مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

سایز

کارت ویزیت همانطور که در وبسایت به آن اشاره شد ما دو گونه کارت ویزیت داریم، افست و دیجیتال .

سایز کارت افست چون اکثراً به چهره شیت رایج چاپ می شود تعداد متعددی از کارت ها در کنار هم چیده می شوند سازه بر این سایز با اهمیت کارت ویزیت افست 4/8 در 8/4 می باشد که به برهان رعایت مارجین برش می بایست نوشته ها از هر طرف فعالیت 3mm فاصله رعایت شود تا پس از برش از در بین نرود . طراحی کارت ویزیت

سایز کارت ویزیت دیجیتال بدلیل این‌که تعداد کمتری در کنار هم جای داده می شوند (12 عدد در A4) مقداری بزرگتر از افست می باشد و اندازه کارت ویزیت دیجیتال 9 در 5 می باشد . جهت اطمینان بخش اعظم خوب تر می باشد در آن 3mm مارجین برش رعایت شود .

کارت ویزیت لمینت مات و یا این که درخشان در هر دو سایز با بها های متعدد چاپ می شود .

نکته دیگری که باید به آن توجه نمائید این می باشد که در طراحی کارت ویزیت افست در شرای رنگ دقیق خاصی را در نظر دارید می بایست شماره رنگ آن را از کتاب رنگها گزینش نمایید، اما پس از چاپ کارت ویزیت افست رنگ چاپ گردیده چند پرده ای تغییر و تحول و تحول پیدا می کند و ممکن می باشد یه خرده تیره تر شود ( در شیت مخصوص به شخص رنگها با جزئییات اکثر چاپ می شوند) .

در چاپ و پباده سازی کارت ویزیت دیجیتال رنگها نسبت به کارهای افست دوچندان به رنگ مانیتور نزدیکتر می باشد و همین موجب بالا رفتن کیفیت چاپ در چاپ دیجیتال شده می‌باشد .

فرمتی که می بایست پوشه طرح کارت ویزیت داشته باشد Jpg ، Tiff و یا کورلی می باشد و رنگ آن نیز می بایست مطلقا CMYK باشد چون در حالت RGB کد رنگ تغییر‌و تحول کرده و نمی توانید کد رنگ دقیقی را چاپ فرمائید .

  • ۹۸/۰۶/۲۸
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی