مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

کاتالوگ و بروشور به عنوان یک عدد از حیاتی ترین محصول ها چاپی در اواسط قرن بیستم به وجود آمد . پباده سازی و چاپ این کالا وسیله ای بود تا مشتریان از روش خواندن متن ها و دیدن تصاویر به طور همزمان، با کالا و تولید ها تولیدکنندگان در کوتاه ترین دوران ممکن آشنا شوند .

کاتالوگ و بروشور از گزاره تولید ها چاپی می‌باشند که بازه دوران زیادی از به وجود طراحی کارت ویزیت  آمدنشان نمی گذرد . سپس از نبرد جهانی دوم و بسط تنوع در محصولات صنعتی، عرصه تبلیغات چنان جایگاهی یافت که محصولاتی که تبلیغات وسیعی نداشتند، از فروش قابل توجهی نیز برخوردار نبودند .

در این بازه زمانی منش هایی مثل اطلاعیه ها، تراکت های تک رنگ و معرفی حضوری دیگر جوابگو فقدان . و به این صورت بود که در وسط قرن بیستم جامعه صنعتی و سرمایه داری موفق به پباده سازی و چاپ کاتالوگ و بروشور به عنوان یک وسیله تبلیغاتی گردید .

تاریخچه
کاتالوگ و بروشور
در این در میان تولیدکنندگان برای به وجود آوردن انگیزه رقابت و معرفی تولیدات خود، خواهان استفاده از روش های جدیدی در تبلیغات شدند . به این وسیله مخاطبان و مصرف کنندگان قابلیت مشاهده تصاویر دیدنی و مطالب گویایی که در این جنس به چاپ رسیده، و آشنایی با تولیدها و خدمات شرکت و یا موسسه را به دست آوردند .

در نهایت، نیاز تولیدکنندگان بلندمرتبه برای در دست به چنگ آوردن بازار و پیشی به دست آوردن از رقبا، منجر به ابداع در میدان چاپ و تبلیغات شد و طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور رواج یافت .

با پیشرفت علم و تکنولوژی و به وجود وارد شدن خودرو آلات و تولیدات متعدد و متنوع، تعیین مال زمینه حیث به وسیله خریدار و مصرف کننده نسبتا طاقت فرسا هست . با دقت به این وضعیت، تبلیغات درست می تواند در فروش بخش اعظم نقش بسار مهمی را ایفا نماید . پیشنهاد طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور، یک عدد از موثرترین منش ها برای معرفی فرآورده به مشتری به شمار می رود . معرفی محصول ها در کاتالوگ می بایست به صحیح ترین روش باشد . رعایت تمام نکات اصلی در طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور علاوه بر جذابیت عمده و ارتقاء تاثیر بر مخاطب، هزینه کمتری را برای چاپ بدنبال دارااست . پباده سازی و چاپ کاتالوگ ها معمولا گرانتر می باشد و به تعداد موضوع نیاز چاپ می گردند . در این متاع چاپی عموما از تصاویر و پباده سازی های جالب جهت معرفی بهتر به کارگیری می شود .

بروشورها ارزانتر از کاتالوگ ها میباشند و طراحی و چاپ آن‌ها با تیراژ بالاتری نسبت به کاتالوگ ها انجام می شوند . در این متاع معمولا علاوه بر تصاویر از نقشه شماتیک جنس نیز به کار گیری می شود .

سفارش
آنلاین کاتالوگ و بروشور
سفارش کاتالوگ و بروشور قبلا به چهره سنتی انجام می شد و جهت سفارش تولیدها چاپی می بایست فایل طراحی شده، به فیس حضوری به چاپخانه برده می شد . ولی نیز هم اکنون با ترقی تکنولوژی و گسترش اینترنت، قابلیت توصیه آنلاین کاتالوگ و بروشور نیز وجود دارااست .

  • ۹۸/۰۹/۰۵
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی