مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

امروزه اصلی‎ترین کاربرد کارت ویزیت، اطلاع‌رسانی آرشیوی (و خیر تبلیغاتی) است، یعنی قرار نمی باشد کارت ویزیت برای شما مانند یک اطلاع رسانی تلویزیونی، یک جنس (اعم از تجاری یا فرهنگی) یا این که سرویس ها را معرفی کند؛ بلکه اطلاعات یک فرد حقیقی وواقعی یا حقوقی را به ساده‎ترین و قابل‌دسترس‌ترین صورت در اختیار مخاطب قرار دهد . در واقع، شما کارت ویزیت خویش را به مشتریان و مخاطبان احتمالی خویش خواهید بخشید تا داده ها اضطراری برای تماس با شما را در برهه زمانی نیاز داشته باشند . کارت ویزیت باید به مشتریان و مخاطبان امداد کند تا به خاطر بیاورند که شما که هستید، شغل شما چه می‌باشد و چطور و چگونه با شما تماس داشته باشند . هم‎چنین در صورتیکه در روزنامه‎ها و پیک‎های محلی تبلیغات می‎کنید، کارت ویزیت شما می‎تواند یک طرح مهیا برای صفحه‌هایی باشد که تبلیغات اشخاص چاپ می‎شود . طراحی کارت ویزیت

اول این‎که عموماً چاپ کارت ویزیت گران نیست؛ از این رو برای کسب‌وکارهای کوچک که سرمایه‎ی پایینی دارند ممکن است کارت ویزیت مؤثرترین آیتم برای نشان دادن یک رزومه‎ی کاری در هر بازه و مکان باشد . دوم این‌که کارت ویزیت با وجود اندازه‎ی کوچک می‎تواند داده ها مهمی را ارائه دهد . سوم این‎که به حافظه اندازه‎ی کوچک کارت ویزیت، مشتریان می‎توانند آن ها را در کیف خویش نگه دارند و حتی برخی جای مخصوص نگه‌داری مثل آلبوم کارت ویزیت دارا هستند . چهارم این‎که بر مغایر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی که یک‌سری ثانیه، بیشتر طول نمی‎کشد، کارت ویزیت با مشتری می‎ماند و هر بازه زمانی که مشتری به کارت شما نگاه می‎کند عمل شما به یادش می‎افتد و احتمال استعمال از عمل و خدمات شما افزایش می‎یابد . پنجم آن‎که شما معمولاً کارت ویزیت را به کسانی می‎دهید که بخشی از مشتریان واقعی‎تان هستند و کارت‎هایتان به هدر نمی‎رود .

چاپ
کارت ویزیت


کارت
ویزیت را شلوغ نکنید
گونه های داده ها اضافه، توضیح اشکال محصول و خدمات و عنوان کردن طرح‌های تشویقی و تضمینی مطالبی می باشد که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد . توضیح شما از متاع یا این که خدماتتان می بایست زیاد کوتاه و مختصر و گاه در حد یک نام باشد . کارت ویزیت برگه‌ی تبلیغاتی نیست و جهت معرفی شیوه های تماس و برقراری ارتباط می باشد .
توضیحات مفصل و متعدد را در سایت بیاورید و برای ارجاع به آن آدرس وبسایت را روی کارت ویزیت درج کنید
آدرس‌ها و تلفن‌های موقت را درج نکنید چنانچه شغل شما بنا به مناسبتی مدام در اکنون تغییر تحول مکان می باشد و یا این که مکان و محل کار شما استیجاری می باشد آدرس را بر روی کارت ویزیت درج نکنید . چراکه این امر پس از جابجایی کارت شما را هر جا که هست از اعتبار می‌اندازد و چاپ مجدد کارت نیز فقط مشتریان نو را دربرمی گیرد و کارت قبل با آدرسی بی‌اعتبار کماکان نزد برخی باقی می ماند . مشابه این مشکل با درج شماره تلفن‌های موقت تولید میشود .
با درج آدرس سایت، پست الکرونیکی و تلفنی قطعی و اثبات شما قابل‌اعتماد بودن و ثبات شغلی‌تان را به مخاطب نشان خواهید داد
از طرح‌های از پیش آماده دوری کنید شغل شما هر چه باشد برایش طرحی تازه و نگاهی متعدد وجود دارااست . از طراح بخواهید ویژه‌ی شغل شما کارت تازه‌ای طراحی نماید و از انتخاب طرح‌های اینترنتی و از پیش مهیا بپرهیزید . اگر‌چه طرح‌های آماده، ارزان‌ترند و سریع‌تر آماده می‌شوند البته هزینه کردن و صرف وقت برای آنچه او‌لین قدم در معرفی تجارت شماست دارای اهمیت و قیمت فراوانی می باشد .
طرح‌های از پیش فراهم آن‌گاه از مدتی کلیه گیر گردیده و کارت شما مشابه انبوه کارت‌های جان دار در بازار می‌شود
 

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی