مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

لیبل پرینترهای حرارتی مستقیم ارزان می باشند و فعالیت با آن ها فراوان ساده می‌باشد . فقط مواد مصرفی آن ها لیبل حرارتی است . نیاز به تونر، کارتریج و ریبون هم ندارند . این دستگاه های  طراحی کارت ویزیت  لیبل زن معمولا کاربردی و بادوام می باشند .
نمونه
هایی از کاربرد لیبل پرینتر های حرارتی بدون واسطه : - چاپ
لیبل در صنعت های حمل و نقل و لجستیک - چاپ
دستبند برای شناسایی بیمار و یا در محفظه های تفریحی - چاپ
رسید - چاپ
بلیط • به خاطره داشته باشید استفاده از لیبل پرینتر های حرارت بی واسطه در گرما و نور دوچندان سبب ساز می گردد که لیبل شما تغییر تحول رنگ داده و تیره شود و داده ها چاپ شده به راحتی قابل قرائت نباشد .

لیبل
پرینتر های حرارتی مراقبت و به کارگیری از این لیبل پرینترها نسبت به حرارتی بی واسطه پیچیده خیس می باشد . لیبل پرینترهای حرارتی علاوه بر لیبل به ریبون نیز نیاز دارا هستند . این لیبل زن ها قادرند بر روی لیبل ها با متاع ها و رنگ های متفاوت چاپ نمایند، که این دستور برای اهدافی همچون ایجاد تمایز بین اجناس، بازاریابی و چاپ تصویر مارک کمک کننده می‌باشد در حالیکه لیبل زن های حرارت مستقیم به یک کالا خاص برچسب و تنها یک رنگ محدود هستند . بارکد پرینترهای حرارتی قادرند بارکد ها و متن های فشرده تری را چاپ کنند . و این امر سبب می گردد از لیبل های با سایز کوچک تر نیز بتوانیم به کارگیری کنیم . برخلاف بارکد پرینترهای حرارت مستقیم، این لیبل زن ها توانمند به کاربرد در هوای زیاد سرد یا این که گرم ، در برابر اشعه ، مواد شیمایی و استریل هم می باشند .

مثال
هایی از محفظه های کاربرد : - چاپ
لیبل مثال های آزمایشگاهی - چاپ
شناسه محصولات - محیط های سرد (یخچال و . . .)
- فضای
باز - برچسب
های امنیتی - قطعات
الترونیکی روی برد - شناسه
های دائمی - برچسب
اموال - شناسایی
موجودی انبار - ردیابی
ورقه ها و مدارک -
چطور
انتخاب کنیم؟ در غایت می بایست روئت کرد که با اعتنا به کاربرد و ارزش مال و انتظار شما از ماندگاری برچسب، کدامیک مناسب می باشد . مثلا یک شرکت که نیاز داراست برای حجم بالایی از مواد غذایی لیبل چاپ نماید شایسته ترین گزینش برایش لیبل پرینتر حرارتی بدون واسطه می‌باشد چراکه مواد غذایی غالبا در محفظه های سرد، بدون نور و به دور از فروغ و روشنایی خورشید مراقبت می شوند و علاوه بر آن پس مقطع کوتاهی به مصرف خواهند رسید . براین اساس عمر کوتاهی بر روی قفسه ها می گذرانند که از این نظر عمر لیبل های حرارتی برای آن ها کافی است .
در شرای موقعیت شما طوری میباشد که بایستی بر روی لیبل ها با فرآورده های مختلفی پرینت بگیرید یا در صورتی‌که ماندگاری لیبل برایتان اهمیت دارد لیبل زن های حرارتی برای شما مطلوب اند . اگر انتظار دارید لیبلی که بر روی کالا می چسبانید عمری طولانی داشته باشد و آراسته نیازی به ردوبدل برچسب نباشد با تنظیم پرینتر حرارتی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد . و همچنین اگر انعطاف و طول عمر امری دارای اهمیت است، لیبل زن های حرارتی بهترین تعیین برای شما می‌باشند .

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی