مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

نقش 
لوگو
در  طراحیکارت ویزیت نقش  لوگو
در کارت ویزیت  نقش لوگو در کارت ویزیت و نمایش آن در پباده سازی کارت ویزیت چه کنش و واکنشی را برای بیننده ی کارت شما به هم پا خواهد داشت . در شرای مطلب ها پباده سازی کارت ویزیت ما دنبال کرده باشید به مباحث متفاوتی اشاره گردیده که هر کدام در جای خود ، می تواند مستقیما بر رویت کرد خواننده ، بیننده  طراحی کارت ویزیت نقش تولید نماید . 

نقش 
لوگو در کارت ویزیت چه می‌باشد ؟ استفاده از پباده سازی لوگو در business card ، مزیت های متعددی دارااست . اینکه شما به مشتری نام و نشان بصری خویش را نشان می دهید ، اعتباری جداگانه برای شما ساخت می نماید . البته در صورتی که شما اصول و قوائد logo design یا این که این که آرم را بخوبی رعایت کرده باشید . برای شناخت بخش اعظم می توانید مروری بر مقاله‌ها پباده سازی لوگو ما داشته باشید . 

در حالتی که شما در طرح کارت خود از یک logo زیبا و تاثیر گذار به کارگیری کنید . احتمال دارد دیگر نیاز به تبلیغات اضافه در کارت احتیاج نداشته باشید . چه بسا گاها می توانید به جای نوشتار معرفی نام شرکت یا کسب و کار و نا تر و تمیز کاری دیگری در پباده سازی خود ، صرفا با سناریو اسم و نشان خود بیننده را نام و مارک خود مطلع سازید . در طرح هایی که این روز در کناره و کنار ما به وسیله طراحان گرافیک انجام می شود ، خصوصا طرح هایی از سبک امروزی و غربی پیشه می‌گیرند این مساله به خوبی دیده می شود و در یک کارت تجاری شما صرفا شاهد لوگوی آن کمپانی می باشید و مورد ها دیگری خودداری گردیده است . 

چه 
هنگامی لوگو تاثیر گذاری بیشتری دارد ؟ یک دعوا و قضیه بسیار حساس در اجرای طرح کارت ها وجود داراست و آن نیز چاپ آن میباشد . با وجود اینکه دست شما برای چاپ business card بر روی جنس های مختلف کاغذی گشوده هست . البته علتی وجود ندارد که دقت ای به مدل و مال صفحه نداشته باشید . بلکه بیش از پیش باید بر گزینش خود دقت نمایید . عالی می دانیم می باشند دفترها و شرکت و کسب و کارهایی که هیچ اعتنا ای نه به برند خویش دارا هستند ، خیر پباده سازی علامت و کارت ویزیت و چه بسا فرآورده کاغذ چاپی و … ، روی صحبت ما نیز با این جور افراد می باشد ، هم افرادی که واقف بر آلرژی مورد می‌باشند و توجه به موقع به بحث نشانه و … دارا میباشند و نیز اشخاصی که هیچ اهمیتی به این مسائل نمیدهند مگر آنکه بدون چاره شوند . 

در انتخاب محصول کارت خویش توجه بیشتری داشته باشید . چه بسا درصورتی که مستمند صرف هزینه بیشتری باشید . پباده سازی و چاپ کارت ویزیت شما تاثیر مستقیم بر روی ماندگاری در ذهن مخاطب و از سوی دیگر دوام جنس برگه آن خواهد داشت و در صورتی که شما از هر دو جهت ( طراحی و چاپ ) را به درستی انجام ندهید ، به تنهایی مقدار اثر کناره ای یه خرده خواهد داشت . اختلاف شفافیت ، جذابیت سناریو لوگو در چاپ کاغذ های عادی و ارزان قیمت با مدل با کیفیت زیاد مضاعف می باشد و این اختلاف را به نیکی و نیکی می توان احساس کرد . 

بیابید برای اینکه فن ای باشیم ، از مساله ذیل و درشت در حوزه کاری خود غافل نشویم . توجه به همین نکات می‌باشد که تفاوت ها را نشان دهد و شما را نسبت به رقبا متمایز سازد . 

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی