مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

 نگه داریم. با این حال ، من معتقدم که کارت های ویزیت برای ارتباط برقرار کافی نیستند. امروز ، شما باید از طریق LinkedIn متصل شوید ، وب سایت خود را با یک پرتفوی آنلاین داشته باشید ،  طراحی کارت ویزیت و البته یکدیگر را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. -  سلیمان تیموتی ،  OneIMS 

7. کارتهای ویزیت باید جمع آوری و سپس رقمی شوند

کارت های ویزیت چیزی از گذشته نیست ، اما پس انداز آنهاست. کارت ویزیت جمع کنید ، اما یادداشت های فوری را یادداشت کنید. برگشت به مطب ، کارت را اسکن کنید. تعداد زیادی برنامه اسکنر وجود دارد. اطلاعات جمع آوری شده را وارد کنید و بگذارید یک نتیجه مفید و با ارزش انجام شود. مطمئناً روی LinkedIn وصل شوید ، اما کارهای بیشتری انجام دهید. به عنوان مثال ، یک هفته بعد با پیگیری شخص در توییتر پیگیری کنید و کمی بعد از چیزی که درباره آن صحبت کرده اید ایمیل ارسال کنید. -  دن گلدن ،  یافت می شود آنلاین 

8- کارتها هنوز سریعترین راه برای تبادل اطلاعات هستند

کارتهای ویزیت هنوز هدفی را در اختیار دارند که به سرعت در حال تبادل اطلاعات در رویدادها ، کنفرانس ها و سایر فرصت های شبکه است. با این حال ، کارت ویزیت به تنهایی کافی نیست - همیشه باید از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی پیگیری باشید. با این حال ، برای اتصال اولیه ، کارت ویزیت هنوز ساده ترین و بهترین راه برای تبادل اطلاعات تماس است. -  لیلا لوئیس ،  از روابط عمومی الهام بگیرید 

9- کارتهای ویزیت بعنوان یادآوری جسمی شخصی استفاده می کنند

آیا کارتهای ویزیت همانطور که قبلاً بودند مفید هستند؟ نه ، اما آنها هنوز در این دنیا جایگاهی دارند. شما می توانید با شخصی روبرو شوید و در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید ، اما شانس این است که شما فوراً در بین هزاران "دوست" یا "پیروان" دیگر گم می شوید. کارت ویزیت یادآوری جسمی است که شما چه کسی هستید. همچنین می تواند خاطره ای از زمان و مکان ملاقات شما را برانگیزد و شما را از دیگران جدا کند. -  Aidan Cole ،  nTuitive.social 

10- کارت ویزیت معنادار و شخصی است

شاید من یک مدرسه قدیمی ، هزاره نسل جدید باشم ، اما هنوز هم تبادل کارت ویزیت را دوست دارم. آیا آنها کاملاً ضروری هستند؟ نه (سلام ، لینکدین). آیا آنها هنوز هم ارزش ارائه می دهند؟ آره. مانند یک شومیز فیزیکی در مقایسه با یک خواننده الکترونیکی ، در ارائه و دریافت کارت در هنگام ملاقات با مردم ، چیزی که هنوز معنی دار و شخصی است وجود دارد. -  جف قهوهای مایل به زرد ،  شبکه Dentsu Aegis 

11. برای شبکه های درون شخصی ، کارت ها حرفه ای تر و طولانی تر هستند

کارتهای ویزیت هنوز هم می توانند تصور قدرتمندی را در مورد مشتریهای آینده ایجاد کنند من اعتقاد ندارم که ایمیل خیلی غیررسمی است ، اما کارتهای ویزیت بسیار حرفه ای تر هستند تا بتوانند به یک جلسه چهره به چهره بروند. نامه الکترونیکی در دریایی از پوشه های هرزنامه و مخاطب از بین می رود. کارت ویزیت سالها در کیف پول مشتری باقی خواهد ماند. بعلاوه ، اگر در حال شبکه شدن هستید یا به یک آسانسور می پردازید ، همیشه به داشتن کارت کمک می کند. -  کریستوفر جونز ،  LSEO.com 

12. کارت های خلاق به اشتراک گذاشته می شود

کارت ویزیت ، در بسیاری موارد ، اولین تصویری ملموس از کسب و کار شما است و بسیار شخصی تر از یک ایمیل یا دعوت LinkedIn است. فراتر از آن ، کارتهای ویزیت خلاق و برجسته نه تنها چسبنده و به یاد ماندنی نیستند بلکه با تعداد بیشتری از افراد به اشتراک گذاشته می شوند و همچنان به تبلیغ کسب و کار و برند شما ادامه می دهند. -  احمد کره ،  بازاریابی Twistlab 

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی