مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

اشتباهی که اکثرا کارفرما ها در بازه زمانی خط مش اندازی یک کسب کار انجام می دهند اهمیت ندادن به مسئله طراحی و تبلیغات چاپی می‌باشد . قضیه ای که در صورتی‌که به درستی انجام شود می تواند تاثیر بسزایی بر فروش شما بگذارد . از طراحی لوگو تیم تا طراحی و چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت های تبلیغاتی، بیلبوردهای تبلیغاتی، بسته‌بندی تولیدها و غیره از نکات مهمی هست که به صورت ناخودآگاه بر ذهنیت مشتری و فروش شما تاثیر خواهد گذاشت . در اینجا به عواملی که در کارت ویزیت فروش شما را افزایش می دهند اشاره میکنیم .  طراحی کارت ویزیت
همینطور می توانید برای مطالعه بیشتر به مطلب تاثیر چاپ کارت ویزیت در تولید زمان بازاریابی هم مراجعه نمایید 
اطلاعات 
دارای اهمیت کارت ویزیت از موارد مهم و مهم در پباده سازی کارت ویزیت ذکر داده ها مهم مشتمل بر اسم و لوگو کمپانی و در صورت داشتن شعار سازمان یا این که کسب و کارتان می باشد . مخاطبان شما باید در مواجهه با کارت ویزیت از زمینه شغلی و رشته شما مطلع شوند شوند . اطلاعات تماس هم شامل شماره تلفن، آدرس، و پست الکرونیکی کاری و یا شخصی بایستی به صحت و دقت انجام شود . با دقت به فضای محدود کارت ویزیت قرار دادن آدرس اینترنتی آدرس و اینترنت سایت کمپانی تان باعث می شود مخاطبان برای برقراری رابطه و کسب داده ها بیشتر به تارنما و آدرس قید گردیده مراجعه کنند . در نهایت گزینش شعار تبلیغاتی کوتاه و ریتمیک مناسب به معرفی به یاد ماندنی کالا یا این که مارک تان می انجامد .اطلاعات 
اصلی کارت ویزیت 
استعمال 
از کانال های اجتماعی در کارت ویزیت با اعتنا به مقضی روزگار و این که کارت ویزیت ها استدلال با اهمیت برقراری رابطه مخاطب با کمپانی یا این که کسب و کارت ذی‌ربط می‌باشد باید علاوه بر دارا بودن داده ها تماس نظیر اینترنت سایت، شماره تلفن، ایمیل، نشانی و فکس، داده ها شبکه های اجتماعی را هم در کارت ویزیت قید کنید . اما خیر به معنای اینکه تمام کانال های اجتماعی را عنوان فرمایید بلکه صرفا شبکه‌های اجتماعی که مخاطبان بیشتری دارد مد لحاظ قرار دهید و در آن ها حضور فعال داشته باشید و تعامل با مشتریانتان را همواره مراقبت فرمائید . ارائه تخفیف، اعلام آفرها و نیوکالکشن، پیشنهادات ویژه مشتریان را تشویق و ترغیب به دنبال کردن شما و نگهداری بازار کارتان میکند . 

استعمال 
از کیو آر کد در کارت ویزیت در صورتیکه دارنده کسب و عمل و تجارت دارای اهمیت و پر اهمیتی میباشید و محدودیت در فضای کارت ویزیت برای معرفی برند و فعالیتتان کافی نمی باشد با به کار گیری از کیو آر کد (QR code) مخاطبان را به منبع و منشا بی نقص تر و وب سایت شرکت و بیزنس تان ساماندهی فرمائید . در مشاغلی که دارای ربط با فناوری هستند، کیو آر کدها می‌توانند راهی عالی برای سوق‌دهی اشخاص به منشاء داده ها و صفحه ها آنلاین و مهم باشند که روی کارت ویزیت قرار نمی‌گیرند . کیو آر کد پاره ای از فضای کارت شما را اشغال می‌کند، مخلوط بندی خویش را طوری انتخاب نمائید که سبب بهم ریختگی کارت ویزیت نشود . 

به کار گیری 
از کیو آر کد در کارت ویزیت 
کاربرد 
جانبی کارت ویزیت اغلب اشخاص یا این که سازمان ها کارت ویزیت‌های یک رو دارا‌هستند که پشت کارت ویزیت شان سپید و بدون استعمال میماند، برای این که کارت ویزیت‌تان عمر بیشتری پیدا نماید و مشتری برای دوران بیشتری آن را نگه داری نماید می‌توانید داده ها اثر گذار یا یک کاربرد که مشتریان به دنبال آن هستند را به کارت خود بیش تر فرمایید . در هر کسب و کاری جذابیت هایی برای مشتریان و مخاطبانش وجود داراست که با توسل به این ایده می بضاعت کارت ویزیت هایی پباده سازی کرد که برای مشتری جالب باشد و یا این که قابلیت و امکان استفاده‌ی جانبی نیز داشته باشند و کارت ویزیت شما را برای مقطع بیشتری نزد خود نگه دارااست . در این چهره هر بار که مشتری شما کارت ویزیتتان را ببیند پیام بازریابی تان را مجددا به آن ها منتقل کرده‌اید . 

  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی