مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

کارت های سوای رنگ و یا به کارگیری از رنگ های ناچیز و یا طرح های گرافیکی سوای موادتشکیل دهنده می تواند به مشتریان نشان دهد شما بی آلایش و عملی می باشید . گزینش شما از دسته ورقه و اندازه می تواند جلوه ظریف زمینه دقت شما اشاره نماید .شیوه معمولی می تواند خلاقیت مرحله بالای شما را نشان دهد .

طراحی
کارت ویزیت
کارت

ویزیت سفیدطراحی بی آلایش کارت ویزیت طراحی معمولی به مشتریانتان طراوت و زیبایی می دهد . طراحی کارت ویزیت بی آلایش یکم خلل می باشد . به طور مثال فونت معمولی را روی یک کارت سپید عمل نمائید . میزان های کارت ویزیت که از حد عادی خویش کوچکتر یا بزرگتر می باشد نیز پباده سازی شما را اختصاصی به شخص می نماید .

نگران هزینه ای که می بایست برای کارت ویزیت بپردازید نباشید . با پاره ای عمده هزینه کردن برای چاپ کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد بیشتری داشته باشید . با داشتن یک پباده سازی کارت ویزیت عالی افرادی که با شما تماس می گیرند نیز بخش اعظم شده، در فیض اندازه فروش محصول شما هم ارتقاء پیدا می نماید .

چاپ

کارت ویزیتتست ساده آزمایش برای این‌که کارت ویزیت به یادماندنی میباشد یا این که خیر این می‌باشد که کارت ویزیت خویش را در میان تعداد زیادی کارت دیگر قرار دهید و آن ها را از یک تابلو آویزان کنید، آن گاه به آن ها نگاه نمایید . در حالتی که کارت شما در نگاه اولیه نظرتان را به خود جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت خیر میباشد . ولی در شرای این واقعه نیفتاد بدانید در یک نصیب از فعالیت نادرست کرده اید .

گزینش

گونه فرآورده گزینش مدل کالا کارت شما امریست به طور کامل سلیقه ای و وابسته به میزان دارایی شما زیرا پیشنهادات زیادی نظیر : دسته های صفحه کتان ، کاغذ گلاسه ، PVC ، لمینیت ، کارت شیشه و متریال هایی مانند چوب و فلز وجود دارد ، صرفا پیشنهاد می‌کنیم جنسی را گزینش نمایید که پاره نشود و طراحی کارت ویزیت ماندگاری زیادی داشته باشد . کارت ویزیت به دور گرد انتخاب کنید که لبه های آن صدمه نبیند .

سخن

آخر در مورد طراحی کارت ویزیت کارت ویزیت را خیلی به هم ریخته نکنید، نوع های داده ها اضافه، توضیح گونه های فرآورده و خدمات و تیتر کردن طرح های تشویقی و تضمینی مطالبی می‌باشد که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد . توضیح شما از کالا یا خدماتتان می بایست بسیار کوتاه و مختصر و گاه در حد یک اسم باشد . کارت ویزیت کاغذ ی تبلیغاتی نمی باشد و جهت معرفی رویکرد های تماس و برقراری رابطه می باشد . توضیحات مفصل و گوناگون را در سایت بیاورید و برای ارجاع به آن نشانی وبسایت را روی کارت ویزیت درج نمایید .

خواسته از فضای تنفس دقیقا همین است،اطلاعات بیش از حد و هرج و مرج طرح باعث می شود زمان نفس کشیدن را از مخاطب بگیرید .گاه دوران ها فضای تنفس یعنی اینکه در چکیده از کارت ویزیت هچ نوشته ای نباشد و انجا فضای مطلوب برای نفس کشیدن کاربر باشد .

در صورتیکه توجه نمایید در کتاب ها حاشیه ها از دو طرف یعنی چپ و راست سفید میباشند و این فضای سپید در هنرهای تجسمی و نیز گرافیک مفهوم فضای تنفس را می‎دهد . ولی به یاری رنگ‎های مضاعف واضح نیز می‎توان در معماری هر اثری این شرایط را ساخت کرد . یک کارت ویزیت خلاقانه باید گوشه و کنار تنفس داشته باشد .

  • ۹۸/۰۸/۱۸
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی