مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیبل پرینترهای حرارتی مستقیم ارزان می باشند و فعالیت با آن ها فراوان ساده می‌باشد . فقط مواد مصرفی آن ها لیبل حرارتی است . نیاز به تونر، کارتریج و ریبون هم ندارند . این دستگاه های  طراحی کارت ویزیت  لیبل زن معمولا کاربردی و بادوام می باشند .
نمونه
هایی از کاربرد لیبل پرینتر های حرارتی بدون واسطه : - چاپ
لیبل در صنعت های حمل و نقل و لجستیک - چاپ
دستبند برای شناسایی بیمار و یا در محفظه های تفریحی - چاپ
رسید - چاپ
بلیط • به خاطره داشته باشید استفاده از لیبل پرینتر های حرارت بی واسطه در گرما و نور دوچندان سبب ساز می گردد که لیبل شما تغییر تحول رنگ داده و تیره شود و داده ها چاپ شده به راحتی قابل قرائت نباشد .

لیبل
پرینتر های حرارتی مراقبت و به کارگیری از این لیبل پرینترها نسبت به حرارتی بی واسطه پیچیده خیس می باشد . لیبل پرینترهای حرارتی علاوه بر لیبل به ریبون نیز نیاز دارا هستند . این لیبل زن ها قادرند بر روی لیبل ها با متاع ها و رنگ های متفاوت چاپ نمایند، که این دستور برای اهدافی همچون ایجاد تمایز بین اجناس، بازاریابی و چاپ تصویر مارک کمک کننده می‌باشد در حالیکه لیبل زن های حرارت مستقیم به یک کالا خاص برچسب و تنها یک رنگ محدود هستند . بارکد پرینترهای حرارتی قادرند بارکد ها و متن های فشرده تری را چاپ کنند . و این امر سبب می گردد از لیبل های با سایز کوچک تر نیز بتوانیم به کارگیری کنیم . برخلاف بارکد پرینترهای حرارت مستقیم، این لیبل زن ها توانمند به کاربرد در هوای زیاد سرد یا این که گرم ، در برابر اشعه ، مواد شیمایی و استریل هم می باشند .

مثال
هایی از محفظه های کاربرد : - چاپ
لیبل مثال های آزمایشگاهی - چاپ
شناسه محصولات - محیط های سرد (یخچال و . . .)
- فضای
باز - برچسب
های امنیتی - قطعات
الترونیکی روی برد - شناسه
های دائمی - برچسب
اموال - شناسایی
موجودی انبار - ردیابی
ورقه ها و مدارک -
چطور
انتخاب کنیم؟ در غایت می بایست روئت کرد که با اعتنا به کاربرد و ارزش مال و انتظار شما از ماندگاری برچسب، کدامیک مناسب می باشد . مثلا یک شرکت که نیاز داراست برای حجم بالایی از مواد غذایی لیبل چاپ نماید شایسته ترین گزینش برایش لیبل پرینتر حرارتی بدون واسطه می‌باشد چراکه مواد غذایی غالبا در محفظه های سرد، بدون نور و به دور از فروغ و روشنایی خورشید مراقبت می شوند و علاوه بر آن پس مقطع کوتاهی به مصرف خواهند رسید . براین اساس عمر کوتاهی بر روی قفسه ها می گذرانند که از این نظر عمر لیبل های حرارتی برای آن ها کافی است .
در شرای موقعیت شما طوری میباشد که بایستی بر روی لیبل ها با فرآورده های مختلفی پرینت بگیرید یا در صورتی‌که ماندگاری لیبل برایتان اهمیت دارد لیبل زن های حرارتی برای شما مطلوب اند . اگر انتظار دارید لیبلی که بر روی کالا می چسبانید عمری طولانی داشته باشد و آراسته نیازی به ردوبدل برچسب نباشد با تنظیم پرینتر حرارتی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد . و همچنین اگر انعطاف و طول عمر امری دارای اهمیت است، لیبل زن های حرارتی بهترین تعیین برای شما می‌باشند .

  • business card
  • ۰
  • ۰

لایت باکس ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارا هستند . یک عدد از بزرگ ترین امتیازات تابلو لایت جعبه نسبت به رقیبانش، به کارگیری از مبداء نوری است که از پشت به آن تابیده می شود و در محفظه های تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد و می تواند شایسته ترین آیتم برای تبلیغ  طراحی کارت ویزیت  سرویس ها و محصول ها شما باشد . تابلو تبلیغاتی لایت باکس را مطمئناً تا به درحال حاضر در فضاهای گوناگون شهری که نیاز دارند سرویس ها یا تولیدات خود را برای مخاطبین در معرض نمایش قرار دهند دیده اید .

تابلو لایت باکس را می ‌توان در گونه های و ابعاد متعدد تولید کرد، همینطور برای ساخت یک لایت جعبه عکس چاپ گردیده را داخل فریم یا کادر آلومینیومی قرار میدهیم و جا می‌زنیم .

اما
ممکن است برایتان سوال باشد که تابلوهای لایت باکس چه است و چگونه ساخت می شوند؟
تصویر مسئله لحاظ در تابلو لایت جعبه آلومینیومی بر روی جنسی از پارچه بک لایت، فلکس، فلکس سوای بافت یا بر روی بک لایت طلقی چاپ می شود، همینطور مبداء فروغ که در پشت تصویر قرار می گیرد و سبب روشن شدن و وضوح عمده تصویر می شود، در اشکال متفاوت LED ،SMD با اعتنا به دسته پرتاب نوروروشنایی بر روی تابلو تعبیه می شود .


