مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

این‌که بدانید چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت بایستی درج شود قضیه بسیار مهمی می‌باشد چون یک کارت ویزیت خوب صرفا وسیله ای برای دادن داده ها به مشتریان نمیباشد بلکه یک رویه تبلیغات و بازاریابی اثر گذار برای جذب مخاطبان و مشتریان نو می‌باشد . 

به همین علت کارت ویزیت ها هیچگاه مقام خویش را با ظهور راه های دیجیتالی امروزی از دست نخواهند بخشید زیرا در کانال های دیجیتالی، فاکتور حساس تعامل و معادله انسانی وجود ندارد .  طراحی کارت ویزیت

یک کارت ویزیت خوب، مارک شما را توسعه و گسترش و بسط داده و اطلاعات اثرگذار و درستی را در خصوص شما و کسب و کارتان و آنچه در هم اکنون انجام آن می‌باشید را به مخاطب و مشتری به چهره به یادماندنی ، کار کشته و معنی دار منتقل می‌نماید . 

سفارش 
می‌کنیم مطالعه نمایید :‌ سایز کارت ویزیت در کشور ایران و سایر کشورهای جهان 
در این راستا می توانید از یک طرح آماده اما با کیفیت کارت ویزیت استعمال نمائید تا گرفتاری ای برای آغاز و طراحی نداشته باشید ، بعد از آن شروع به سفارشی کردن طرح و تغییر محتوای آن کنید . با داشتن یک طرح خوب شما صرفا کافی هست اطلاعات مناسب را در کارت خود وارد فرمایید . 

اما اگر شما کسب و فعالیت فن ای و بزرگی دارید و یا از آن جور اشخاصی هستید که برای برند سازی خود ارزش بالایی قائل هستید میتوانید با سفارش طراحی کارت ویزیت مخصوص به طرحان ، رفتار یک کارت ویزیت حرفه ای و تاثیر گذار را به ما بسپارید . 

ولی قرار دادن چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت ضروری میباشد ؟ در ادامه ۷ نکته اساسی و اساسی در این مسئله آمده می‌باشد تا با رعایت آنها، شما کارت ویزیت خود را از یک تکه کاغذی که مردم به منزل هایشان میبرند یا به دور می‌اندازند به یک وسیله ارتباطی و بازاریابی توانا تبدیل نماید . 

۱ . 
لوگو و شعار پیش از قرار دادن اطلاعاتی روی کارت ویزیت خود، در ابتدا فکری برای لوگو و شعار کلیدی خود کرده و در مقدمه این دو را در کارت ویزیت خویش قرار دهید . کارت ویزیت شما می بایست معرف نام تجاری شما و حوزه فعالیتتان با به کارگیری از اشکال، لغات و رنگ ها باشد . 

هر شخصی کارت ویزیت شما را بین انگشتان خود میگیرد می بایست با دیدن لوگوی شما، تجارت و کسب و کارتان را بشناسد و در ذهن خویش به دنبال این باشد که لوگوی شما را در چه فضاهای دیگری چشم می باشد . این گوشه و کنار میتواند محل کار شما یا وب سایت، خبرنامه، نمونه کارها و … باشد . 

در حالتی که 
یک لوگوحرفه ای و دیدنی ندارید ، همین شرایط فعلی پیشنهاد دهید :‌ پباده سازی 
لوگو ۲ . 
نام و عنوان شغلی وجود اطلاعاتی روی کارت ویزیت مانند اسم و تیتر شغلی به لحاظ موضوعی معمولی می‌باشد و نیازی به شرح ندارد البته در عمل اینگونه نمیباشد . شما نیز شگفت زده خواهید شد اگر بدانید چه تعداد از دارندگان کارت ویزیت از تیتر شغلی خود را در فضای نامناسبی از کارت قرار میدهند . 

به یاد داشته باشید که کارت ویزیت برای معرفی شجره نامه شما نمی‌باشد بلکه وسیله ای برای معرفی کسب و کار شما به مخاطب و مشتری میباشد . پس باید داده ها در کارت ویزیت به دسته ای باشند که مخاطب با دیدن آن به سمت شما آمده و مشتاق به کسب داده ها بخش اعظم باشد . 

از همین رو در کارت ویزیت شرکتی و سازمانی بعد از آن از قرار دادن نام مارک و لگو ، اسم خود را پیش از تیتر شغلی درج کنید . 

در قضیه تیتر شغلی چه گونه فعالیت کنیم؟ در حالتی که نیز دوران به عنوان یک ترجمه کننده آزاد، کارآفرین و صاحب و مالک کسب و عمل کوچک سرگرم به عمل و عمل هستید، به طور انقطاع عناوین گوناگون شغلی را می توانید یادداشت کنید البته کدام یک برای درج در کارت ویزیت برای شما مثمر ثمر خواهد بود؟ خوب تر هست از آن عنوانی برای معرفی شغل خود استفاده نمائید که کلیدی ترین فعالیت شما میباشد و رغبت دارید در آن شاخه به فعالیت گرفته شود . 

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی