مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

msilci شما است. برای اینکه نماینده بهتری از خود باشید ، به این موارد توجه کنید تا ارزش زیبایی شناسی کارت خود را افزایش داده و مخاطبان خود را بیشتر نمایان کنند. این عناصر بخشی از اصول مهم طراحی کارت ویزیت هستند: 52 Colour Colour ترکیب رنگ: رنگ های آنالوگ یا واسطه ، رنگ هایی هستند  طراحی کارت ویزیت  که دارای یک مضمون مشترک هستند و با چرخه رنگ از نزدیک هماهنگ هستند. طراحی کارت ویزیت

سه قطعه مکمل کنتراست منجر به یک ترکیب رنگی بسیار نرم می شود. این رنگهای مکمل کنتراست به درستی در نقطه رنگی انتخاب شده در چرخه رنگ قرار می گیرند. به عنوان مثال ، مکمل سه گانه متضاد زرد ، بنفش و سیر است.

از رنگ های لهجه باید برای رنگ های مکمل و رنگ های پایه استفاده شود. این رنگ ها همچنین در صدر چرخه رنگ ها مانند سبز و قرمز یا نارنجی و فیروزه ای قرار دارند.

از تریپلت ها برای تولید رنگهای واضح پس زمینه استفاده می شود. سه گانه در چرخه رنگ برابر است. یک سه گانه دارای یک نام و یک نقاشی است: بنفش ، سبز ، نارنجی.

طرح

کارت ویزیت

77

شخصیت

رنگ ها: زرد: جوانی و روحیه مثبت نارنجی: فرماندهی و کنترل های قرمز: طعم خوب ، قدرت ، فوریت و ضرورت: عاشقانه بنفش: دوستی و دوستی حافظه آبی: اعتماد به نفس و اعتماد سبز: فراوانی و آرامش سیاه: استعداد و توانایی

اسکریپت های شخصیت تایپی این فونت ها به خوشنویسی و خوشنویسی یا متن دست نوشته شباهت دارند. اینها از انواع طبیعی تا مدلهای بسیار پیشرفته چشم متغیر است و اغلب برای ساختن یک منطقه قدیمی و قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های خودآرایی (با افزودنی های ساده) این قلم ها دارای خاصیت رطوبت بخش بوده و برای نمایش نکات برجسته و برجسته امروزی استفاده می شوند.

قلمهای سریال این دستگاهها با هدرهای اتوماتیک سنتی که برای متون اتوماتیک قانونی استفاده می شوند دارای تعدادی نتیجه هستند.

خودروهای سانز سریف (بدون اضافی) ظاهری خودکار ، بافت ، خوانا و مدرن به متن می بخشد.

68

قلم ها و قلم ها قلم های این مجموعه بیشترین کاربرد را در طراحی کارت ویزیت حقوقی دارند. به عنوان مثال: اتومبیل های خوشنویسی این ماشین ها ظاهری سنتی و منحصر به فرد ایجاد می کنند ، اما بندرت برای رسمی کردن کارت های ویزیت رسمی استفاده می شوند. به عنوان مثال قلم های دست نویس خیلی زیاد نیستند و برای کارت ویزیت مناسب نیستند. به عنوان مثال: اتوماسیون ، دست نویس ، ... قلم های فانتزی هنری این ماشین ها دارای پیچیدگی و کارایی زیادی هستند که برای استفاده در حالت های فانتزی صورت یا ساخت کارت ویزیت توصیه نمی شود. مثال: این پوشه صدای کوتاه توصیه می کند مخاطب خوبی دریافت کنید. فضای آزاد فضای آزاد مقاله ای است که حاوی تصاویر و متن نیست. به عبارت دیگر ، این فضای حاکم بر متن یا تصویر است. استفاده صحیح یا منطقه نادرست ممکن است تأثیر عمدی یا نامطلوب را برای بیننده داشته باشد.

قدم زدن

طراحی مناسب فضای مناسب ، مثبت و آزاد بیننده را به شرح زیر می دهد: احساس ادغام و پختگی فناوری و حس واضح و روشن از تخصص تاکید ساختاری عناصر طراحی صاف عناصر طراحی صاف طراحی خوانایی طراحی شده

سوء تفاهم از فضای آزاد منجر به سوء تفسیر سنسور به بیننده می شود: درهم ریختگی عناصر بصری ، ظاهر خسته کننده عناصر بصری

  • ۹۸/۰۷/۱۱
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی