مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

خیلی از مدیران کسب‌وکارهای نوپا یا چه بسا پیش کسوت در ایران، هنوز کارت ویزیت را یک لوگو و یک آدرس و شماره تلفن میدانند . این قضیه تنها به کارت ویزیت مربوط نیست، بلکه بخش اعظمی فرایندهای کسب‌وکار در میهن ما به‌طور تخصصی تحلیل نمی‌شود و به‌جرئت می‌توان اعلام کرد بسیاری از خدمات‌ مشاوره زیر عنوان مشاور فروش و بازاریابی، عملاً برای کسب‌وکارها بهینه‌شده نیستند .
درنتیجه بعد از مدت‌ها کارایی و اقدام، این سؤال مطرح می‌شود: چرا فروشمان خوب نیست؟
کارت طراحی کارت ویزیت
ویزیت مختص و کاربردی
یکی از امتیازهای با اهمیت کارت ویزیت، کمک به برند سازی شما و ارتقا فروش می‌باشد .
نفسِ تبلیغ هنوز برای بسیاری یعنی دروغ و کلاه‌برداری! در این موقعیت بایستی چه‌کار کرد؟ نباید از تبلیغ یا کارت ویزیت و سایر رسانه‌های ارتباطی استعمال کرد؟
زمینه‌سازی
و ساخت اعتماد، یک مرحله قبلی از تبلیغ موفق است؛ پس چطور این اعتمادسازی و زمینه‌سازی انجام شود؟
کارت ویزیت عالی یکی از ابزارهای تضمین‌کننده فروش پایدار شما است، زیرا سبب ساز می گردد خوبتر چشم شوید . فروش استوار از ارائه خوب شما در کارت ویزیت نشأت می‌گیرد . در ارائه محتوا در کارت ویزیت، به مهندسی تحلیلی آن دقت کنید؛ به‌عنوان‌مثال یک کارت ویزیت عالی با یک نگاه خلاقانه به وسیله یک مدیریت یا این که مشاور متخصص، قادر است شیوه انتخاب درست را به مخاطبان خود یاد بدهد؛ چون مردمان به کارت ویزیتی که حاوی فراگیری باشد، می‌توانند اعتماد کنند .

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی