مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

احتمال دارد تا امروز شما کارت ویزیت های بسیاری  طراحی کارت ویزیت را داشته و از آن ها بهره برده اید، آن‌ها را با دوستان عزیز خود به اشتراک گذارده و در تبلیغات خویش به کار گیری کرده اید . 
پباده سازی کارت ویزیت
در صورتیکه از تاریخچه کارت ویزیت دور اندیشی داشته باشید، میدانید کارت ویزیت به تیتر یک خط مش دارای اهمیت در بازاریابی و تبلیغات شناخته می گردد اما هر مدیر کسب و فعالیت و تجارتی بایستی پیش از پباده سازی کارت ویزیت خود، از انگیزه ها این وسیله تبلیغاتی به نیکی دوراندیشی داشته و آنها را فهم کند، چون عدم شناخت کافی از این مهم، سبب تضعیف تبلیغات خواهد شد . 

پیشنهاد 
میکنیم
مطالعه کنید : تاریخچه کارت ویزیت  در ادامه برخی از انگیزه ها طراحی و چاپ کارت ویزیت را با نیز مرور می کنیم . 

۱ . 
کارت ویزیت داده ها تماس را ارائه و انتقال می دهد مهمترین هدف کارت ویزیت انتقال داده ها کلی و شیوه و راه های ارتباطی به مخاطب و مشتریان میباشد . در عمده وقت ها کارت ویزیت ها شاهد لوگو، نام تجاری، شماره های تماس و آدرس هستیم . 

در صورتیکه کسب و کار شما دارنده اینترنت وبسایت است، آدرس آن را هم در کارت ویزیت خویش بنویسید تا مخاطبان و مشتریان شما با مراجعه به آن، داده ها تکمیلی بیشتری از شما کسب نمایند . 

فراموش نکنید فضای کارت ویزیت محدود است و می بایست داده ها شما به جور ای در آن طراحی و جانمایی شود که دیده تماشاچی از ازدیاد متن آزرده نشود . 

هدف 
پباده
سازی و چاپ کارت ویزیت  ۲ . 
کارت ویزیت ، شما و کسب و کارتان را به مشتریان یادآوری می‌نماید کارت ویزیت ها به طور معمول در او‌لین برخورد و جلوس کرد به مشتری داده می‌شود، از این رو یکی از هدف ها کارت ویزیت ها میتواند خاطره آوری سخن ها و توضیحات اولین گرد نیز آیی در ذهن مشتری باشد . 

گهگاه تایم ها مدیرات کسب و امور عکس خویش را هم در کارت ویزیت به چاپ می رسانند تا مشتری با دیدن عکس نیز بهتر بتواند توضیحات و سخن های دیدار در آغاز را به یاد آورده و به کسب و کار مربوطه تامل نماید . 

برخی از اشخاص هم یک روی کارت ویزیت خویش را سفید باقی می گذارند تا مشتری بتواند داده ها قضیه نیاز خویش از توضیحات اولیه را در پشت کارت یادداشت نماید . 

برای 
به کارگیری
عالی خیس از کارت ویزیت تان توصیه می کنیم مسلما مطالعه کنید : خط مش به کارگیری از کارت ویزیت  ۳ . 
کارت ویزیت نشانگر قیمت های کمپانی و تجارت شما می باشد کارت ویزیت اگرچه کوچک است ولی به تنهایی یک عدد از طرح های بازاریابی هر تجارت و کسب و کاری می‌باشد . بدین ترتیب بایستی از آن در کنار سایر رویکرد ها و وسایل تبلیغاتی از قبیل سربرگ، پاکت یا فاکتور (از طرز ضمیمه کردن) بیشترین فیض را پیروزی . 

کارت ویزیت خود را به جور ای طراحی فرمائید که فرهنگ و فرهنگ و تمدن و ارزش تجارت شما را نشان دهد و روح کار شما را به مشتری منتقل کند . خلاقیت در پباده سازی قوی هست یاری شایانی به این انگیزه کارت ویزیت ها نماید . 

۴ . 
یک
کارت ویزیت متفاوت شما را از رقبا پیش می‌اندازد  به یاد داشته باشید که از سوی کمپانی ها و اشخاص مختلف، به مشتری شما کارت ویزیت های فراوانی داده گردیده میباشد . از این رو یک کارت ویزیت خلاقانه قادر است شما را از سایرین متمایز نماید . 

نیازی به اخلاق و رفتار کارتی با جلوه های بصری تعجب آور نیست، بلکه کافی هست یک کارت ویزیت خلاقانه با ظاهری متعدد و داده ها مختصر پباده سازی فرمائید . 

یک کارت ویزیت نوآورانه در معرفی کمپانی شما بسیار تاثیرگذارتر از یک کارت بی آلایش و تکراری خواهد بود . 

کارت 
ویزیت
های خاص و مختلف با قابلیت و قابلیت و امکان ایجاد در مرزو بوم کشور‌ایران : ۳۰ کارت ویزیت مختص و خلاقانه  در نقطه آخرین ضروری به یاد‌آوری می باشد انگیزه کارت ویزیت معرفی مالامال سرعت و اجمالی شما و کسب و کارتان به مخاطبان و مشتریان بالقوه است، هر میزان در پباده سازی و ساخت یک کارت ایده پرداز عملکرد فرمایید نتیجه آن را در جذب مشتری بیشتر خواهید رویت کرد . 

کارت ویزیت ها منش کوچکی برای تبلیغات و بازاریابی می باشند اما میتوانند به اندازه یک بیلبورد هم عملکرد داشته باشند، کافی میباشد از اهداف آن ها دانایی داشته و در همان راستا قدم بردارید . 

مبداء 

  • business card
  • ۰
  • ۰

همان‌طور که می‌دانیم کادو دادن در هر جامعه‌ای تابع عرف‌های خاصی هست . کادو دادن به سایر افراد مثل هر خلق و خوی خاصی در بشر تابع قواعد و قوانین خود هست که می‌توان ذکر کرد طراحی کارت ویزیت همگی مردم دنیا این مورد را باور دارا‌هستند و همه می‌دانند که بی‌توجه بودن به آن اثر ها مثبت هدیه دادن را از فی مابین میبرد و چه بسا ممکن میباشد سبب ساز ناراحتی طرف پیش‌روی شود . پس همان‌طور که کادو اصلی می باشد طریقه بسته‌بندی و باکس آن فراوان حائز اهمیت می باشد و باید به آن فراوان اعتنا شود .

گهگاه اوقات ممکن می باشد کادو خیلی لوکس نباشد یا رزق و برق نداشته باشد و در دیده قرار نگیرد ولی می‌توان با گزینش جعبه کادو یا این که صفحه کادوی مناسب و شیک هدیه را زیاد زیباتر کنیم .

باکس
کادو با قیمت مناسب


برای به چنگ آوردن جعبه هدیه یا برگه کادو باید به سن و سال طرف مقابل بسیار اعتنا کنیم . همان‌طور که بیشتر ما میدانیم نمی‌توانیم برای یک فرد کهن سال از صفحه هدیه یا جعبه کادو با طرح عروسکی استفاده کنیم و به‌طور برعکس برای نوزادان و یا این که خردسالان نمی توان از طرح‌های سنتی یا طرح‌های دیگر به کار گیری کرد . امروزه با توجه به رنگ‌بندی و طرح‌های مضاعف متنوع که در کاغذهای کادو وجود داراست انتخاب مضاعف آسوده هست و به‌راحتی میتوانیم برای سلیقه‌ها و سنین مختلف باکس کادو یا کاغذ کادو مناسب تهیه کنیم .

نکته دیگر این می باشد که در بازه خرید باکس یا پاکت هدیه به ذوق طرف پیش‌روی اعتنا کنیم تا بتوانیم مطابق ذوق و سلیقه وی انتخاب داشته باشیم . مثلاً در بین خردسالان دختر جعبه یا این که کاغذ کادو با طرح السا که یک عدد از شخصیت های کارتونی مشهور و مسئله عشق دختر طفل ها است، دوچندان پرطرف‌دار است اما ممکن است دختر شما از السا خوشش نیاید و طرح دیگری را دوست داشته باشد . یا چه بسا ممکن میباشد شما برای همسر خویش خواهان خریدن جعبه هدیه باشید؛ می بایست بدانید چه طرح یا این که چه رنگی را دوست داراست . درصورتی که جعبه کادو یا این که برگه کادو مطابق ذوق وسلیقه باشد طبیعتاً منجر خوشحالی دو چندان و ذوق بیشتری در طرف مقابل شما خواهد شد و حتماً باید به این مورد توجه شود که در صورتی‌که طرح یا این که رنگ موردعلاقه نباشد هنگامی شما هدیه را می‌دهید با دیدن آن شدت هیجان و شور کمتر خواهد بود و ممکن آن کادو با میل کمتری گشوده شود و همین‌طور بالعکس . . .

باکس
کادو طرح السا و آنا


شخصی برای کادو دادن روز مامان تصمیم داشت چک‌پول به مادرش هدیه دهد البته شک وتردید داشت و نگران بود احتمال دارد منجر ناراحتی در مادرش شود چون مادرش به پول نیاز داشت اما نمی‌خواست از کسی کمکی بگیرد . به وی سفارش داده شد که می‌تواند از پاکت‌های هدیه مناسب سن و ذوق وسلیقه مادرش به کارگیری کند تا هم کادو زیباتر شود و هم خودش شم بهتری داشته باشد و همچنین به وی سفارش داده شد علاوه بر علاقه هم پا هدیه از شاخه گل به کار گیری کند و هم پا هدیه تقدیم مادرش کند .

  • business card
  • ۰
  • ۰

با در نظر دریافت کردن اهمیت تبلیغات اینترنتی در دنیای امروز می توانایی به وضوح در اطراف خود کسب و شغل های زیادی را مشاهده کرد که با مسافت دریافت کردن از تبلیغات سنتی رو به دنیای دیجیتال آورده اند . در شرای شما نیز جزء کسانی میباشید که به این حوزه عشق و علاقه مند هستید می توانید با آشنایی اشکال طراحی کارت ویزیت تبلیغات آنلاین و گزینش کانال مطلوب با بودجه و گونه کسب و کار خود، نهایت به کار گیری را از گنجایش این جور تبلیغات نوظهور ببرید .

اشکال
تبلیغات آنلاین در
واقع با ترقی روزمره تکنولوژی و جایگزین شدن پلتفرم های تازه و بسط به کار گیری از گوشی های هوشمند در میان افراد، گونه های تبلیغات اینترنتی که شما می توانید برای کسب و عمل خویش گزینش فرمایید در حال ارتقا است و بایستی همواره با نهایی تکنولوژی روز پیش بروید ولی در این مقاله به معرفی و توضیح همگانی ترین انواع تبلیغات آنلاین می پردازیم:
۱-
تبلیغات بنری در این گونه از تبلیغات آنلاین شما می توانید با قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در رابطه کسب و کار خویش در وبسایت های پربازدید، اعتنا تعداد زیادی از افردی که روزمره از این وبسایت ها دیدن می کنند را جلب کنید و آنان را از شیوه کلیک بر روی بنر شما به سمت وب سایت خود و برگه فرودی که برای این مدل از مخاطبین در حیث گرفته اید ساماندهی کنید . مجلات خبری مالامال بازدید معمولا بستر قابل قبولی برای این نوع از تبلیغات می‌باشند .

۲-
تبلیغات ویدیویی در پژوهش ها اخیر نشان داده شده می باشد که درصد قابل توجهی از کاربران اینترنت ترجیح می دهند به جای قرائت یک مطلب درباره یک مال یا این که خدمات، یک ویدیوی کوتاه درباره آن نگاه کنند . با در حیث تصاحب کردن همین مورد می توان تبلیغات ویدیویی را یکی از موثرترین گونه های تبلیغات آنلاین محسوب کرد که در طی آن شما با قرار دادن یک ویدیوی کوتاه درباره شرکت، تولید ها و یا سرویس ها خود در وبسایت های خاص به پخش ویدئو مثل آپارات و نماشا می توانید توجه اشخاص متعددی را جلب فرمایید .

۳-
پست الکرونیکی مارکتینگ تقریباً می بضاعت بیان کرد عمده یوزرها اینترنتی دست کم یک نشانی ایمیل دارند هر یکسری همگی اشخاص به رخ تروتمیز آدرس اینترنتی خویش را چک نمی نمایند ولی همچنان حجم متعددی از کاربران را می توان از شیوه آدرس اینترنتی مارکتینگ مسئله انگیزه قرار اعطا کرد . منظور از نشانی اینترنتی مارکتینگ پروسه اخذ آدرس اینترنتی از کاربران و مشتریان خویش و یا خرید بانک نشانی اینترنتی از کمپانی های مربوطه و ارسال ایمیل هایی مشتمل بر آخرین خبر‌ها یا این که داده ها محصولات، به فیس یک یا چندین باره و یا این که به چهره هفتگی یا ماهیانه (خبرنامه) به آنها می باشد .

۴-
با صرفه سازی موتورهای جستجو SEO یک عدد از مهمترین روشهای جذب مخاطب از اینترنت، قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو در موتورهای جستجو بویژه گوگل هست زمانیکه یک فرد در رابطه یک مورد یا این که جنس جستجو می نماید . سئو در واقع به انجام گروه ای از عمل های هدفمند به مراد ارتقای سکو پیوند شما در نتایج جستجوی گوگل اطلاق می شود که اگر به صورت مداوم و سیستماتیک انجام شود در بلند مقطع می تواند حجم زیادی از مخاطبان را به چهره اثبات به سمت تارنما شما روان نماید .

۵-
بازاریابی شبکه های اجتماعی درصورتی که یک نگاه به اطراف خود بیندازید متوجه می شوید که تقریبا همگی اشخاص از کهن سال و جوان و زن و مرد وقت زیادی را در موبایل های خویش و در کانال های اجتماعی متعدد سپری می کنند و همین زمینه می تواند عمل در شبکه های اجتماعی را به یکی از موثرترین اشکال تبلیغات آنلاین تبدیل کند . برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما می توانید با رویکرد اندازی کانال های رسمی خویش و قرار دادن محتواهای جذاب برای یوزرها به جذب مشتری اکثر بپردازید و یا این که با تبلیغ کردن در صفحات و شبکه های پر بازدید همگانی و یا حتی در صفحه های اشخاص مشهور و معتبر (اینفلوئنسر) در کوتاه مدت، توسط مشتریان بالقوه متعددی دیده گردید .

۶-
تبلیغات موبایلی تبلیغات موبایلی در سالهای اخیر به یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین مبدل شده می باشد و با توجه به توسعه و گسترش روزافزون به کارگیری از گوشی های هوشمند در در بین افراد جامعه می توان این جور از تبلیغات را یک عدد از گزینش کننده ترین شیوه های جذب مخاطب در زمان نو محسوب کرد . در این مدل از تبلیغات شما می توانید با انگیزه قرار دادن مخاطبان خود به فیس هوشمند از فضاهایی که اپلیکیشن ها و بازیهای موضوع عشق و علاقه مخاطبان مدنظرتان به کارگیری نمایید و با قرار دادن تبلیغات خود به صورت بنری، متنی یا ویدیویی در آنها، محصولات و سرویس ها خویش را به حجم قابل توجهی از کاربران موبایل های هوشمند سناریو دهید .

  • business card
  • ۰
  • ۰

کارت های سوای رنگ و یا به کارگیری از رنگ های ناچیز و یا طرح های گرافیکی سوای موادتشکیل دهنده می تواند به مشتریان نشان دهد شما بی آلایش و عملی می باشید . گزینش شما از دسته ورقه و اندازه می تواند جلوه ظریف زمینه دقت شما اشاره نماید .شیوه معمولی می تواند خلاقیت مرحله بالای شما را نشان دهد .

طراحی
کارت ویزیت
کارت

ویزیت سفیدطراحی بی آلایش کارت ویزیت طراحی معمولی به مشتریانتان طراوت و زیبایی می دهد . طراحی کارت ویزیت بی آلایش یکم خلل می باشد . به طور مثال فونت معمولی را روی یک کارت سپید عمل نمائید . میزان های کارت ویزیت که از حد عادی خویش کوچکتر یا بزرگتر می باشد نیز پباده سازی شما را اختصاصی به شخص می نماید .

نگران هزینه ای که می بایست برای کارت ویزیت بپردازید نباشید . با پاره ای عمده هزینه کردن برای چاپ کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد بیشتری داشته باشید . با داشتن یک پباده سازی کارت ویزیت عالی افرادی که با شما تماس می گیرند نیز بخش اعظم شده، در فیض اندازه فروش محصول شما هم ارتقاء پیدا می نماید .

چاپ

کارت ویزیتتست ساده آزمایش برای این‌که کارت ویزیت به یادماندنی میباشد یا این که خیر این می‌باشد که کارت ویزیت خویش را در میان تعداد زیادی کارت دیگر قرار دهید و آن ها را از یک تابلو آویزان کنید، آن گاه به آن ها نگاه نمایید . در حالتی که کارت شما در نگاه اولیه نظرتان را به خود جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت خیر میباشد . ولی در شرای این واقعه نیفتاد بدانید در یک نصیب از فعالیت نادرست کرده اید .

گزینش

گونه فرآورده گزینش مدل کالا کارت شما امریست به طور کامل سلیقه ای و وابسته به میزان دارایی شما زیرا پیشنهادات زیادی نظیر : دسته های صفحه کتان ، کاغذ گلاسه ، PVC ، لمینیت ، کارت شیشه و متریال هایی مانند چوب و فلز وجود دارد ، صرفا پیشنهاد می‌کنیم جنسی را گزینش نمایید که پاره نشود و طراحی کارت ویزیت ماندگاری زیادی داشته باشد . کارت ویزیت به دور گرد انتخاب کنید که لبه های آن صدمه نبیند .

سخن

آخر در مورد طراحی کارت ویزیت کارت ویزیت را خیلی به هم ریخته نکنید، نوع های داده ها اضافه، توضیح گونه های فرآورده و خدمات و تیتر کردن طرح های تشویقی و تضمینی مطالبی می‌باشد که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد . توضیح شما از کالا یا خدماتتان می بایست بسیار کوتاه و مختصر و گاه در حد یک اسم باشد . کارت ویزیت کاغذ ی تبلیغاتی نمی باشد و جهت معرفی رویکرد های تماس و برقراری رابطه می باشد . توضیحات مفصل و گوناگون را در سایت بیاورید و برای ارجاع به آن نشانی وبسایت را روی کارت ویزیت درج نمایید .

خواسته از فضای تنفس دقیقا همین است،اطلاعات بیش از حد و هرج و مرج طرح باعث می شود زمان نفس کشیدن را از مخاطب بگیرید .گاه دوران ها فضای تنفس یعنی اینکه در چکیده از کارت ویزیت هچ نوشته ای نباشد و انجا فضای مطلوب برای نفس کشیدن کاربر باشد .

در صورتیکه توجه نمایید در کتاب ها حاشیه ها از دو طرف یعنی چپ و راست سفید میباشند و این فضای سپید در هنرهای تجسمی و نیز گرافیک مفهوم فضای تنفس را می‎دهد . ولی به یاری رنگ‎های مضاعف واضح نیز می‎توان در معماری هر اثری این شرایط را ساخت کرد . یک کارت ویزیت خلاقانه باید گوشه و کنار تنفس داشته باشد .

  • business card
  • ۰
  • ۰

طبیعت
ما را با رنگهای گوناگونش احاطه کرده می‌باشد .پس از این که بشر متوجه این پدیده شگرف وزیبای طبیعت شد عملکرد کرد که با انقطاع کردن رنگ از طبیعت وسایل رنگی صحیح کند و بهترین قالیشویی درمشهد یااینکه خودش را با این رنگها آرایش و پیرایش دهد .
در سالیان ما قبل مورخ که بشر از پوست به تیتر پوشش و پرهیز از نفوذ سوز و سرما استعمال می کرد کارایی می نمود که آن را ملون کرده و چه بسا گاهی طرح مشخصی را نیز برای رنگ آمیزی آن انتخاب می نمود .

ازدیر باز بشر از مواد مختلف موجود در طبیعت برای رنگرزی استعمال می کرد . ابتدایی ترین رنگ برای آدم اولیه سیاه و قرمز‌رنگ بوده هست که به دنبال این آشنایی بشر از خاک زرد رنگ به عنوان رنگ رنگ زرد و از خاک سرخ به تیتر رنگ سرخ و از ذغال به عنوان رنگ سیاه به کار گیری می کرده میباشد .

پیشینه
رنگ
سازی در جمهوری اسلامی ایران قدمت تعدادی هزار ساله دارد که نگارگری های ابنیه تاریخی و منسوجات بدست آمده از دیر باز گواه این مدعاست
به احتمال قریب به یقین تهیه پارچه از بازه زمانی مامان شاهی آغاز شده هست در آن دوران مردان به شکار و مبارزه با سایر قبایل اشتغال داشتند . زن در دور و اطراف چادر خویش زراعت می کرده میباشد و به حیوان ها اهلی می رسیده است .
در این هنگام بوده که آغاز ریسمان و سپس پارچه را ابداع کردند و به این ترتیب سایر هنرهایی مثل کوزه گری ، سبد بافی و درودگری و خانه سازی را هم به زن نسبت می دهند .

زنان جزیره الئوسین بای بافتن پارچه یک جامه یک سال وقت صرف می کردند . هندیان آمریکای شمالی روپوش ها و جامه هایی می بافتند و اطراف آن را با گیسو و فن های پی حیوان‌ها حاشیه می دهند که با عصاره آلبالو به آن رنگ گیرایی داده اند و به عهد کشیش تئودور درخشندگی این رنگ ها به میزان ای هست که رنگ های کارخانه ما هیچ وقت به پای آن می برسد .

آنجا که طبیعت توقف می نماید هنر آغاز می‌گردد . آدم با استخوان پرنده ها و ماهیان و نی های باریک خیزران توانست سوزن هایی بسازد و یا این که از رشته پیه جانوران نخ هایی صحیح نماید که از رخنه‌ کوچکترین سوزن هایی که امروز داریم می گذرد .

با پوست درختان فرش و رخت خواب تنظیم کرد و پوست حیوان‌ها را خشکاند و از آن خرقه و کفش تولید و از تابیدن الیاف ارگانیک به یکدیگر طنابهای محکمی به اختیار خویش درآورد .

با شاخه های نازک و الیاف رنگ گردیده سبد هایی تولید به مراتب زیباتر از آنچه که امروز هم می سازند… .

زیرا انسان تنها به این خشنود بود که با پوست حیوانات خود را بپوشاند با پشم گوسفند و الیاف گیاهی لباسهایی برای خود تنظیم کرد و همین لباس ساده است که جامه مرد هندی و شنل یونانی و لنگ مصری قدیم و سایر اقسام گوناگون و دیدنی لباس آدم را در عهدهای متفاوت تشکیل داده هست .
پس از آن از عصاره گیاهان یا خاک های ملون موادی به دست آوردند و خرقه را با آن رنگ کردند و به این ترتیب لباس های رنگین مختص برای دستور روایان و شاهان درست کردند .

از مدتی انسان کشف کرد که رنگ های استخراج گردیده از خاک مواد معدنی که معمولا زرد و قرمز و قهوه ای و مشکی هستند برای این فعالیت به واسطه عدم تمایلشان نسبت به جذب شدن زیاد مطلوب نیستند به این برهان کوشید که رنگهای زمینه احتیاج خویش را در دنیای گیاهان و جانوران پیدا نماید .
پیشرفت انسان در این مورد حقیقتاّ غیر قابل تصور می باشد . اکثر این رنگ های طبیعی قدیمی خیر فقط دارای ماده رنگی کافی بودند بلکه ثبات آنان نیز در اکثر موردها از رنگهای تصنعی نو بخش اعظم بود .

این رنگهای طبیعی را آدم آن دوره با راه هایی به عمل می موفقیت که تا یک‌سری صد هزار سال تغییر‌و تحول بیشتر ای نکرد . در این که رنگرزی از ابتدای استارت فرهنگ و تمدن و مورخ در جامعه ها متفاوت بشر آن عصر وجود داشته می‌باشد شکی نمی‌باشد . محتملاّ سه تا پنج رنگ طبیعی در آن زمان مورد استعمال قرار می گرفتند . این تعداد پس از گذشت صد ها هزار سال به سی عدد رسید و از وسط قرن نوزدهم میلادی که تجسسات و ترقی های بشر در دانش شیمی سبب ساز ایجاد هزار ها رنگ مصنوعی شوید که حتی شمارش آن کار ساده ای نمی باشد . و این تغییر و تحول و تحولات که فقط در طی یکصد سال رخ گرفت به میزان ای بیصدا و بی اعتنا گذر کرد که حتی درایت تبدیل درشگه به رویکرد آهن از آن بیشتر و لبریز سروصداتر بود .

خوبتر می باشد که نگاه مختصری به قبل رنگهای طبیعی و تاریخ به کار گیری از آنان بیفکنیم . ما نمیدانیم چه موقع و چه کسی آنان را کشف کرده می باشد .
رنگ های استاندارد و مهم طبیعت یعنی قرمز،زرد ، آبی از اولین روز های کشف شده مورخ و ماقبل آن وجود داشته اند .
قرمز به وسیله ریشه روناس ،حشره قرمز دانه و یک جور صدف دریایی به اسم صدف ارغوان و عصاره درختانی نظیر آلبالو ، فرمان روا توت ، توت قرمز رنگ و رنگ آبی‌رنگ به وسیله گیاه وسمه و نیل و زرد از زعفران ، برگ توت ،اسپرک ، برگ چنار و برگ مو و چوب زردرنگ گرفته می شدند .

پیشینه رنگ سازی در ایران قدمتی تعدادی هزار ساله دارااست .
کاشیهای لعابدار سربازان جاوید مکشوفه در تخت جمشید که در موزه لوور نگهداری می شود، بیان کنده این نکته میباشد که ایرانیان از دیر باز به رمز دستیابی این رنگهای جادویی پی برده اند . رنگهای براق و دلپذیر این کاشیها شایسته ترین نمودار سلیقه و ذوق ی ایرانیان در تهیه و تنظیم گونه های رنگها و طریقه به فعالیت بردن آنهاست .

کاشیهایی که در و دیوار ابنیه ی تاریخی اصفهان و کاخهای حکمرانان صفوی را زینت بخشیده، از زیبایی چشمگیری برخوردار می‌باشد . رنگهای روح نواز ، همنوایی و توازن در به ارگیری این رنگها در کنار یکدیگر، هر تماشاچی ای را به فکر وا می دارااست که چگونه این رنگها ، هنوز پس از گذر کرد سیصد و اندی سال ، کماکان سحر آمیز و چشم نوازند .حرفه ی لعاب سازی به استدلال انجام کارهای فنی و فایده مندی از دانشی پنهان که سایر افراد را امکان دستیابی به آن نبوده است، همواره در هاله ای از اسرار و ابهامات پنهان بوده می‌باشد . راز ساختن رنگهای جادویی تنها در صورتی که فرزندی رشته ی پدرش را دنبال می کرد به او منتقل می شد و در غیر این صورتبا مرگ لعابکار دیرین سال به گور می رفت .

رنگرزی
قالی نیز ، به علت داشتن گزیده از همین دانش نهفته، و به عمل بردن مهارتها و شگرد های سابق در ارایه رنگهای زیبا و دلپذیر ، امروزه هم علی رغم ورود رنگهای شیمیایی به درون مرز و بوم ، علتی تفکیک ناپذیر از ساختار و مخلوط کلی فرش ایران می‌باشد . گرچه در نقاط گوناگون مرزوبوم نحوه تنظیم ی این رنگها به شیوه سنتی یکسان نیست، البته ساختمان کلی در تنظیم ی آنان از گیاهان ساکن یکسان می‌باشد .

این رنگها در مقابل روشنایی خورشید و یا این که به هنگام شستشو رنگ نمی بازند .
ثبات رنگهای سنتی در پیش‌رو فروغ و روشنایی خورشید و مواد قلیایی به هنگام شستشو، در صورتیکه چه در قالی قدری زمختی ایجاد می‌کند، البته سبب ساز می شود قالی برای مقطع وقتی طولانی رنگ خویش را حفظ کرده ویکباره رنگ نبازد .
فقط مرور تدریجی بازه و تاثیر آهسته مواد قلیایی بر قالی سبب می شود تا
به تدریج و در خلال مدتی طولانی ناچیز ناچیز رنگ باخته و رنگهایش ملایم خیس شوند و به نیز در آمیزند و هم موزیک با یکدیگر ، درخشندگی طبیعی و چشمگیر در انها به وجود آید ،
در این وضعیت رنگها دیگر تند و نپخته نیستند ، و رنگ باختگی یکسان آنان تداخل و هم نوایی خاصی را پدید می آورد که علی رغم قلمرو هر رنگ ، مرز خاصی برای انها نمی بضاعت جستجو کرد .
اینجاست که فرش علی رغم داشتن طرح و نقشه مختص اقلیمی از زادگاه نخستین ، و حتی کشورش، پا را بالاتر نهاده و لحاظ هر تماشاچی ای را از هر خویشان و فرهنگ ، به رنگهای جادویی خود جلب می نماید ، و می رود تا با مهر صادراتی که بر پیشانی داراست ، در ارتفاع چند دهه زینت بخش موزه های معتبر جهان شود .

اگر
بخواهیم راجع به مورخ رنگ و رنگرزی مطالبی جمع آوری کنیم باید به مورخ مردم اول که برای اول توشه در کنار رودهای عظیم سکنی گزیدند نظری بیفکنیم ، در فی مابین انها چینی ها در کنار رود زرد و مردمان کلده و اشور در بین دجله و فرات ، هندی ها در کنار رود گنگ و مصریان در کنار نیل و همینطور همسایگان قدیمشان نظیر ایرانیان و سومری ها را باید اسم برد . از این تمدنها و عاقبت رنگرزی در دربین انها به ترتیبیاد خواهیم کرد .

  • business card
  • ۰
  • ۰

ویرایش 
تصاویر عکاسی صنعتی فقط عکس خوب تصاحب کردن نمیباشد می بایست بضاعت و توان آن را داشته باشید که بتوانید به خیر و خوبی عکس را ویرایش فرمایید . پس به طبع باید تا قبل از این از عکاسی صنعتی طراحی کارت ویزیت توانای ادیت و بازنویسی عکس‌ها را هم داشته باشید . 
طراحی کارت ویزیت
۱- 
نوردپردازی در این گونه عکاسی نوردپردازی از اهمیت متعددی برخوردار است چرا که سناریو جزئیات جنس می بایست به خوبی نمایان شود که برای اینکار نیاز به روشنایی و امکانات مطلوب با نوردپردازی داریم . 

۲- 
مقایسه پس از ادیت آخری عکس‌ها ، استارت به مقایسه‌ی کار خویش با بقیه تصاویر تولید ها صنعتی فرمایید . 
این
مقایسه سبب ساز می‌گردد جزئیات برای شما نمایان شده و رفته رفته به یک عکاس رشته ای تبدیل گردید (البته در حالتی که نیستید !)  ۳- 
دستیار مسلما برای عکاسی صنعتی یک دستیار عالی داشته باشید . خیلی وقت‌ها دیده گردیده که عکاس از کلیه افراد قربت محفظه (شوتینگ) یاری می گیرد که این نشان دهنده نیاز عکاس به یک دستیار می‌باشد . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

نشست تخصصی «بررسی کیفیت چاپ و چالش‌های ایجاد کتاب درسی» زمان روز سه شنبه ۲۷ مهر با حضور خدایار صادقی کارشناس حوزه چاپ و عضو هیئت علمی کالج هنر، حمید ثابت مسئول فنی اداره کل تحلیل بر نشر وزارت آموزش و پرورش و حمید فریور مسئول ساخت اداره چاپ و نشر کتب درسی در محل کمپانی تعاونی چاپخانه داران تهران برگزار شد .

مدیرمسئول مقر اطلاع رسانی صنعت چاپ دیجیتال کشور‌ایران  طراحی کارت ویزیت  و دبیر این جلوس کرد در سخنان کوتاهی با اشاره به اقتضای چاپ کتاب‌های درسی در آستانه شروع سال تحصیلی (قبل از ماه مهر) و الزماتی که می‌بایست در این زمینه رعایت شود، گفت: این روز ها بحث کیفیت چاپ کتابهای درسی که قاعدتا باید از استانداردهای مشخصی تبعیت کند، به یکی از بحث‌های کلیدی در تولید این فرآورده استراتژیک تبدیل گردیده میباشد .

وی افزود: متاسفانه این روزها در نقاط مختلف شهر می بینیم که بخش اعظمی از دفترها فنی برای سیمی کردن کتاب‌های درسی اعلام آمادگی می‌نمایند که خود همین موضوع علامت عدم رعایت استانداردهای اضطراری در چاپ کتابهای درسی و کیفیت غیر مناسب آن ها است . در ادامه خدایار صادقی در سخنانی با تاکید بر این قضیه که در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و کار نامگذاری شده، بد نیست بنگاه‌های اقتصادی و دست اندرکاران ساخت و سرویس ها بدانند چه وظیفه ای در قبال این شعار دارند، گفت: در مدرک چشم انداز ۲۰ ساله کشور، کشور ایران کشوری با منزلت اول در حوزه‌ در حوزه‌های متعدد از پاراگراف اقتصادی معرفی شده می‌باشد . در صورتی‌که بخواهیم منزلت میهن را در مورد صنعت چاپ دیجیتال و از گزاره آماده سازی کتاب‌های درسی ارزیابی کنیم، می بایست به سه مسئله توجه کنیم .

زمینه نخستین هزینه است که به نظر می‌رسد ایجاد کتابهای درسی و رساندن آن ها به دست مصرف کننده نهایی یعنی دانش آموزان در این حوزه پیروزی آمیز بوده چرا که دست ناچیز شکایتی از این لحاظ از سوی مصرف کننده دیده نمی‌شود . مورد دوم بازه هست که خوشبختانه یک‌سری سالی میباشد در این حوزه نیز با بحران خاصی مواجه نیستیم و کتاب‌ها در به عبارتی روز نخستین مهر به دست دانش آموزان میرسد .

صادقی در تبیین مسئله سوم که مورد اساسی این جلوس کرد نیز بود، گفت: زمینه سوم به کیفیت چاپ کتابهای درسی بر میگردد که بایستی اذعان کنیم که در این حوزه با ناکامی روبرو بوده ایم و کیفیت کتابهای درسی رضایت بخش نیست .

این معلم دانش کده در ادامه با به سناریو گذاشتن نسخه‌هایی از کتابهای درسی اوایل انقلاب و چه بسا سال‌های پیش از آن و مقایسه آن ها با کتابهای درسی امروز افزود: به جثارت می‌توان گفت کیفیت چاپی کتابهای درسی امروز نسبت به کتابهایی که مثلا در سال ۱۳۴۴ چاپ میشد آن هم با آن امکانات اندک، در شرای نگوییم پسرفت نداشته می باشد البته پیشرفتی هم نداشته می‌باشد .

در ادامه حمید ثابت مسئول فنی سازمان کل بررسی بر نشر وزارت یادگرفتن و رویش در سخنانی با اذعان به اینکه کار خیلی مقداری برای ارتقای کیفیت چاپ کتابهای درسی رخ گرفته میباشد در عین هم اکنون گفت: این زمینه دلایل متفاوت و زیادی داراست که مهم ترین آن‌ها فشار هنگامی و تاکید فراوان زیاد برای رساندن کتابها به دست دانش آموزان در روز اولیه مهر میباشد . او افزود: اکثری از کتابها ظرف دو و نهایتا سه ماه تالیف، تدوین، مهیا سازی، چاپ و توزیع میشود و این در حالی است که به تیتر مثال تنها برای سال روان تحصیلی ۳۱۵ عنوان کتاب تازه التالیف داشتیم که آن ها ظرف سه ماه تالیف، تدوین، چاپ و توزیع شد . بسیار ارگانیک می‌باشد که با نیروی اندکی که وجود دارد، رعایت استانداردهای کیفی در چاپ کتابهای درسی زیاد دشوار و نسبتاً غیرممکن می باشد .

این
جایگاه مسئول در وزارت آموزش و رشد تغییرات هر ساله در کتابهای درسی را از دیگر علل افت کیفی چاپ این محصولات آموزشی تیتر کرد و گفت: متاسفانه زیرساخت‌های آموزشی مرزو بوم در نقاط مختلف با معضلات دارای اهمیت روبرو می‌باشد و مضاعف ضعیف است به طوری که بخش اعظمی از لوح‌های فشرده آموزشی که ما تدوین و به هم پا کتابها عرضه کرده ایم، به منشا بر می‌گردد زیرا چه بسا یک دستگاه کامپیوتر در برخی مدرسه ها در نقاط متفاوت مرزو بوم برای بکارگیری این محصولات آموزشی وجود ندارد!
ثابت با ابلاغ این‌که در کشوری مثل تاجیکستان کتابهای درسی به علم آموزان اجاره داده می‌گردد و در پایان سال تحصیلی و پس از اخذ کتاب مبلغ ذی‌ربط به آنان عودت داده می گردد گفت: ما در کشور ایران چنین منش ای نداریم و کتاب به دانش آموز فروخته میگردد .

مسئول
فنی سازمان کل آنالیز بر انتشار وزارت آموزش و رشد همچنین با ابلاغ این‌که رعایت استانداردهای کیفی در چاپ کتابهای درسی تهی دست سرمایه گذاری‌های کلان است، ادامه داد: به عامل فقدان این سرمایه گذاری‌ها، به تیتر نمونه ما برای یافتن عکس‌هایی برای درج در کتاب جغرافیا، وب را ذیل و رو میکنیم تا یک عکس مناسب مرتبط با یک مسئله مشخص و معلوم پیداکنیم و آن را در کتاب فعالیت کنیم!
در این جلوس کرد همچنین حمید فریور مدیریت تولید سازمان چاپ و تکثیر کتاب ها درسی در سخنانی با نقل خاطره ای گفت: در اوایل ده سال ۸۰ از وقتی که مرحوم مهندس عشق مندان سر گروهی اداره چاپ و انتشار کتاب ها درسی را برعهده داشت و هم‌زمان نائب رئیس وزیر فراگیری و پرورش بود، تاکید زیادی بر رعایت استاندارهای کیفی در ساخت و چاپ کتابهای درسی داشت و چه بسا به خاطره می‌آورم که در یکی از جلسات هم به مسئولان اداره زیرمجموعه خویش و هم به مسئولان کمپانی اُفست هشدار داد که در‌صورتی‌که کیفیت چاپ کتابهای درسی مناسب نباشد، به هیچ کدام، پیشنهاد کار نخواهد اعطا کرد .
او افزود: ولی سایر مدیرانی که سپس از مرحوم علاقه مندان به این سازمان آمدند، نسبت به کیفیت چاپ کتابهای درسی بی تفاوت نبودند ولی اگر بخواهیم نگاهی کلان‌تر به این مورد داشته باشیم، می بایست این سئوال را مطرح کنیم که آیا مشاجره بسط یافتگی در کتابهای درسی فقط به بحث کیفیت آن‌ها بر می‌گردد؟
فریور در پاسخ به این پرسش یادآور شد: توسعه یافتگی نظام آموزشی ما به میزان کاهش وابستگی آن (نظام آموزشی) به کتابهای درسی و مسئله پائین آمدن این نرخ تعلق به ۵۰ درصد، وابستگی هست در حالی که الان صد درصد توسعه و گسترش یافتگی نظام آموزشی ما متعلق به کتابهای درسی هست . به همین یاد ما در تولید محتواهای آموزشی، ناچار هستیم توسعه کیفی را فدای توسعه و گسترش پاره ای بکنیم .

  • business card
  • ۰
  • ۰

نقش 
لوگو
در  طراحیکارت ویزیت نقش  لوگو
در کارت ویزیت  نقش لوگو در کارت ویزیت و نمایش آن در پباده سازی کارت ویزیت چه کنش و واکنشی را برای بیننده ی کارت شما به هم پا خواهد داشت . در شرای مطلب ها پباده سازی کارت ویزیت ما دنبال کرده باشید به مباحث متفاوتی اشاره گردیده که هر کدام در جای خود ، می تواند مستقیما بر رویت کرد خواننده ، بیننده  طراحی کارت ویزیت نقش تولید نماید . 

نقش 
لوگو در کارت ویزیت چه می‌باشد ؟ استفاده از پباده سازی لوگو در business card ، مزیت های متعددی دارااست . اینکه شما به مشتری نام و نشان بصری خویش را نشان می دهید ، اعتباری جداگانه برای شما ساخت می نماید . البته در صورتی که شما اصول و قوائد logo design یا این که این که آرم را بخوبی رعایت کرده باشید . برای شناخت بخش اعظم می توانید مروری بر مقاله‌ها پباده سازی لوگو ما داشته باشید . 

در حالتی که شما در طرح کارت خود از یک logo زیبا و تاثیر گذار به کارگیری کنید . احتمال دارد دیگر نیاز به تبلیغات اضافه در کارت احتیاج نداشته باشید . چه بسا گاها می توانید به جای نوشتار معرفی نام شرکت یا کسب و کار و نا تر و تمیز کاری دیگری در پباده سازی خود ، صرفا با سناریو اسم و نشان خود بیننده را نام و مارک خود مطلع سازید . در طرح هایی که این روز در کناره و کنار ما به وسیله طراحان گرافیک انجام می شود ، خصوصا طرح هایی از سبک امروزی و غربی پیشه می‌گیرند این مساله به خوبی دیده می شود و در یک کارت تجاری شما صرفا شاهد لوگوی آن کمپانی می باشید و مورد ها دیگری خودداری گردیده است . 

چه 
هنگامی لوگو تاثیر گذاری بیشتری دارد ؟ یک دعوا و قضیه بسیار حساس در اجرای طرح کارت ها وجود داراست و آن نیز چاپ آن میباشد . با وجود اینکه دست شما برای چاپ business card بر روی جنس های مختلف کاغذی گشوده هست . البته علتی وجود ندارد که دقت ای به مدل و مال صفحه نداشته باشید . بلکه بیش از پیش باید بر گزینش خود دقت نمایید . عالی می دانیم می باشند دفترها و شرکت و کسب و کارهایی که هیچ اعتنا ای نه به برند خویش دارا هستند ، خیر پباده سازی علامت و کارت ویزیت و چه بسا فرآورده کاغذ چاپی و … ، روی صحبت ما نیز با این جور افراد می باشد ، هم افرادی که واقف بر آلرژی مورد می‌باشند و توجه به موقع به بحث نشانه و … دارا میباشند و نیز اشخاصی که هیچ اهمیتی به این مسائل نمیدهند مگر آنکه بدون چاره شوند . 

در انتخاب محصول کارت خویش توجه بیشتری داشته باشید . چه بسا درصورتی که مستمند صرف هزینه بیشتری باشید . پباده سازی و چاپ کارت ویزیت شما تاثیر مستقیم بر روی ماندگاری در ذهن مخاطب و از سوی دیگر دوام جنس برگه آن خواهد داشت و در صورتی که شما از هر دو جهت ( طراحی و چاپ ) را به درستی انجام ندهید ، به تنهایی مقدار اثر کناره ای یه خرده خواهد داشت . اختلاف شفافیت ، جذابیت سناریو لوگو در چاپ کاغذ های عادی و ارزان قیمت با مدل با کیفیت زیاد مضاعف می باشد و این اختلاف را به نیکی و نیکی می توان احساس کرد . 

بیابید برای اینکه فن ای باشیم ، از مساله ذیل و درشت در حوزه کاری خود غافل نشویم . توجه به همین نکات می‌باشد که تفاوت ها را نشان دهد و شما را نسبت به رقبا متمایز سازد . 

  • business card
  • ۰
  • ۰

 نگه داریم. با این حال ، من معتقدم که کارت های ویزیت برای ارتباط برقرار کافی نیستند. امروز ، شما باید از طریق LinkedIn متصل شوید ، وب سایت خود را با یک پرتفوی آنلاین داشته باشید ،  طراحی کارت ویزیت و البته یکدیگر را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. -  سلیمان تیموتی ،  OneIMS 

7. کارتهای ویزیت باید جمع آوری و سپس رقمی شوند

کارت های ویزیت چیزی از گذشته نیست ، اما پس انداز آنهاست. کارت ویزیت جمع کنید ، اما یادداشت های فوری را یادداشت کنید. برگشت به مطب ، کارت را اسکن کنید. تعداد زیادی برنامه اسکنر وجود دارد. اطلاعات جمع آوری شده را وارد کنید و بگذارید یک نتیجه مفید و با ارزش انجام شود. مطمئناً روی LinkedIn وصل شوید ، اما کارهای بیشتری انجام دهید. به عنوان مثال ، یک هفته بعد با پیگیری شخص در توییتر پیگیری کنید و کمی بعد از چیزی که درباره آن صحبت کرده اید ایمیل ارسال کنید. -  دن گلدن ،  یافت می شود آنلاین 

8- کارتها هنوز سریعترین راه برای تبادل اطلاعات هستند

کارتهای ویزیت هنوز هدفی را در اختیار دارند که به سرعت در حال تبادل اطلاعات در رویدادها ، کنفرانس ها و سایر فرصت های شبکه است. با این حال ، کارت ویزیت به تنهایی کافی نیست - همیشه باید از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی پیگیری باشید. با این حال ، برای اتصال اولیه ، کارت ویزیت هنوز ساده ترین و بهترین راه برای تبادل اطلاعات تماس است. -  لیلا لوئیس ،  از روابط عمومی الهام بگیرید 

9- کارتهای ویزیت بعنوان یادآوری جسمی شخصی استفاده می کنند

آیا کارتهای ویزیت همانطور که قبلاً بودند مفید هستند؟ نه ، اما آنها هنوز در این دنیا جایگاهی دارند. شما می توانید با شخصی روبرو شوید و در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید ، اما شانس این است که شما فوراً در بین هزاران "دوست" یا "پیروان" دیگر گم می شوید. کارت ویزیت یادآوری جسمی است که شما چه کسی هستید. همچنین می تواند خاطره ای از زمان و مکان ملاقات شما را برانگیزد و شما را از دیگران جدا کند. -  Aidan Cole ،  nTuitive.social 

10- کارت ویزیت معنادار و شخصی است

شاید من یک مدرسه قدیمی ، هزاره نسل جدید باشم ، اما هنوز هم تبادل کارت ویزیت را دوست دارم. آیا آنها کاملاً ضروری هستند؟ نه (سلام ، لینکدین). آیا آنها هنوز هم ارزش ارائه می دهند؟ آره. مانند یک شومیز فیزیکی در مقایسه با یک خواننده الکترونیکی ، در ارائه و دریافت کارت در هنگام ملاقات با مردم ، چیزی که هنوز معنی دار و شخصی است وجود دارد. -  جف قهوهای مایل به زرد ،  شبکه Dentsu Aegis 

11. برای شبکه های درون شخصی ، کارت ها حرفه ای تر و طولانی تر هستند

کارتهای ویزیت هنوز هم می توانند تصور قدرتمندی را در مورد مشتریهای آینده ایجاد کنند من اعتقاد ندارم که ایمیل خیلی غیررسمی است ، اما کارتهای ویزیت بسیار حرفه ای تر هستند تا بتوانند به یک جلسه چهره به چهره بروند. نامه الکترونیکی در دریایی از پوشه های هرزنامه و مخاطب از بین می رود. کارت ویزیت سالها در کیف پول مشتری باقی خواهد ماند. بعلاوه ، اگر در حال شبکه شدن هستید یا به یک آسانسور می پردازید ، همیشه به داشتن کارت کمک می کند. -  کریستوفر جونز ،  LSEO.com 

12. کارت های خلاق به اشتراک گذاشته می شود

کارت ویزیت ، در بسیاری موارد ، اولین تصویری ملموس از کسب و کار شما است و بسیار شخصی تر از یک ایمیل یا دعوت LinkedIn است. فراتر از آن ، کارتهای ویزیت خلاق و برجسته نه تنها چسبنده و به یاد ماندنی نیستند بلکه با تعداد بیشتری از افراد به اشتراک گذاشته می شوند و همچنان به تبلیغ کسب و کار و برند شما ادامه می دهند. -  احمد کره ،  بازاریابی Twistlab 

  • business card
  • ۰
  • ۰

برای اکثر زمان ها کارشناسان حوزه حوزه چاپ کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .در‌صورتی‌که بخواهیم یک عمل عالی را بررسی کنیم باید این طور بیان کرد پباده سازی کردن و ایده پردازی  طراحی کارت ویزیت  در خصوص مدل کسب و عمل یک شخص که به تجارت در حوزه خاصی مشغول بوده و بیان مفهومی گونه سرویس ها او . کارت ویزیت خوب باید در حالتی استاندارد پباده سازی گردیده باشد تا بتواند منجر جلب توجه اشخاص گردیده و آنان را تحریک به تماس به چنگ آوردن با خدمات دهنده و منجر به خرید کالا نماید همینطور بایستی گفت نباید به عنوان مورد ای برای صرفا معرفی اشخاص مد لحاظ قرار بگیرد بلکه به تیتر مسیری جهت برقراری ارتباط با مشتریان مسئله استفاده قرار بگیرد . در زمان حاضر کارت ویزیت از جمله راه و روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه تبلیغاتی و سکوی معرفی نخستین در موضوع صاحبان مشاغل و خدماتی که انجام می دهند می باشد . در‌صورتی‌که پباده سازی نتواند به نحو مطلوب به تصاحب کردن مشتری باعث شود و اهداف ارائه دهنده سرویس ها را به شکلی مناسب در میان مشتریان معرفی نماید می توان اینطور سود گرفت که اصول طراحی به خیر و خوبی اعمال نشده میباشد .

کارت
ویزیت تصور
اشتباه در کارت ویزیت بخش اعظم اشخاص تصور اشتباهی در خصوص تبلیغات دارا‌هستند و تامل می کنند سطح آخری اخذ مشتری هست در صورتی که باید اعلام کرد مرحله آغازین محسوب می شود .باید اعلام کرد منش ای با کیفیت در تبلیغات فروش است؛ این گونه ایده تبلیغات در در میان اشخاصی همگانی می باشد که به سوابق ای مناسب در شغل خود دارا‌هستند و یا اشخاصی که تازه فعالیت هستند و نیاز به معرفی دارا‌هستند .کارت ویزیت یک عدد از روش های تبلیغ و به نوعی پایانه اطلاعاتی در قضیه شما و کاری که انجام می دهید می باشد . در صورتی‌که کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و هدف ها شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما لباس فعالیت بپوشاند، این اثبات می نماید که کارت ویزیت شما در تراز قابل قبولی برای تاثیر گذاری نبوده هست .
عمده افراد تفکر می کنند
 

  • business card