سرویس ها
لایت جعبه در خانه طراحان سام اعضای گروه منزل طراحان سام همواره در تلاش بوده‌اند تا مدرن‌ترین و دیده نوازترین تولید ها را در اختیار مشتریان خویش قرار دهند . کارشناسان فروش و مشاوران ما همواره در صنعت تبلیغات و کسب و کار شما در کنارتان میباشند تا از شایسته ترین و با کیفیت ترین سرویس ها در کوتاه ترین بازه ممکن بهره‌مند شوید .
انواع لایت جعبه های آلومینیومی که در خانه طراحان سام ایجاد میگردند به علت اینکه بسیاری از مواد ناپخته مصرفی زمینه نیاز لایت باکس‌ها بوسیله مهندسین شرکت سام ساخت می‌شود، محصول پایانی لایت باکس علاوه بر داشتن کیفیت و قدمت اثر گذار بالا، با ارزش ارزان و مناسب به مشتریان ارائه می گردد .

پروسه
تولید و طرز نصب لایت جعبه و تعویض آن
طرح دلخواه مشتری در بعدها موضوع نظر پس از چاپ بک لایت(پشت نور)، روی لایت جعبه آلومینیومی قرار گرفته و با به کارگیری از روش‌های گوناگون از پاراگراف مگنت و سیلیکون با توجه به جور تابلو روی آن نصب می گردد .

روش
سفارش لایت جعبه و دوران تحویل آن لایت جعبه در بعدها استاندارد 3 روز کاری می باشد که این برهه زمانی برای ابعاد غیر متعارف افزایش می یابد . جهت سفارش اشکال لایت باکس، فایل موضوع نظر خویش را با فرمت چهره‌ای بدون لایه با رزولوشن 150dpi از طریق رویه های ارتباطی با شرکت برای ما ارسال نمائید .

ارزش
لایت باکس منزل طراحان سام با استعمال از دستگاه‌های به روز و بهره‌گیری از خلاقیت مهندسین خود، توانسته می‌باشد قیمتی رقابتی و مطلوب در تولیدها لایت جعبه مهیا نماید .

شما عزیزان می توانید از روش لینک زیر وارد برگه لیست قیمت لایت جعبه گردید و در صورت داشتن هر سوالی با کارشناسان واحد فروش ما در تلگرام یا این که واتس آپ در تماس باشید .

تلگرام:
09227135866 واتس
آپ: 09035679407
بها
لایت باکس سرویس ها
پس از فروش
در رخ استفاده صحیح در موقعیت استاندارد روشنایی ال ای دی لایت جعبه پارچه‌ای تا 2 سال مشمول گارانتی شرکت بوده در محل شرکت منزل طراحان سام تعویض می‌گردد .
ماندگاری چاپ پشت نوروروشنایی تا 2 سال مشمول ضمانت می‌گردد .

روشنایی
لایت جعبه ال ای دی (SMD) ناچیز مصرف با ضمانت 2 ساله ضمیمه
کارت گارانتی حلقه
آویز عمودی جهت نصب، زنجیر آویز دفترچه
گارانتی داخل بسته بندی مرجع
تغذیه با ضمانت 2 ساله پباده سازی
و ساخت لایت جعبه متناسب با فضای شما بدون محدودیت در بعدها و طرح بسته
بندی مناسب
اشکال
لایت باکس لایت
جعبه کادر لس پارچه ای لایت
باکس قاب لس پارچه ای از به روزترین لایت جعبه ها به شمار می رود . تولید لایت جعبه فریم لس آلومینیومی پارچه ای در گونه های فریم لس دیواری، آویز، مبنا دار و فریم لس دوطرفه انجام می شود . چاپ این لایت جعبه ها از جور پارچه بک لایت بوده و به راحتی قابل نصب و ردوبدل می باشند .

لایت
باکس مگنتی لایت باکس مگنتی آهنربایی در ضخامت های 3 و 4 .5 سانتی متر قابل ایجاد است . طرح در بعد ها موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده، روی لایت جعبه قرار گرفته آن‌گاه کاغذ پلکسی به وسیله مگنت تعبیه گردیده در پشت آن به روی لایت جعبه قرار می گیرد .

لایت
باکس کریستالی در ایجاد لایت باکس کریستالی از دو پلکسی به کارگیری می شود که ما دربین آن ها فیلم بک لیت قرار می گیرد .

لایت
باکس اسنپ فریم فریم لایت جعبه اسنپ قاب از پروفیل آلومینیومی آنادایز گردیده در ضخامت های 3 سانتی متر ساخته می شود . طرح روی بک لایت طلقی چاپ شده، روی لایت جعبه قرار گرفته و 4 سمت فریم آلومینیومی روی آن قرار می گیرد .

لایت
جعبه تبلیغاتی شهری لایت باکس تبلیغاتی از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز گردیده و یا کامپوزیت در ضخامت‌های مختلف با شالوده فلزی ساخته شده و فرآورده راه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر هست . همچنین می‌توان در این سازه ها از فلکس استفاده کرد .

در تابلو لایت جعبه طرح موضوع نظر به هر شکلی که باب میل مشتری است روی متریال پشت روشنایی چاپ میشود و بعد از آن با به کارگیری از پرتاب نور و روشنایی SMD لنزی و ال ای دی در پشت تصویر، طرح نمایان خیس از قبل جلوه‌گری مینماید . تکنولوژی نور و روشنایی SMD در تلویزیون های ال ای دی به کار گیری می‌گردد براین اساس طرح به شکلی سناریو داده می شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما واضح گردیده هست .

تابلو تبلیغاتی لایت باکس به رخ یک رو، دو رو و چهار طرفه ساخته می گردد و شما بسته به محیطی که برای نصب آن در نظر دارید میتوانید جور موضوع حیث خویش را تعیین فرمائید . همینطور امکان نصب تابلو تبلیغاتی لایت جعبه به فیس دیواری، آویز، ایستاده، انتخاب های متنوعی در دکورا سیون گوشه و کنار به شما می‌دهد .

چاپ پشت نور و روشنایی در منزل طراحان سام با مدیریت رنگ رشته ای با دستگاه یووی، سابلیمیشن ماندگاری چاپ را تعدادی برابر ارتقا می دهد .

مزایا
و معایب تابلوهای لایت باکس کاربرد
: کاربرد
لایت باکس با توجه به جور اهداف مسئله استفاده متعدد می‌باشد :
لایت باکس با انگیزه تبلیغات و سناریو سرویس ها در مکان‌های همگانی نظیر فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، مرکزها فرهنگی، فرودگاه‌ها، فضاهای عمومی، ترمینال‌ها، متروها، نمایشگاه‌ها و . . . زمینه استعمال قرار می‌گیرد .
برای اطلاع رسانی و پند در مرکزها آموزشی، مرکز ها درمانی، فرودگاه‌ها، آژانس‌های مسافرتی و . . . کاربرد فراوانی دارااست .
از لایت جعبه ها می‌توان در کارها طراحی و چیدمان مثل ایجاد سقف مجازی، افق مجازی، جداکننده (پارتیشن)، تابلوهای دکوری و . . استعمال کرد تا فضای متفاوتی را برای کابران اخلاق کند .
در معرفی کالا یا این که سرویس ها در مکان‌هایی نظیر فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، دفتر ها فروش، مجموعه‌های ورزشی، آموزشی، کلینیک‌ها زمینه استفاده قرار بگیرد و مراجعه گنندگان با مشاهده تابلوهای لایت باکس با تولیدها و خدمات گروه خوب تر و اکثر آشنا شوند .
تابلو لایت جعبه در مرکز ها خرید ،فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، نمایشگاه‌های عکس، فست فودها، فروشگاه‌ها، مترو، فضای گشوده و بسته، منوی رستوران‌ها، نگارخانه‌ها، صندوق قبول در داروخانه‌ها، تابلوهای راهنما و اماکن، تابلوی درون شرکت‌ها، بازار موبایل، درون تالار سینما، آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاع رسانی داشته باشد زمینه به کارگیری قرار می‌گیرد .

مزایای
لایت باکس: انواع لایت جعبه آلومینیومی که در خانه طراحان سام تولید می گردند به علت اینکه بخش اعظمی از مواد نپخته مصرفی موضوع نیاز تابلو لایت جعبه توسط مهندسین شرکت ایجاد می گردد محصول پایانی لایت باکس با ارزش ارزان خواهد بود . مزیت هر دسته لایت باکس در هر ورقه به صورت غیروابسته ذکر شده هست .

سبک
وزن بودن : تابلو لایت باکس آلومینیومی جایگزین تابلوهای فلزی شده است، بدلیل این‌که بقیه فلزها وزن سازه را سنگین می‌کردند و حمل و نقل و همچنین نصب آن ها ایراد گردیده بود به لطف آلومینیوم این نقص‌ برطرف شد . آلومینیوم فلزی سبک است و جایگزینی آن سبب ساز شد، وزن لایت باکس به شدت کاهش یابد .

قابلیت و امکان
حمل : قابلیت و امکان
حمل آسوده و امکان مونتاژ در محل استحکام
بالا : آلومینیوم در مقایسه با چوب و پلاستیک و سایر مواد مالامال کاربرد در صنعت تولید تابلو لایت باکس سفت و با استقامت بیشتری می‌باشد . به راحتی خم نمی‌شود، خراش‌های سطحی را نسبت به لایت باکس‌های چوبی و پلاستیکی نهفته می‌کند . در صورت افتادن نمی‌شکند و اکثری از مزایای دیگری که خصلت مقاوم بودن فلز آلومینیوم را فراهم کرده می باشد . تابلوهای لایت باکس فریم لس آلومینیومی در برابر، باران، رطوبت، گرما، سرما، پوسیدگی مقاوم می باشند . شاید یکی از عوارض بخش اعظم دوست داستنی بودن این نوع تابلو مقاوم بودن آن‌هاست، به طوری که از این گونه سازه‌ها برای تعدادی سال می‌توان استفاده کرد .

معایب
لایت باکس: لایت باکس‌ها با توجه به نوع کاربرد، معایبی هم دارند البته به روزترین و با صرفه ترین آنها لایت باکس کادر لس پارچه‌ای است .

منابع
 

  • business card
  • ۰
  • ۰

علارغم ترقی روزافزون فناوری و ارتباطات،کارت ویزیت همچنان مقام خود را در بین مردمان محافظت کرده است .

این کارت ویزیت ها از اشکال مختلفی وجود دارا‌هستند  طراحی کارت ویزیت  که در اندازه،طرح،متریال و … با هم تفاوت دارا‌هستند .بر
این اساس
مشتریان با اعتنا به ذوق وسلیقه ای که دارا‌هستند به تعیین مدل کارت ویزیت می پردازند .

-تنوع
متاع در کارت ویزیت کارت ویزیت ها از لحاظ فرآورده مقوا و کاغذ می توانند با هم متعدد باشند .کارت
ویزیت ها بر اساس متریال انتخابی
ارتفاع عمر متفاوتی دارا هستند .مثل
گلاسه،کتان،چوب و …
-کارت
ویزیت های قابل خوردن از
نظر اقتصادی احتمال دارد چاپ کردن این دسته کارت ویزیت به صرفه نباشد که زود از در بین برود ولی با این عمل شما می توانید
تبلیغات خویش را در ذهن مشتریان تصویب نمائید .

-انواع
قالب های کارت ویزیت هرچه
شما در طراحی کارت ویزیت خلاقیت به خرج بدید و با دیگر کارت ها تفاوت داشته باشید،تبلیغات شما بیشتر
به چشم خواهد آمد .قالب
های متعددی برای کارت ویزیت وجود دارا‌هستند که شما با تعیین گوناگون ترین آن ها می توانید
در ذهن ها به یادماندنی شوید .

-برش
های یگانه در کارت ویزیت این کارت ویزیت ها شخص و شرکت را به شکل مختص تری نشان می دهند .اگر‌چه
که کارت ویزیت با این برش ها
از لحاظ قیمتی گرون تر خواهند بود البته جذابیت برای مشتری عمده میباشد و لحاظ را به خود جلب می نماید .

-کارت
ویزیت ها بر شالوده پوشش کارت ویزیت ها رو می شود براساس پوشش ها نیز گونه بندی کرد .بر
مبنا ذوق و سلیقه و گزینش مشتری شما
میتوانید از پوشش های مختلفی به کارگیری کنید .این
پوشش ها مانند:سلفون،UV و … قادر است از لحاظ کیفیت و
زیبایی کارت ویزیت شما را شکیل خیس نماید .

  • business card
  • ۰
  • ۰

به هر سازمانی که می خواهید سرویس ها چاپ جام کاغذی ارائه فرمائید از نسخه نرم افزاری آن اداره جهت جایگزاری لوگوی تان بهره مند گردید .
– در تعیین رنگ توجه داشته باشید . شما این امکان را دارید که طراحی کارت ویزیت  از رنگ سازمانی خویش هم برای بک گراند کلی طراحی تان بهره مند شوید و هم این امکان را دارید که پس قضیه خودتان را سپید بگذارید و تنها لوگوتان را بر ان درج نمائید .
– در طراحی لیوان کاغذی اعتنا داشته باشید مطالب دارای اهمیت را باطن آن جای دهید و در پی ناچیز کردن متن و یا این که مطلب ان باشید . در حالتی که کار کشته می باشید فقط از لوگو بهره مند شوید قابلیت و امکان دارااست مناسب ترین سبک طراحی باشد . البته در صورتی که تارنما شما ، آدرس ایسنتاگرام و یا نشانی سازمان شما و یا شعار سازمانی شما حیاتی میباشد این امکان را دارید یک عدد از ان ها را پایین لوگوی درج نمائید .

مزیت
چاپ لیوان کاغذی – استکان کاغذی برای محیط زیست دوچندان خوب میباشد و در تیم کالاهای قابل تجدید در محفظه زیست هست . و نقص‌ عظیمی که استکان یکبار مصرف پلاستیکی دارد تجدید ناپذیری ان در محفظه زیست می‌باشد که بسیار به محیط جراحت می رساند .
– موضوع بعدی لیوان کاغذی برای نوشیدنی های گرم مضاعف عالی هست اما لیوان های پلاستیکی در برابر دمای بالا سرطان زا میباشند و مضاعف برای سالم مشکل افرین اند .
– شما صرفا این امکان را دارید که بر استکان کاغذی لوگو و مارک اداره تان را هک و چاپ بکنید و این قابلیت برای استکان های پلاستیکی جان دار نمیباشد .
کمپانی افراگرافیک با مجموعه خبره و کارازموده در حوزه‌ تبلیغات چاپی در خدمت شما دوستان می باشد . برای وصال به قله موفقیت صرفا حتمی می باشد با مشاوران ما تماس حاصل نمایید .

  • business card
  • ۰
  • ۰

با توسعه به کار گیری از وب و استفاده از آن در بازاریابی و همچنین محبوبیت رویه های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات چاپی می بایست راه هایی برای رابطه رویکرد های بازاریابی آفلاین و آنلاین پیدا کنیم و در استراتژی طراحی کارت ویزیت  های بازاریابی از آن ها به کارگیری کنیم . در این مقاله به معرفی کوتاه کننده های نشانی های اینترنتی و به کارگیری از آن ها در بازاریابی آنلاین پرداخته می شود .

کوتاه
کننده های نشانی های اینترنتی چه هستند؟
در واقع ابزارهای آنلاینی می باشند که آدرس های اینترنتی طولانی را به آدرس های کوتاه تبدیل می نمایند که امکان به یاد سپردن بیشتری دارا هستند . همچنین از شیوه ابزارهای کوتاه کننده اینترنتی می توان تعداد بازدیدها و تاریخ آن ها را هم مشخص و معلوم نمود .یک رویکرد به کارگیری از آدرس های کوتاه اینترنتی میباشد .می بضاعت آدرس های کوتاه اینترنتی را بر روی نوشته های چاپی درج نمود و اشخاص را ترغیب به بازدید از آن ها کرد و تعداد بازدیدها به یار مورخ و خصوصیات آن ها را مقدار گیری نمود . مثال ای از وب سایت های کوتاه کننده آدرس های اینترنتی وب سایت bit .ly می‌باشد و مثال ای از این نشانی های کوتاه مانند آدرس تحت است .

http://bit .ly/QiRLtR

اما
شیوه استعمال از تکنیک کوتاه کردن نشانی های اینترنتی و ارتباط با بازاریابی آنلاین به شرح پایین است:
۱) برگه فرود مخصوص برای فروش مال یا خدمت خود ساخت نمائید ;بر روی تبلیغ چاپی کد تخفیفی به همراه نشانی کوتاه اینترنتی درج فرمایید و بینندگان را ترغیب نمائید تا با بازدید از کاغذ فرود و وارد کردن کد تخفیف ، متاع یا سرویس قضیه نیاز خویش را با تخفیف خریداری نمایند .

۲) آدرس کوتاه اینترنتی ساخت نمایید ;به اینترنت وب سایت های کوتاه کننده نشانی های اینترنتی مراجعه فرمائید و نشانی اینترنتی قضیه نظر خود را از نحوه آن ها کوتاه نمایید . از ابزارهای ردیابی یوزرها اینترنتی نیز مانند گوگل انلیتیکس برای رهگیری بازدید کنندگان استعمال نمایید .

۳) نشانی کوتاه اینترنتی ساخت شده را در تبلیغات چاپی درج نمایید; در حالتی که از کمپین های تبلیغاتی چاپی نظیر تبلیغات چاپی در خبرنامه استعمال می فرمایید نشانی های منحصر به شخص برای هر کدام ساخت فرمائید و تعداد بازدیدها را ردیابی فرمایید .

۴) داده ها را محاسبه کنید; تعداد بازدید ها در کمپین های متفاوت را محاسبه و کمپینی که دارنده بیشترین بازدهی است را برای ادامه کار تبلیغاتی تعیین کنید . به تیتر نمونه شما در خبرنامه و روزنامه تبلیغات خود را چاپ می نمایید و می خواهید مقدار موفقیت را میزان گیری فرمایید . نشانی کاغذ فرود را با دو وب تارنما کوتاه کننده نشانی های اینترنتی متعدد کوتاه نمائید . در تبلیغات چاپی گوناگون یکی از نشانی ها را در تبلیغات خبر نامه و دیگری را در تبلیغات مجله قرار دهید . برای تبلیغات در خبرنامه یک کد تخفیف و برای خبر نامه هم یک کد تخفیف دیگر در حیث بگیرید . بعد از آن از چاپ تبلیغات اعداد به دست آمده را نظارت نمائید به عنوان نمونه از نشانی کوتاهی که در مجله به چاپ رسیده است ۱۰۰ نفر و از آدرس کوتاه روزنامه ۳۰ نفر به صفحه فرود مراجعه کرده اند . کسانی نیز که با کد تخفیف نخستین از صفحه خریداری کرده اند ۵ نفر و افرادی که از طرز کد تخفیف بعدی خرید کرده اند ۱ نفر هست . این نشان می دهد که میزان برد کمپین تبلیغات در مجله ۵% و در خبرنامه نسبتاً ۳% می باشد . پس تبلیغات در روزنامه به تیتر گزینه برتر گزینش می گردد .

  • business card
  • ۰
  • ۰

لیبل از جمله سازه های کلیدی و موثر تبلیغاتی می‌باشد که نقش اصلی و سازنده ای در جذب مشتری و جلب خشنودی وی ایفا می کند . به همین برهان نگارنده بر آن شد تا در این یادداشت به طراحی کارت ویزیت  چک نکته و یافته هایی کاربردی در این خصوص بپردازد .

با
مشتری گفتگو کنید هیچ گاه تصور نکنید که از منظور و رغبت های مشتری آگاه می باشید . همواره با مشتری در تماس باشید، با وی بحث و اظهار کرد و گو نمایید و اطمینان حاصل فرمائید که هم مشتری بینش و تصور صحت از منظور ی خود دارد، نیز شما به صدق از خواست و طرح مورد نظر او با خبر هستید .

لیبل

این جلسه باید با حضور و درخواست سازمان برگزار شود . مشتری اندک خیس تمایلی به این دست نشست و جلوس کرد ها نشان خواهد اعطا کرد .
هم اکنون این پرسش مطرح می شود که چه مسئله ها و محور هایی بایستی در این گرد‌همایی مطرح و آنالیز شوند:
لوگو: لوگو اولیه المان لیبل می‌باشد که باید در این نشست به آن پرداخته شود و لازم می باشد بیشترین تلاش برای هماهنگی لوگو و لیبل حاصل شود .
جزئیات کالا: مشتری کم خیس به آن چه که می بایست و واجب است که بر روی مال درج شود اعتنا نشان می دهد . این وظیفه ی طراح می باشد که از مشتری بخواهد تا برای درج جزئیات، آمار و ارقام مورد نیاز برای درج روی لیبل، او را همراهی نماید . فراموش نکنید که لیبل و طراحی آن، پیش از آن که بر اعتبار و بها سازمان مورد نظر اثر گذار باشد، اعتبار و بها طراح و شرکت پباده سازی را آرم می رود . پس واجب می باشد کمپانی طراح، بیش از مشتری به فعالیت و اجرای آن قیمت بدهد .
هر آنچه بایستی از مشتری دریافت کنید: طراح و کمپانی ذی‌ربط بایستی بتواند فایل، طراحی، اتود، پیش طرح و هر آنچه که به طرح مشتری مربوط است را از مشتری اخذ کند . گرچه ممکن می‌باشد برخی از مشتری ها بدون هیچ دسته طرح نخستین به شرکت وارد شوند . با این حالا در این مسئله نیز می بضاعت از هدف و ایده هایی که الهام بخش مشتری در تولید طرح موضوع لحاظ هستند، باخبر شد . گذشته از این، فراموش نکنید که برخی از مشتری ها چندان درک درستی از موضوع های خاطره شده ندارند و این وظیفه ی طراح است که بتواند به مخزن های درونی مشتری درباره ی طرح مورد حیث دست یابد .
گونه بسته بندی: اطمینان حاصل کنید که بسته بندی قضیه لحاظ با لیبل و طرح زمینه حیث هماهنگی داشته باشد . چه زیاد لیبل های جذابی که به دلیل عدم منفعت مندی از بسته بندی مناسب دیده نشدند . این خود مستلزم گرد هم آیی ای در بین گروه های طراحی و گروه بسته بندی میباشد .
علم برندینگ: بهتر می باشد مشاوره و گردهمایی ای مشترک در میان مجموعه پباده سازی و بازاریابی هم انجام شود تا طرح لیبل از نگاه بازاریابی هم اثرگذار و نافذ باشد .
لیبل

آناتومی
لیبل
هم چون دیگر بنا های تبلیغاتی و چاپی، لیبل نیز آناتومی و ساختار توصیف گردیده ای دارد که به آن می پردازیم .

لیبل از سه جزو حساس تشکیل گردیده است که عبارتند از: خط ایمن (خطی که سپس از خط تریم قرار می گیرد)، خط تریم (خط حاشیه) و حوزه‌ ی بلید (ناحیه ی آنگاه از خط تریم) . کلیه ی آن چه که یک طراح پباده سازی می کند، در حوزه‌ ای که به وسیله ی خط ایمن محاط شده، قرار می گیرد .

اعتنا به خط و حوزه‌ های یاد گردیده منجر می شود تا طراح حساب گردیده تر فعالیت نماید و طراحی از چارچوب تعریف گردیده تجاوز نکند .

لیبل

در نقطه پایان به دیگر المان هایی که می توانند در پباده سازی لیبل نظر شوند می پردازیم و نکته های کاربردی در مرحله ی بعد از آن از طراحی لیبل را، در مقاله ی آتی آنالیز می کنیم .

موادسازنده کالا: بهتر می‌باشد موادسازنده و مواد آفریننده ی محصول در لیبل درج شوند . هر چه ظریف خیس و مشتمل بر تر، خوب تر .

سند نامه: سند طومار از گزاره ابزار هایی است که کمپانی و طراح های متعددی برای درج آن رغبت به نشان می دهند . با این حال، سفارش نگارنده این است که از بین مدرک نامه های مختلف، خوب تر آن میباشد که گواهی مربوط با جنس بر روی لیبل درج شود .

توصیه های کاربردی: خوب تر است پیشنهاد، دستورالعمل و هر آنچه که مشتری را در خرید، مصرف و نگه داری فرآورده یاری می دهد، بر روی لیبل درج شود .

  • business card
  • ۰
  • ۰

msilci شما است. برای اینکه نماینده بهتری از خود باشید ، به این موارد توجه کنید تا ارزش زیبایی شناسی کارت خود را افزایش داده و مخاطبان خود را بیشتر نمایان کنند. این عناصر بخشی از اصول مهم طراحی کارت ویزیت هستند: 52 Colour Colour ترکیب رنگ: رنگ های آنالوگ یا واسطه ، رنگ هایی هستند  طراحی کارت ویزیت  که دارای یک مضمون مشترک هستند و با چرخه رنگ از نزدیک هماهنگ هستند. طراحی کارت ویزیت

سه قطعه مکمل کنتراست منجر به یک ترکیب رنگی بسیار نرم می شود. این رنگهای مکمل کنتراست به درستی در نقطه رنگی انتخاب شده در چرخه رنگ قرار می گیرند. به عنوان مثال ، مکمل سه گانه متضاد زرد ، بنفش و سیر است.

از رنگ های لهجه باید برای رنگ های مکمل و رنگ های پایه استفاده شود. این رنگ ها همچنین در صدر چرخه رنگ ها مانند سبز و قرمز یا نارنجی و فیروزه ای قرار دارند.

از تریپلت ها برای تولید رنگهای واضح پس زمینه استفاده می شود. سه گانه در چرخه رنگ برابر است. یک سه گانه دارای یک نام و یک نقاشی است: بنفش ، سبز ، نارنجی.

طرح

کارت ویزیت

77

شخصیت

رنگ ها: زرد: جوانی و روحیه مثبت نارنجی: فرماندهی و کنترل های قرمز: طعم خوب ، قدرت ، فوریت و ضرورت: عاشقانه بنفش: دوستی و دوستی حافظه آبی: اعتماد به نفس و اعتماد سبز: فراوانی و آرامش سیاه: استعداد و توانایی

اسکریپت های شخصیت تایپی این فونت ها به خوشنویسی و خوشنویسی یا متن دست نوشته شباهت دارند. اینها از انواع طبیعی تا مدلهای بسیار پیشرفته چشم متغیر است و اغلب برای ساختن یک منطقه قدیمی و قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های خودآرایی (با افزودنی های ساده) این قلم ها دارای خاصیت رطوبت بخش بوده و برای نمایش نکات برجسته و برجسته امروزی استفاده می شوند.

قلمهای سریال این دستگاهها با هدرهای اتوماتیک سنتی که برای متون اتوماتیک قانونی استفاده می شوند دارای تعدادی نتیجه هستند.

خودروهای سانز سریف (بدون اضافی) ظاهری خودکار ، بافت ، خوانا و مدرن به متن می بخشد.

68

قلم ها و قلم ها قلم های این مجموعه بیشترین کاربرد را در طراحی کارت ویزیت حقوقی دارند. به عنوان مثال: اتومبیل های خوشنویسی این ماشین ها ظاهری سنتی و منحصر به فرد ایجاد می کنند ، اما بندرت برای رسمی کردن کارت های ویزیت رسمی استفاده می شوند. به عنوان مثال قلم های دست نویس خیلی زیاد نیستند و برای کارت ویزیت مناسب نیستند. به عنوان مثال: اتوماسیون ، دست نویس ، ... قلم های فانتزی هنری این ماشین ها دارای پیچیدگی و کارایی زیادی هستند که برای استفاده در حالت های فانتزی صورت یا ساخت کارت ویزیت توصیه نمی شود. مثال: این پوشه صدای کوتاه توصیه می کند مخاطب خوبی دریافت کنید. فضای آزاد فضای آزاد مقاله ای است که حاوی تصاویر و متن نیست. به عبارت دیگر ، این فضای حاکم بر متن یا تصویر است. استفاده صحیح یا منطقه نادرست ممکن است تأثیر عمدی یا نامطلوب را برای بیننده داشته باشد.

قدم زدن

طراحی مناسب فضای مناسب ، مثبت و آزاد بیننده را به شرح زیر می دهد: احساس ادغام و پختگی فناوری و حس واضح و روشن از تخصص تاکید ساختاری عناصر طراحی صاف عناصر طراحی صاف طراحی خوانایی طراحی شده

سوء تفاهم از فضای آزاد منجر به سوء تفسیر سنسور به بیننده می شود: درهم ریختگی عناصر بصری ، ظاهر خسته کننده عناصر بصری

  • business card
  • ۰
  • ۰

آیا
تجارت خود را از صفر استارت می کنید؟
جستجوی
روشهایی برای افزایش دارایی بازاریابی تجارت؟
در
اینجا ۳۲ رویه کم هزینه و روشهایی با تاثیر  طراحی کارت ویزیت  گذاری بالا برای تبلیغات و بهبود تجارت شما ارائه می شوند
بهترین
خط مش بهبود تجارت شما چیست؟
چه گونه
می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید و نام خویش را در برابر مشتریان بالقوه تبلیغ نمائید آن نیز زمانی که سرمایه شما ناچیز است یا زمانیکه نو کار خود را استارت کرده اید؟
به چه شکل
می توانید در موضوع تجارت خویش به شایسته ترین رویکرد ای که از عهده آن بر می آیید تبلیغ کنید؟
تبلیغ یک تجارت در واقع چالش در درحال حاضر اجرا برای تجارت های کوچک است .
این که شما جدید یک کاری را آغاز کرده باشید یا سالها در این کار بوده باشید
این راهبردهای بازاریابی اثبات گردیده به تجارت شما کمک خواهد نمود تا سوای صرف هزینه مشتریان جدیدی پیدا فرمائید .

۱-
طرح حمله
شایسته ترین مشتریان بالقوه خویش را توصیف کنید و آنگاه شایسته ترین شیوه برای دستیابی به آنها را تعیین نمایید . تا حد قابلیت دقیق باشید . آیا تصمیم گیرنده CTO شرکت، رئیس منابع انسانی یا یک مادر کارگر ۳۷ ساله می باشد؟ آیا آن ها را در تویتر، گوگل پلاس، پین ترست یا چهره بوک پیدا خواهید کرد؟ در زمینه کانال های شخصی در جلسات تجارت داخلی چطور؟ آیا آن‌ها در زمینه جور متاع شما در گوگل یا این که بینگ کاوش می کنند؟ آیا شما می خواهید تبلیغات تجارت خود را در آغاز با آنان آغاز نمائید یا زمانیکه آن ها آماده خرید هستند؟ جواب های خویش را یادداشت فرمائید و قبل از آغاز هرر تاکتیک بازاریابی جدیدی به آنها بازگشت کنید .

بازاریابی
و بازارسازی
۲ – در حالتی که اینترنت سایتی ندارید یکی خط مش اندازی نمایید . در صورتیکه نمی توانید در این زمینه از کجا شروع نمائید ، گروه ما در این مسئله می تواند شما را راهنمائی نماید .

طراحی
سایت
۳ – فهرستی برای تجارت خود در فهرستهای داخلی موتور کاوش تنظیم فرمایید .

گوگل و بینگ هر دو فهرست رایگانی برای تجارتهای داخلی ارائه می دهند .

برای
دسترسی به این فهرست به این سایت مراجعه فرمائید Google My Business
برای
دسترسی به فهرست بینگ به این وب سایت مراجعه نمائید Bing Places for Business یاهو برای فهرست های داخلی شارژ می شود اما در حالتی که شما خدمات آن‌ها را بخرید از فهرست بیشتری نسبت به یاهو برخوردار خواهید بود . این خدمت Yahoo Localworks اسم دارد و هزینه ان ۲۹٫۹۹ دلار در ماه میباشد و شما را در ۵۰ فهرست از پاراگراف Yahoo Local, Yelp, WhitePages, Bing, Mapquest و غیره قرار می دهد .

مزایای پرداخت آن: شما یک مکان واحد برای وارد کردن داده های خود دارید تا ان را دارای انسجام نموده و در تعدادی فهرست راهنمای آنلاین موجود است بگونه ای که مشتریان شما می توانند جستجو نمایند شما چه چیزی می فروشید .

۴ – پروفایل تجارت یا این که صفحه خود را در لینکدن، صورت بوک، گوگل پلاس و تویتر بگذارید .مطمئن باشید که پروفایل تجاری شما مشتمل بر یک تعریف مناسب، واژه و کلمه های با اهمیت و پیوند با اینترنت وبسایت شما است . به دنبال گروهها یا این که گفتگوهایی باشید که در موضوع مدل تولید ها یا این که خدمات شما سخن می کنند و در بیانات شرکت نمائید اما آنان را با تبلیغات اثبات برای محصولی که می خواهید بفروشید از در بین نبرید .

ثبت
در موتور های جستجو
۵ – در شرای جدید کار خویش را استارت کرده اید و کارت ویزیت و ست اداری و کاتالوگ ندارید در اسرع وقت انها را تهیه و تنظیم کنید . کارت ویزیت، سربرگ و پاکت نامه شما به مشتریان بالقوه می گوید که شما یک شخص رشته ای میباشید که تجارت خویش را بدون شوخی گرفته اید . واجب می باشد تا نشانی اینترنت تارنما خود را بر روی کارت تجاری و سرنامه و هر جزوه دیگری که تولید می نمایید فهرست نمایید .

۶ – برای سرویس ها آدرس اینترنتی ثبت نام فرمایید و یک خبرنامه نشانی اینترنتی یا تبلیغات خود را برای مشتریان بفرستید . ضروری می‌باشد تا گذشته از اینکه نام نشانی اینترنتی شخصی را بر روی فهرست خود بنویسید از آن فرد اذن بگیرید . منش خوبی که برای ایجاد فهرستی نشانی اینترنتی کسانی که رغبت دارند پست الکرونیکی های شما را داشته باشند این میباشد که برای انها چیزی بفرستید . این پوشه ارسالی می تواند کتاب الکترونیکی یا این که چه بسا یک کاغذ نکات رایگانی باشد که در مورد چگونگی انجام کاری دارای ارتباط با تجارت شما باشد . در صورتیکه مربی بهداشت باشید می توانید به اشخاص پیشنهاد دهید تا در خبرنامه شما تصویب نام نمایند با عنوان ۱۰ راه راحت برای کاهش وزن فارغ از به دست آوردن رژیم . سرویس ایمیلی نظیر تماس اثبات اداره کردن فهرست شما را آسانتر کرده و ایمیل های حرفه ای می فرستد .

۷ – کارت ویزیت خویش را در دسترس هر فردی قرار دهید که می تواند به شما در جستجوی مشتریهای تازه امداد کند . با دوستان و اقوام خود تماس بگیرید و به انها بگویید که تجارتی را شروع کرده اید . انها را ملاقات نمایید و به آن ها کارت تجاری خود را بدهید تا به سایر دوستانشان بدهند .

۸ – با تمام فروشندگانی که از انها خرید کرده ایدصحبت فرمائید . کارت ویزیت خویش را به آنان بدهید و از آن ها بپرسید آیا می توانند از محصول ها یا خدمات شما به کارگیری کنند و یا آیا اشخاصی را می شناسند که بتوانند این عمل را انجام دهند . آیا آنان تابلو اعلانات دارا‌هستند و آیا شما می توانید تبلیغات محصول ها خویش را به تابلو انها طولانی تر کنید .

۹ – در جلسات گروههای حرفه ای شرکت فرمائید و همینطور گروههایی نظیر اتاق بازرگانی و باشگاه روتاری و یا انجمن های شهری . کارتهای تجاری خود را در جیب داشته باشید تا جایی که به آن ها دسترسی پیدا کردید به انها بدهید . فراموش نکنید بپرسید افرادی که با انها حرف می کنید چه کاری انجام می دهند و با انها گوش دهید . آنان به عامل عشق شما گول می خورند و به حافظه همین قضیه شما را بهتر به خاطره می سپارند .

  • business card
  • ۰
  • ۰

یکی از حوزه های کار گرافیست ها، طراحی و چیدمان قالب هایی برای تبلیغات چاپی می باشد . طرح معرفی و بازاریابی برای محصول ها و خدمات کمپانی ها، از راه‌های مختلف  طراحی کارت ویزیت  فیس می گیرد . یکی از این طرق، چاپ و نشر آگهی ها می باشد .
تبلیغات چاپی خواه جهت بازاریابی منتشر شده باشند و خواه جهت معرفی و اطلاع رسانی، شامل دو حوزه می باشد: تبلیغات چاپ گردیده در مطبوعات ، تبلیغات چاپ گردیده غیر مطبوعاتی
به آندسته از تبلیغات که برای چاپ در خبر نامه ها، مجلات، فصلنامه ها، و . . . پباده سازی می گردند، تبلیغات چاپی مطبوعاتی گفته می شود و تبلیغات چاپی غیر مطبوعاتی شامل کاتالوگ، بروشور، پوستر، کارت پستال و ست سندها اداری و . . . می باشد .

تبلیغات
چاپی مطبوعاتی همانگونه که اشاره شد ، به آندسته از تبلیغات و آگهی ها که در خبر نامه ها و بقیه نشریات منتشر می گردد، تبلیغات چاپی مطبوعاتی گفته می شود و مخاطبان این اطلاع رسانی ها، همان خوا‌نندگان و مخاطبان آن خبر نامه یا نشریه می باشند . از مزیت های چاپ آگهی در مطبوعات نسبت به بقیه رسانه ها، در این می باشد که مخاطب مطبوعات با متانت به قرائت اطلاع رسانی می پردازد و مخاطب مخصوص آن آگهی محسوب می شود و هنگام نظاره آن، تنها خود را مخاطب آن اطلاع رسانی می پندارد و این احساس، تاثیر گزاری آگهی را عمده می کند . روزنامه ها یکبار و با سرعت بیشتری نسبت به مجله ورق زده و خوانده می شوند و معمولا در انتها روز به دور انداخته می شوند، البته مجلات ممکن میباشد مدتها حفظ شود و چه بسا در کلکسیون سایر نشریات اشخاص نگهداری شوند .

بدین ترتیب از در میان آگهی های تبلیغاتی چاپ شده در مطبوعات، اطلاع رسانی های مجلات نسبت به مجله ها، تاثیر بیشتری دارد و به غیر عامل ذکر شده در بالا بایستی بیشتر کرد مخاطب خبر نامه ممکن است بارها و بارها به صفحه ها گذشته گشوده گردد و نشریه را تعدادی بار ورق بزند و در هر بار تورق، آگهی شما را ببیند و به تبع آن ماندگاری آن در ذهن او اکثر می گردد و طبق لحاظ جامعه شناسی، دیدن تعدادی باره، انس و عشق و علاقه را بر می انگیزد و ممکن می باشد در غایت ، بازدید کننده آگهی، به مصرف کننده فرآورده یا خدمات شما بدل گردد .

سیاست تبلیغات اقتضا می نماید که بدانید آگهی شما در چه نشریه ای، با چه گونه مخاطبانی و به چه تیراژ یا این که شمارگانی، چاپ و منتشر می گردد . در حیث گیری دسته مخاطب نشریه یا این که روزنامه و شمارگان آن، شما را در بررسی از آگهی و بازاریابی جنس یا این که خدماتتان امداد می رساند .
 

  • business card
  • ۰
  • ۰

کارت ویزیت خلاقانه مستعد اشتراک نهاده شدن برای کلیه کسب و کارها ست و جز موارد ضروری در مقوله مارکتینگ به حساب می‌آید . قابل لمس بودن کارت ویزیت برای صاحبان کسب  طراحی کارت ویزیت و فعالیت که عشق زیادی به ارتباط های شخصی دارا هستند از دیگر مزیت های آن است . همچنین ملموس بودن آن ها یار با یک طراحی خلاقانه منجر می شود مشتری‌ها شما را به خاطر بسپارند . کارت ویزیت می‌تواند بسیار جذاب، غیرمعمول، عجیب، و یا این که بامزه باشد تا اسم تجاری شما را مانند یک تیزر تبلیغاتی در ذهن مخاطب به یادماندنی نماید، علاوه بر این می تواند در میان مردمان چرخش کند و به دست هرکسی که می‌رسد پیام‌ تجاری شما را به مخاطبان منتقل کند .

با این تفاصیل که به اهمیت و تاثیر چاپ کارت ویزیت در ایجاد فرصت بازاریابی در کسب و کار پرداختیم برای شما پیشنهادات ویژه‌ای داریم . همکاران متخصص ما در کمپانی طراحی، چاپ و تبلیغات فدک با سابقه و تجربیات دیرینه در این موضوع شما را در پباده سازی و تعیین نوع کارت ویزیت و مشخصه آنان نظیر کارت ویزیت های لمینت و مزایای کارت ویزیت های سلفون و غیره مشورت کردن و ارشادوراهنمایی می کنند .

  • business card