مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

انگلستان نخستین کشوری بود که شروع به استعمال از کارت ویزیت برای معرفی سرویس ها تجاری و بازرگانی نمود . 
شیوه ارائه کارت ویزیت می‌تواند دسته شخصیت و خلق و خوی ما را مشخص سازد . 
در این پست به شیوه ارائه  کارت ویزیت به مشتری و تاثیرات آن می‌پردازیم . 

۱-  طراحی کارت ویزیت
ارائه کارت با انگشتان ارائه کارت ویزیت با دو انگشت علامت توان و به‌ صورت کشیدن کمپانی به وسیله فرد داراست و این جور ارائه دادنِ کارت، معمولا در نمایشگاه ها و برای ارائه به یک نفر پایین دست یا این که شخص عادی رخ میگیرد و اطمینانِ شخص از گونه کارت و نوشته‌های آن را القاء می‌نماید . 

ارائه ی کارت به‌ این رخ اصلاً پیشنهاد نمی شود و ولی بیش خیس در آقایان مرسوم می‌باشد . 

۲- 
ارائه کارت با دو دست ارائه ی کارت با دو دست و با احترام شیوه‌ای‌ست که مردم چین و ژاپن از آن به کارگیری میکنند و کم‌کم دربین ایرانیان هم اشاعه پیاده کرده میباشد . محترمانه‌ترین گونه ارائه ی کارت ویزیت به افراد این روش میباشد که نشانگر گران بها بودن شخص مقابل و احترام بسیار به اوست . بیزینس کارت با دو دست تقدیم میگردد و یار با جمله‌ها “بفرمایید، خواهش می‌کنم و …” یار است . این وضعیت هم در خانم‌ها و نیز آقایان مشترک است . 

۳- 
ارائه کارت میان دو انگشت دادن کارت ویزیت مابین انگشتان و به دست آوردن آن به سمت فرد، نشانگر اطمینان از کالا یا این که سرویس ها شخص است . این دسته رویکرد کارت دادن بیش خیس متداول بازار هست و شخص معمولاً با نگاه به کارت ویزیت خود بیان می کند که این کارت ویزیت برای او ارزشمند میباشد . این روش، بیش تر، نشان از مراقبت ارتباط ها و علاقه‌مندی فرد برای گسترش فعالیت با مراقبت توان خود با کمپانی مربوطه دارااست . این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک است . 

۴- 
ارائه کارت به رخ مشت دادن کارت به چهره مشت کرده رایج‌ترین مدل ارائه در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که غالباً با صاف کردن دست و قرار دادن روبروی شخص مذاکره کننده همراه میباشد و نشان از قاطعیت و سلطه فرد در فعالیت و جدیت او در کارها رای زنی می باشد . این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک می باشد . 

۵- 
ارائه کارت با احترام و تعارف دادن کارت با احترام و به ‌صورت تعارف، نگه داشتن کارت ویزیت به طوری که اطلاعات در موقعیت روبرو خوانا باشد نشانگر عشق شخص به مطالعه کارت ویزیت و تماس با اوست . این حالت دوستانه و در مواردی که شخص گفتگو کننده قدرت بیش تری دارااست از سمت شخص نشان داده میشود . معمولاً در نمایشگاه‌ها به وسیله بازاریاب‌ها یا این که در اولی جلسات گفتمان به این شیوه استعمال می‌شود . این وضعیت در خانم‌ها و آقایان مشترک هست . 

نکات 
طلایی هیچ‌وقت روی کارت، پیش‌رو فرد چیزی ننویسید . 

از کیف‌های مخصوص کارت ویزیت برای حمل کارت ویزیت استعمال نمائید . 

مدام کارت ویزیت را یار خویش داشته باشید . 

به هنگام جستجوی کارت در جیب‌تان کلیه محتوای باطن جیب را نمایان نکنید . 

مدام جای معین و مشخص و معلوم برای کارت ویزیت داشته باشید . 

در صورتی که از کسی کارت دریافت کرده‌اید ابتدا نام، سمت و اسم شرکت روی آن را بخوانید . 
بهتر می باشد ویژگی ها او را بلند بخوانید و سپس کارت را در کیف یا این که جیب‌تان بگذارید و پس از انجام این کارها، کارت ویزیت خود را به وی بدهید . 

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی