انگیزه از پباده سازی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه اکثر مخاطب و ارتقاء فروش می باشد، این تبلیغات میتواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی،چاپ تراکت و بروشور و چه بسا سایت خود شما زمینه به کارگیری قرار گیرد و نکته مهم و مشترک در بین تمامی آنها اهمیت انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی می باشد . در این مطلب از وبسیما قصد داریم مهمترین نکات در انتخاب تیتر مناسب برای یک اطلاع رسانی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم .
تعیین تیتر آگهی تبلیغاتی تیتر با اهمیت مهم ترین عنصر یک اطلاع رسانی تبلیغاتی به شمار می رود و مثل نام رمز ، جواز ورود خواننده به فضای تبلیغ می باشد . به طور معمول، تعداد کسانی که صرفا عنوان آگهی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنهی اطلاع رسانی را نیز می خوانند . هنگامی تیتر را نوشتید تقریبا 80 درصد عمل را انجام دادهاید و در شرای همین عنوان نتواند در خواننده تولید انگیزه نماید ، 80 درصد پول سرمایه گذاری را از دست داده اید ، یک عدد از گرانقدر ترین مشکلات این هست که یک آگهی تبلیغاتی را سوای عنوان ارائه دهید که متاسفانه این موضوع در بعضا از اطلاع رسانی ها دیده می شود . گهگاه زمان ها تنها با تغییر تحول عنوان آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر ارتقا اعطا کرد . طراحی کارت ویزیت
نکات ارائه شده در گزینش تیتر اطلاع رسانی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد . اگیلوی را بعنوان نیروی ایده پرداز تبلیغات امروزی می شناسند و مطالعه این کتاب برای کلیه اشخاصی که دستاوردی برای ارئه و یا این که هدفی در سر دارا هستند اثرگذار خواهد بود .انگیزه از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه عمده مخاطب و افزایش فروش می باشد، این تبلیغات قادر است توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی،چاپ تراکت و بروشور و چه بسا وب سایت خود شما زمینه استعمال قرار گیرد و نکته مهم و مشترک فی مابین کلیه آنها اهمیت انتخاب تیتر اطلاع رسانی تبلیغاتی می باشد . در این مقاله از وبسیما قصد داریم مهمترین نکات در تعیین تیتر مناسب برای یک آگهی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم .
گزینش عنوان اطلاع رسانی تبلیغاتی تیتر کلیدی مهمترین عنصر یک آگهی تبلیغاتی به شمار میرود و نظیر نام رمز ، جواز ورود خواننده به فضای تبلیغ می باشد . به طور معمول، تعداد کسانی که صرفا عنوان اطلاع رسانی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی میباشد که بدنهی اطلاع رسانی را هم می خوانند . وقتی تیتر را نوشتید نسبتاً 80 درصد عمل را انجام دادهاید و درصورتی که همین عنوان نتواند در خواننده تولید انگیزه نماید ، 80 درصد پول سرمایه گذاری را از دست داده اید ، یکی از تعالی ترین ایرادات این میباشد که یک آگهی تبلیغاتی را فارغ از تیتر ارائه دهید که متاسفانه این مورد در برخی از آگهی ها چشم می شود . گاهی وقت ها فقط با تغییرو تحول عنوان آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر ارتقاء اعطا کرد .
نکات ارائه شده در تعیین تیتر آگهی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد . اگیلوی را بعنوان نیروی خلق کننده تبلیغات امروزی می شناسند و مطالعه این کتاب برای کلیه اشخاصی که دستاوردی برای ارئه و یا هدفی در سر داراهستند اثرگذار خواهد بود .