مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

همان‌طور که می‌دانیم کادو دادن در هر جامعه‌ای تابع عرف‌های خاصی هست . کادو دادن به سایر افراد مثل هر خلق و خوی خاصی در بشر تابع قواعد و قوانین خود هست که می‌توان ذکر کرد طراحی کارت ویزیت همگی مردم دنیا این مورد را باور دارا‌هستند و همه می‌دانند که بی‌توجه بودن به آن اثر ها مثبت هدیه دادن را از فی مابین میبرد و چه بسا ممکن میباشد سبب ساز ناراحتی طرف پیش‌روی شود . پس همان‌طور که کادو اصلی می باشد طریقه بسته‌بندی و باکس آن فراوان حائز اهمیت می باشد و باید به آن فراوان اعتنا شود .

گهگاه اوقات ممکن می باشد کادو خیلی لوکس نباشد یا رزق و برق نداشته باشد و در دیده قرار نگیرد ولی می‌توان با گزینش جعبه کادو یا این که صفحه کادوی مناسب و شیک هدیه را زیاد زیباتر کنیم .

باکس
کادو با قیمت مناسب


برای به چنگ آوردن جعبه هدیه یا برگه کادو باید به سن و سال طرف مقابل بسیار اعتنا کنیم . همان‌طور که بیشتر ما میدانیم نمی‌توانیم برای یک فرد کهن سال از صفحه هدیه یا جعبه کادو با طرح عروسکی استفاده کنیم و به‌طور برعکس برای نوزادان و یا این که خردسالان نمی توان از طرح‌های سنتی یا طرح‌های دیگر به کار گیری کرد . امروزه با توجه به رنگ‌بندی و طرح‌های مضاعف متنوع که در کاغذهای کادو وجود داراست انتخاب مضاعف آسوده هست و به‌راحتی میتوانیم برای سلیقه‌ها و سنین مختلف باکس کادو یا کاغذ کادو مناسب تهیه کنیم .

نکته دیگر این می باشد که در بازه خرید باکس یا پاکت هدیه به ذوق طرف پیش‌روی اعتنا کنیم تا بتوانیم مطابق ذوق و سلیقه وی انتخاب داشته باشیم . مثلاً در بین خردسالان دختر جعبه یا این که کاغذ کادو با طرح السا که یک عدد از شخصیت های کارتونی مشهور و مسئله عشق دختر طفل ها است، دوچندان پرطرف‌دار است اما ممکن است دختر شما از السا خوشش نیاید و طرح دیگری را دوست داشته باشد . یا چه بسا ممکن میباشد شما برای همسر خویش خواهان خریدن جعبه هدیه باشید؛ می بایست بدانید چه طرح یا این که چه رنگی را دوست داراست . درصورتی که جعبه کادو یا این که برگه کادو مطابق ذوق وسلیقه باشد طبیعتاً منجر خوشحالی دو چندان و ذوق بیشتری در طرف مقابل شما خواهد شد و حتماً باید به این مورد توجه شود که در صورتی‌که طرح یا این که رنگ موردعلاقه نباشد هنگامی شما هدیه را می‌دهید با دیدن آن شدت هیجان و شور کمتر خواهد بود و ممکن آن کادو با میل کمتری گشوده شود و همین‌طور بالعکس . . .

باکس
کادو طرح السا و آنا


شخصی برای کادو دادن روز مامان تصمیم داشت چک‌پول به مادرش هدیه دهد البته شک وتردید داشت و نگران بود احتمال دارد منجر ناراحتی در مادرش شود چون مادرش به پول نیاز داشت اما نمی‌خواست از کسی کمکی بگیرد . به وی سفارش داده شد که می‌تواند از پاکت‌های هدیه مناسب سن و ذوق وسلیقه مادرش به کارگیری کند تا هم کادو زیباتر شود و هم خودش شم بهتری داشته باشد و همچنین به وی سفارش داده شد علاوه بر علاقه هم پا هدیه از شاخه گل به کار گیری کند و هم پا هدیه تقدیم مادرش کند .

  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی