کارت ویزیت ابزاری برای معرفی کسب و فعالیت میباشد و نوع کسب وکار و رویکرد های ارتباطی با ما را ارایه می کند .
هر چه که این معرفی خوبتر باشد ما در ذهن مخاطب اکثر جایی خواهیم گرفت .
معمولا طراحی کارت ویزیت
رسم بر این میباشد که هنگامی اشخاص می خواهند یک کارت ویزیت طراحی نمایند
نزد یک طراح می روند و به ایشان می گویند که یک طرح کارت برای آنها چاپ نماید .
طراح
نیز یک محرمانه خصوصیات از ما می گیرد مانند: نام کسب وکار، آرم، آدرس و شماره گوشی تلفن و آنگاه با استفاده
از طرح های مهیا ای که داراست یک طرح یا یکسری طرح می زند و به ما هم یکی را گزینش می کنیم و ایشان نیز آن را چاپ می نماید .
این
فعالیت زیاد نا مطلوب میباشد چون ما کسب وکاری داریم که بایستی مخاطبان خود راشناسایی کرده باشیم
و متناسب با آن پباده سازی انجام شود .
بعضا
از کسب وکار ها کارت ویزیت زیاد هنری و با هزینه های بسیاری به چهره دوزبانه چاپ می کنند
به
حیث شما آیا مخاطبان این موارد را دوست دارند؟
ما
اکثر زمان ها به گویش پارسی کلام می کنیم و کارت ویزیت نیز مقدار ای محدود دارد
که باید از این مجال برای تبادل ارتباط، شایسته ترین استفاده را برد .
امادر برخی از موارد
ما به بدترین صورت ممکن از این کارت ویزیت استعمال می کنیم .
شما
چرا از کارت ویزیت استفاده می کنید؟
دلیل
استفاده شما از کارت ویزیت چه می باشد ؟مشتریان شما چه اشخاصی می باشند ؟
آیا
من صرفا باید یک کارت ویزیت داشته باشم یا یک سری کارت ویزیت؟
این
ها سوالاتی هستند
که ما بایستی قبل از استعمال از کارت ویزیت از خودمان بپرسیم .
ما
بایستی به طراح بگوییم که برای ما چه طرحی استفاده نماید نه اینکه او به ذوق و سلیقه خودش برای ما کارتی
پباده سازی و چاپ کند .