مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

جنس کارت ویزیت

کالا برگه کارت ویزیت ها اکثر اوقات گلاسه ۳۰۰ گرم و پی وی سی ۵۰۰ میکرون و پی وسی ۷۶۰ میکرون ، ورقه های بافت دار کتان می باشد و از گونه های روکش های کارت ویزیت ها می توان به سلفون مات و براق ، سلفون مخملی ، یووی ، انتی یووی ، لمینیت های مات و براق ، لمینیت برجسته ، پی او سی ۳۰۰ و ۵۰۰ و۷۶۰ اشاره کرد . طراحی کارت ویزیت
از گونه های کارت ویزیت ها می بضاعت و توان به مواردی همچون کارت ویزیت س لفون مات و درخشان ، کارت ویزیت کتان ، کارت ویزیت لمینیت مات و براق ، کارت ویزیت سوسماری ، کارت ویزیت شیشه ای ، کارت ویزیت پی وی سی ، کارت ویزیت مخملی ، کارت ویزیت با برش خاص ، کارت ویزیت دایره ای ، کارت ویزیت یووی ، کارت ویزیت کتان امباس ، کارت ویزیت طلاکوب ، کارت ویزیت کتان المان و کارت ویزیت آهنربایی ، کارت ویزیت متالیک و متالایز ، کارت ویزیت آهنی و فلزی ، کارت ویزیت با برش لیزر اشاره کرد که در پایین به توضیح در موضوع یک سری نوع از آنان می پردازیم .

چاپ
افست کارت ویزیت در چاپ افست کارت ویزیت، کارت ویزیت در تیراژ 1000 عدد به بالا چاپ می شود . در این راه کارت ویزیت اکثر زمان ها در مقدار های استاندارد طراحی شده و پس از پباده سازی کارت ویزیت و محاسبه کردن اندازه کارت ویزیت و مود رنگی کارت ویزیت، کارت ویزیت در شیت های عمومی برای چاپ فرستاده می گردد . کیفیت چاپ افست کارت ویزیت از چاپ کارت ویزیت دیجیتال بخش اعظم می‌باشد . چاپ کارت ویزیت 6 ساعته، چاپ کارت ویزیت یکروزه ، چاپ کارت ویزیت دو روزه و چاپ کارت ویزیت 7 روزه در چاپ کارت ویزیت به رویکرد چاپ افست ترویج دارااست . اکثر وقت ها چاپ کارت ویزیت ها بصورت عمومی ( چاپ کارت ویزیت فرم عمومی ) و به این رخ که کارت ویزیت با طرح های متعدد در یک فرم کلی در کنار هم چیده می شوند و عملیات چاپ فرم بصورت هم زمان انجام می شود، انجام می شود که به این فعالیت چاپ افست همگانی کارت ویزیت نیز گفته می شود . کیفیت رنگ در چاپ افست همگانی کارت ویزیت بصورت عالی هست و اگر شما نیاز به کارت ویزیت با چاپ افست اختصاصی دارید و کیفیت چاپ کارت ویزیت و رنگ چاپ کارت ویزیت خیلی برایتان اصلی است و یا کارت ویزیت با قالب منحصر دارید می بایست از چاپ منحصربه‌فرد کارت ویزیت ( چاپ افست منحصر فرم منحصربه‌فرد کارت ویزیت ) به کار گیری نمائید . در چاپ منحصر به فرد کارت ویزیت کیفیت چاپ کارت ویزیت مضاعف بالا می رود و چاپ کارت ویزیت شما بصورت منحصربه‌فرد و در یک فرم اختصاصی انجام می شود . یک عدد دیگر از موراد به کارگیری از چاپ فرم منحصر کارت ویزیت به کارگیری از متریال متعدد ( چاپ کارت ویزیت منحصر ) یا صفحه های مختلف ( چاپ کارت ویزیت روی مقوا منحصربه‌فرد ) میباشد .

چاپ
کارت ویزیت در تیراژ کم با چاپ افست در صورتی‌که شما هم نیاز به چاپ کارت ویزیت در تیراز اندک دارید و حتما می خواهید آن را به وسیله چاپ افست چاپ فرمایید ما به شما چاپ کارت ویزیت لمینت مات 500 عددی ، چاپ کارت ویزیت لمینت درخشان 500 عددی ، چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد 500 عددی ، چاپ کارت ویزیت سلفون درخشان 500 عددی، سفارش می کنیم . این کارت ویزیت ها در تعداد ناچیز برای کسانی که نیاز به کارت ویزیت در تعداد بالا ندارند، توصیه می شود . کیفیت این کارت ویزیت ها با کارت ویزیت هایی که در تیراژ بالا چاپ می شوند فرقی نداشته و صرفا برای افرادی که نیاز به چاپ کارت ویزیت در تعداد بالا ندارند مناسب می باشند . این کارت ویزیت ها در کمترین قابلیت چاپ دارند و شما می توانید کارت ویزیت 500 عدد فوری داشته باشید . شما کافیست طرح خود را فراهم فرمایید و باما در تماس باشید .

چاپ
کارت ویزیت شیشه ای چاپ کارت ویزیت شیشه ای روی نوعی پلاستیک یا طلق انجام می شود و به کارت ویزیت ترنسپرنت هم پر اسم و رسم می باشد . کارت ویزیت شیشه ای بصورت براق یا مات با ضخامتی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ میکرون قابل پیاده سازی می باشد از دیگر انواع کارت ویزیت شیشه ای می توان به کارت ویزیت شیشه ای ماسه ای یا این که روشن و نیمه روشن اشاره کرد .

چاپ
کارت ویزیت با مقوای کارتی کارت ویزیت هایی که به وسیله مقوای کارتی ایجاد و چاپ می شوند و به چاپ کارت ویزیت با مقوای کارتی دارای شهرت هستند، امروزه دوچندان ترویج پیدا کرده اند . مقوای کارتی به شکل کاغذهای تحریری می باشند که ما در ادارات خود برای چاپ و کپی به چنگ آوردن و یادداشت برداری از آن‌ها استعمال می کنیم، البته در گراماژ فراتر و مقاومت بخش اعظم .

از مقوای کارتی امروزه به عامل چاپ پذیری مضاعف خوب و کیفیت بالا رنگ ها روی آن فراوان به کار گیری می شود . چاپ کارت ویزیت به شکل مقوای کارتی بصورت چاپ منحصر به فرد کارت ویزیت به کارگیری می شود و هر چاپخانه ای آن را در فرم همگانی خویش برای چاپ کارت ویزیت ندارد . مقوای کارتی دارای گراماژ ۲۲۰ گرم و مضاعف مشابه کاغذهای تحریر البته با ضخامت فراتر هست . چاپ طرح های گرافیک روی این جور کارت ویزیت بسیار عالی می نشینند و شما میتوانید از اشکال رنگ ها و حروف در این گونه کارت ویزیت ها استفاده فرمایید .

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۲)

مطالب خوبی دارین خوشم اومد لطفا از مطالب سایت ما هم بازدید کنید ممنون

کلش اف کلنز هک شده

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی