مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

انگیزه از پباده سازی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه اکثر مخاطب و ارتقاء فروش می باشد، این تبلیغات می‌تواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی،چاپ تراکت و بروشور و چه بسا سایت خود شما زمینه به کارگیری قرار گیرد و نکته مهم و مشترک در بین تمامی آن‌ها اهمیت انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی می باشد . در این مطلب از وبسیما قصد داریم مهمترین نکات در انتخاب تیتر مناسب برای یک اطلاع رسانی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم . 
تعیین تیتر آگهی تبلیغاتی تیتر با اهمیت مهم ترین عنصر یک اطلاع رسانی تبلیغاتی به شمار می رود و مثل نام رمز ، جواز ورود خواننده به فضای تبلیغ می باشد . به طور معمول، تعداد کسانی که صرفا عنوان آگهی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه‌ی اطلاع رسانی را نیز می خوانند . هنگامی تیتر را نوشتید تقریبا 80 درصد عمل را انجام داده‌اید و در شرای همین عنوان نتواند در خواننده تولید انگیزه نماید ، 80 درصد پول سرمایه گذاری را از دست داده اید ، یک عدد از گرانقدر ترین مشکلات این هست که یک آگهی تبلیغاتی را سوای عنوان ارائه دهید که متاسفانه این موضوع در بعضا از اطلاع رسانی ها دیده می شود . گهگاه زمان ها تنها با تغییر تحول عنوان آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر ارتقا اعطا کرد .  طراحی کارت ویزیت
نکات ارائه شده در گزینش تیتر اطلاع رسانی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد . اگیلوی را بعنوان نیروی ایده پرداز تبلیغات امروزی می شناسند و مطالعه این کتاب برای کلیه اشخاصی که دستاوردی برای ارئه و یا این که هدفی در سر دارا هستند اثرگذار خواهد بود .انگیزه از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه عمده مخاطب و افزایش فروش می باشد، این تبلیغات قادر است توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی،چاپ تراکت و بروشور و چه بسا وب سایت خود شما زمینه استعمال قرار گیرد و نکته مهم و مشترک فی مابین کلیه آن‌ها اهمیت انتخاب تیتر اطلاع رسانی تبلیغاتی می باشد . در این مقاله از وبسیما قصد داریم مهمترین نکات در تعیین تیتر مناسب برای یک آگهی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم . 
گزینش عنوان اطلاع رسانی تبلیغاتی تیتر کلیدی مهمترین عنصر یک آگهی تبلیغاتی به شمار می‌رود و نظیر نام رمز ، جواز ورود خواننده به فضای تبلیغ می باشد . به طور معمول، تعداد کسانی که صرفا عنوان اطلاع رسانی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی میباشد که بدنه‌ی اطلاع رسانی را هم می خوانند . وقتی تیتر را نوشتید نسبتاً 80 درصد عمل را انجام داده‌اید و درصورتی که همین عنوان نتواند در خواننده تولید انگیزه نماید ، 80 درصد پول سرمایه گذاری را از دست داده اید ، یکی از تعالی ترین ایرادات این میباشد که یک آگهی تبلیغاتی را فارغ از تیتر ارائه دهید که متاسفانه این مورد در برخی از آگهی ها چشم می شود . گاهی وقت ها فقط با تغییر‌و تحول عنوان آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر ارتقاء اعطا کرد . 
نکات ارائه شده در تعیین تیتر آگهی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد . اگیلوی را بعنوان نیروی خلق کننده تبلیغات امروزی می شناسند و مطالعه این کتاب برای کلیه اشخاصی که دستاوردی برای ارئه و یا هدفی در سر دارا‌هستند اثرگذار خواهد بود . 

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی