مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

در غایت می‌توان اظهار کرد فاکتور ابزاری برای رسمیت یافتن خرید و فروش متاع یا خدمت، بین خریدار و فروشنده هست . معمولا فاکتور خرید برای خریدار اهمیت بسیاری دارد . به‌خصوص وقتی که مبلغ خرید بالا بوده و یا کالایی حیاتی خریداری شود، این اهمیت عمده می گردد . در این متن به نظارت عوارض اهمیت فاکتور برای مشتریان پرداخته گردیده میباشد .  طراحی کارت ویزیت

1- 
حس اعتماد خریداران به عوارض مختلف عشق دارا‌هستند که هنگام خرید محصول، فاکتور خرید خویش را دریافت کنند .البته شاید مهمترین علت این عشق و علاقه را بتوان در نیاز خریدار به اخذ حس اعتماد از فروشنده دانست . 
ولی ویژگی‌های گوناگونی در فروشنده می بایست وجود داشته باشد؛ تا بتواند اعتماد خریدار را جلب کند . البته آشکار می باشد که وجود یک فاکتور که مشتمل بر جزئیات مهمی از پاراگراف داده ها تماس فروشنده و خریدار، تاریخ و دوران خرید و قیمت پرداخت شده بابت محصول یا خدمت است، قادر است در جلب اعتماد خریدار دوچندان موءثر باشد . در واقع این مورد علاوه بر رفع نیاز خریدار، روشی خوب برای فروشنده جهت بهبود ارتباطات و افزایش اندازه فروش خود به مشتریان میباشد . 

2- 
به کارگیری از خدمات پس از فروش در رابطه بخش اعظمی از محصولات، فاکتور در نقش ورقه گارانتی یا این که تکمیل کننده آن عمل میکند . فاکتور اثبات می نماید که یک متاع در چه تاریخی، از چه شخصی و به چه قیمتی خریداری شده می باشد . به همین عامل بسیاری از مشتریان علاقمند میباشند علاوه بر دریافت ورقه گارانتی، فاکتور کالای خریداری شده را نیز اخذ نمایند .

3- 
تضمین قیمت و کیفیت فاکتور سندی قابل پیگیری می‌باشد . در فیض این اطمینان را نزد مشتریان ساخت می نماید که مال دریافتی دقیقا همان چیزی است که در فاکتور ثبت گردیده می باشد .همچنین فاکتور ابزاری برای اطمینان از خرید کالا یا دریافت خدمات با ارزش مناسب است . در این مسئله شم مشتری چنین می‌باشد که تصویب بها در فاکتور، نشان‌دهنده صدق و مطلوب بودن بها آن است . در پیش‌روی درصورتی که جنس یا این که خدماتی سوای فاکتور فروخته شود؛ خریدار را نسبت به بها و بقیه ویژگی‌های آن کالا یا این که خدمات، دچار شک و تردید می‌کند . 

اهمیت 
فاکتور برای مشتریان 
4- 
امکان پیگیری حقوقی فاکتور در صورت رسمی بودن، یک سند حقوقی معتبر هست . سندی که می‌توان با اتکا به آن علیه صادرکننده فاکتور اقامه دعوی کرد . این خصوصیت به مشتریان این اطمینان را می دهد که در رخ عدم انطباق فرآورده خریداری شده با آنچه در فاکتور تصویب شده است؛ می تواند با پیگیری حقوقی موضوع، به احقاق دستمزد از دست رفته خویش بپردازند . این ویژگی فاکتور در معاملاتی با مبالغ بالا و یا این که پرداخت‌های اقساطی، از اهمیت بیشتری برخوردار هست . 

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۱)

بسیار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی