مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

احتمال دارد تا امروز شما کارت ویزیت های بسیاری  طراحی کارت ویزیت را داشته و از آن ها بهره برده اید، آن‌ها را با دوستان عزیز خود به اشتراک گذارده و در تبلیغات خویش به کار گیری کرده اید . 
پباده سازی کارت ویزیت
در صورتیکه از تاریخچه کارت ویزیت دور اندیشی داشته باشید، میدانید کارت ویزیت به تیتر یک خط مش دارای اهمیت در بازاریابی و تبلیغات شناخته می گردد اما هر مدیر کسب و فعالیت و تجارتی بایستی پیش از پباده سازی کارت ویزیت خود، از انگیزه ها این وسیله تبلیغاتی به نیکی دوراندیشی داشته و آنها را فهم کند، چون عدم شناخت کافی از این مهم، سبب تضعیف تبلیغات خواهد شد . 

پیشنهاد 
میکنیم
مطالعه کنید : تاریخچه کارت ویزیت  در ادامه برخی از انگیزه ها طراحی و چاپ کارت ویزیت را با نیز مرور می کنیم . 

۱ . 
کارت ویزیت داده ها تماس را ارائه و انتقال می دهد مهمترین هدف کارت ویزیت انتقال داده ها کلی و شیوه و راه های ارتباطی به مخاطب و مشتریان میباشد . در عمده وقت ها کارت ویزیت ها شاهد لوگو، نام تجاری، شماره های تماس و آدرس هستیم . 

در صورتیکه کسب و کار شما دارنده اینترنت وبسایت است، آدرس آن را هم در کارت ویزیت خویش بنویسید تا مخاطبان و مشتریان شما با مراجعه به آن، داده ها تکمیلی بیشتری از شما کسب نمایند . 

فراموش نکنید فضای کارت ویزیت محدود است و می بایست داده ها شما به جور ای در آن طراحی و جانمایی شود که دیده تماشاچی از ازدیاد متن آزرده نشود . 

هدف 
پباده
سازی و چاپ کارت ویزیت  ۲ . 
کارت ویزیت ، شما و کسب و کارتان را به مشتریان یادآوری می‌نماید کارت ویزیت ها به طور معمول در او‌لین برخورد و جلوس کرد به مشتری داده می‌شود، از این رو یکی از هدف ها کارت ویزیت ها میتواند خاطره آوری سخن ها و توضیحات اولین گرد نیز آیی در ذهن مشتری باشد . 

گهگاه تایم ها مدیرات کسب و امور عکس خویش را هم در کارت ویزیت به چاپ می رسانند تا مشتری با دیدن عکس نیز بهتر بتواند توضیحات و سخن های دیدار در آغاز را به یاد آورده و به کسب و کار مربوطه تامل نماید . 

برخی از اشخاص هم یک روی کارت ویزیت خویش را سفید باقی می گذارند تا مشتری بتواند داده ها قضیه نیاز خویش از توضیحات اولیه را در پشت کارت یادداشت نماید . 

برای 
به کارگیری
عالی خیس از کارت ویزیت تان توصیه می کنیم مسلما مطالعه کنید : خط مش به کارگیری از کارت ویزیت  ۳ . 
کارت ویزیت نشانگر قیمت های کمپانی و تجارت شما می باشد کارت ویزیت اگرچه کوچک است ولی به تنهایی یک عدد از طرح های بازاریابی هر تجارت و کسب و کاری می‌باشد . بدین ترتیب بایستی از آن در کنار سایر رویکرد ها و وسایل تبلیغاتی از قبیل سربرگ، پاکت یا فاکتور (از طرز ضمیمه کردن) بیشترین فیض را پیروزی . 

کارت ویزیت خود را به جور ای طراحی فرمائید که فرهنگ و فرهنگ و تمدن و ارزش تجارت شما را نشان دهد و روح کار شما را به مشتری منتقل کند . خلاقیت در پباده سازی قوی هست یاری شایانی به این انگیزه کارت ویزیت ها نماید . 

۴ . 
یک
کارت ویزیت متفاوت شما را از رقبا پیش می‌اندازد  به یاد داشته باشید که از سوی کمپانی ها و اشخاص مختلف، به مشتری شما کارت ویزیت های فراوانی داده گردیده میباشد . از این رو یک کارت ویزیت خلاقانه قادر است شما را از سایرین متمایز نماید . 

نیازی به اخلاق و رفتار کارتی با جلوه های بصری تعجب آور نیست، بلکه کافی هست یک کارت ویزیت خلاقانه با ظاهری متعدد و داده ها مختصر پباده سازی فرمائید . 

یک کارت ویزیت نوآورانه در معرفی کمپانی شما بسیار تاثیرگذارتر از یک کارت بی آلایش و تکراری خواهد بود . 

کارت 
ویزیت
های خاص و مختلف با قابلیت و قابلیت و امکان ایجاد در مرزو بوم کشور‌ایران : ۳۰ کارت ویزیت مختص و خلاقانه  در نقطه آخرین ضروری به یاد‌آوری می باشد انگیزه کارت ویزیت معرفی مالامال سرعت و اجمالی شما و کسب و کارتان به مخاطبان و مشتریان بالقوه است، هر میزان در پباده سازی و ساخت یک کارت ایده پرداز عملکرد فرمایید نتیجه آن را در جذب مشتری بیشتر خواهید رویت کرد . 

کارت ویزیت ها منش کوچکی برای تبلیغات و بازاریابی می باشند اما میتوانند به اندازه یک بیلبورد هم عملکرد داشته باشند، کافی میباشد از اهداف آن ها دانایی داشته و در همان راستا قدم بردارید . 

مبداء 

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی