در زندگی کاری و سازمانها اهمیت ویژهای داراست .
واضح است، هرچقدر مقدار شرکت کردن ایجاد کننده بخش طراحی کارت ویزیت اعظم باشد در پیشروی طراحیکارت ویزیت آن برد و پیروزی نیز افزون خواهد گشت . طراحی کارت ویزیت متأسفانه به مسألهی شرکت کردن آن طور که می بایست پرداخته نمیشود و گاهی آنقدر اندک اهمیت جلوه می کند که فراموش می شود .
طراحیکارت ویزیتهمگی سازمانها، ارگانها، اشخاص در زندگی فردی و حرفهای به نوعی دور از جوک با کمپانی کردن مشغول میباشند . گهگاه که متوجه میشویم که کارها خوب پیش نمیروند، هنگامی پیگیر میشویم میبینیم در این زنجیرهی همکاری و شرکت کردن گروهی، در جهت وصال به مقصودی، عدهای سهلانگاری (عمداً و یا سهواً) کردهاند و این امر باعت تبعات ناخوشایندی برای افراد میشود و حتی موجب می گردد کاری را دو مرتبه و از ابتدا مقدمه نمایند .
از این رو اشخاص و سازمانها در شرای تمایل داراهستند که در زمینهی مشارکت پیروزمند باشند باید اصولی اساسی را قضیه اعتنا قرار داده و به آن کار کنند .