مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

این دو سوالاتی می باشد که می‌خواهیم در این مقاله به آن ها جواب دهیم . 

مقدمه 
قبل از هر چیز هنگامی سخن از کارت ویزیت میشود از حیث قانون ها UX (تجربه کاربری) چهره یی از یک کارت که به صورت مستطیل می‌باشد به ذهن مخاطب خطور می نماید از این رو بهتر است شما هم از این ضابطه پیروی نمائید و کارت ویزیتتان را به صورت مستطیل پباده سازی نمائید . منظورمان این نمی‌باشد که برای چاپ کارت ویزیت خلاقیت  طراحی کارت ویزیت  به خرج ندهید بلکه نظر شما را به این زمینه جلب می‌کنیم که کارت ویزیت های به شکل مستطیل را مخاطبانتان عمده نگهداری میکنند . 

سایز 
کارت ویزیت در پاسخ سوال بایستی بگوییم که با دقت به راهکار های متفاوت شرکت ها برای چاپ کارت ویزیت، اندازه های متفاوتی را به شما معرفی می نمایند که معمولا در در بین آنها سایز ۹ (طول) در ۶ (عرض) بیشترین میزان استعمال را دارد . خروجی این اندازه بعد از برش ۸٫۵cm در ۵٫۵cm به شما تحویل داده می‌شود . این سایز دقیقا هم مقدار ی کارت های مترو و عابر خزانه و از پرکاربردترین مقدار های کارت ویزیت در جمهوری اسلامی ایران هست . 

سایز 
کارت ویزیت 
سایز 
کارت ویزیت مربع یکی از سایز های دوست داستنی کارت ویزیت مربع سایز، ۶ در ۶ سانتی متر است که آنگاه از برش خروجی این سایز ۵٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر به شما تحویل داده می‌شود . 

در چاپ افست با اعتنا به محدودیت های موجود شما نمیتوانید سایز کارت ویزیت دلخواهتان را پباده سازی و به چاپ برسانید و صرفا محدود به استانداردها میباشید البته این قابلیت در چاپ دیجیتال وجود داراست که به تعداد و اندازه مد لحاظ خودتان کارت ویزیت را به چاپ برسانید . کمپانی راسل پرینت از استاندارد ۹cm در ۶ در سایز کارت ویزیت مستطیل و از استاندارد ۶ در ۶ در کارت ویزیت مربع پیروی میکند و بطور پیشفرض از این استانداردها برای چاپ کارت ویزیت به کارگیری می کند . این کمپانی برای خدمت رسانی خوب تر به مشتریان این قابلیت را به شما می دهد که کارت ویزیتتان را به هر میزان ای که مدنظرتان می‌باشد طراحی و به تعداد دلخواه به چاپ برسانید یعنی مشتریان راسل پرینت هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز کارت ویزیت ندارند . 

به طبع 
بخوانید پیکسل 
چیست؟ در مورد اطلاع از بها کارت ویزیت میبایست با همکاران ما در راسل پرینت تماس حاصل نمائید و با اعتنا به مقدار و فرآورده مدنظرتان ارزش به شما داده خواهد شد . 

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی