مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

به هر سازمانی که می خواهید سرویس ها چاپ جام کاغذی ارائه فرمائید از نسخه نرم افزاری آن اداره جهت جایگزاری لوگوی تان بهره مند گردید .
– در تعیین رنگ توجه داشته باشید . شما این امکان را دارید که طراحی کارت ویزیت  از رنگ سازمانی خویش هم برای بک گراند کلی طراحی تان بهره مند شوید و هم این امکان را دارید که پس قضیه خودتان را سپید بگذارید و تنها لوگوتان را بر ان درج نمائید .
– در طراحی لیوان کاغذی اعتنا داشته باشید مطالب دارای اهمیت را باطن آن جای دهید و در پی ناچیز کردن متن و یا این که مطلب ان باشید . در حالتی که کار کشته می باشید فقط از لوگو بهره مند شوید قابلیت و امکان دارااست مناسب ترین سبک طراحی باشد . البته در صورتی که تارنما شما ، آدرس ایسنتاگرام و یا نشانی سازمان شما و یا شعار سازمانی شما حیاتی میباشد این امکان را دارید یک عدد از ان ها را پایین لوگوی درج نمائید .

مزیت
چاپ لیوان کاغذی – استکان کاغذی برای محیط زیست دوچندان خوب میباشد و در تیم کالاهای قابل تجدید در محفظه زیست هست . و نقص‌ عظیمی که استکان یکبار مصرف پلاستیکی دارد تجدید ناپذیری ان در محفظه زیست می‌باشد که بسیار به محیط جراحت می رساند .
– موضوع بعدی لیوان کاغذی برای نوشیدنی های گرم مضاعف عالی هست اما لیوان های پلاستیکی در برابر دمای بالا سرطان زا میباشند و مضاعف برای سالم مشکل افرین اند .
– شما صرفا این امکان را دارید که بر استکان کاغذی لوگو و مارک اداره تان را هک و چاپ بکنید و این قابلیت برای استکان های پلاستیکی جان دار نمیباشد .
کمپانی افراگرافیک با مجموعه خبره و کارازموده در حوزه‌ تبلیغات چاپی در خدمت شما دوستان می باشد . برای وصال به قله موفقیت صرفا حتمی می باشد با مشاوران ما تماس حاصل نمایید .

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی