مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

احتمال دارد تا روز جاری شما کارت ویزیت های اکثری را داشته و از آنان سود برده اید، آنان را با عزیزان خویش به اشتراک گذاشته و در تبلیغات خود استفاده کرده اید .  طراحی کارت ویزیت

در‌صورتی‌که از تاریخچه کارت ویزیت تدبیر داشته باشید، میدانید کارت ویزیت به عنوان یک رویکرد اصلی در بازاریابی و تبلیغات شناخته می‌شود ولی هر مدیر کسب و کار و تجارتی بایستی پیش از طراحی کارت ویزیت خود، از هدف ها این وسیله تبلیغاتی به خیر درایت داشته و آن ها را فهم کند، چون عدم آشنایی کافی از این مهم، منجر تضعیف تبلیغات خواهد شد . 

توصیه 
می‌کنیم مطالعه فرمائید : تاریخچه کارت ویزیت 
در ادامه برخی از اهداف پباده سازی و چاپ کارت ویزیت را با نیز مرور می‌کنیم . 

۱ . 
کارت ویزیت داده ها تماس را ارائه و انتقال می دهد مهم ترین هدف کارت ویزیت انتقال اطلاعات کلی و خط مش های ارتباطی به مخاطب و مشتریان می‌باشد . در اکثر اوقات کارت ویزیت ها شاهد لوگو، اسم تجاری، شماره های تماس و نشانی هستیم . 

در صورتی‌که کسب و کار شما دارای وب وب سایت است، نشانی آن را نیز در کارت ویزیت خود بنویسید تا مخاطبان و مشتریان شما با مراجعه به آن، اطلاعات تکمیلی بیشتری از شما کسب کنند . 

فراموش نکنید فضای کارت ویزیت محدود هست و بایستی داده ها شما به مدل ای در آن طراحی و جانمایی شود که دیده تماشاچی از ازدیاد متن آزرده نشود . 

هدف 
طراحی و چاپ کارت ویزیت 
۲ . 
کارت ویزیت ، شما و کسب و کارتان را به مشتریان یاداوری می‌کند کارت ویزیت ها به طور معمول در اولین برخورد و گرد هم آیی به مشتری داده می‌شود، از این رو یکی از اهداف کارت ویزیت ها میتواند یادآوری سخن ها و توضیحات اولی گردهمایی در ذهن مشتری باشد . 

گهگاه وقت ها مدیرات کسب و کارها عکس خویش را نیز در کارت ویزیت به چاپ می‌رسانند تا مشتری با دیدن عکس نیز بهتر بتواند توضیحات و سخن های دیدار در آغاز را به خاطره آورده و به کسب و کار مربوطه تامل نماید . 

بعضا از اشخاص نیز یک روی کارت ویزیت خویش را سپید باقی می‌گذارند تا مشتری بتواند داده ها مورد نیاز خویش از توضیحات نخستین را در پشت کارت یادداشت کند . 

برای 
به کار گیری بهتر از کارت ویزیت تان توصیه می‌کنیم حتما مطالعه فرمایید : راه استفاده از کارت ویزیت 
۳ . 
کارت ویزیت نشانگر ارزش های شرکت و تجارت شما است کارت ویزیت اگرچه کوچک هست البته به تنهایی یکی از طرح های بازاریابی هر تجارت و کسب و کاری می باشد . به این ترتیب بایستی از آن در کنار بقیه منش ها و وسایل تبلیغاتی از قبیل سربرگ، پاکت یا فاکتور (از نحوه ضمیمه کردن) بیشترین استفاده را برد . 

کارت ویزیت خویش را به جور ای پباده سازی نمایید که تمدن و بها تجارت شما را نشان دهد و روح عمل شما را به مشتری منتقل کند . خلاقیت در پباده سازی می‌تواند امداد شایانی به این هدف کارت ویزیت ها کند . 

۴ . 
یک کارت ویزیت گوناگون شما را از رقبا پیش می‌اندازد 
به یاد داشته باشید که از سوی کمپانی ها و افراد مختلف، به مشتری شما کارت ویزیت های فراوانی داده شده میباشد . از این رو یک کارت ویزیت خلاقانه می تواند شما را از سایرین متمایز کند . 

نیازی به خلق و خوی کارتی با جلوه های بصری خیره کننده نیست، بلکه کافی است یک کارت ویزیت خلاقانه با ظاهری مختلف و داده ها مختصر پباده سازی فرمائید . 

یک کارت ویزیت نوآورانه در معرفی کمپانی شما زیاد تاثیرگذارتر از یک کارت معمولی و تکراری خواهد بود . 

کارت 
ویزیت های یگانه و گوناگون با قابلیت و امکان ایجاد در جمهوری اسلامی ایران : ۳۰ کارت ویزیت خاص و خلاقانه 
در نقطه پایان ضروری به تذکر میباشد هدف کارت ویزیت معرفی پر سرعت و اجمالی شما و کسب و کارتان به مخاطبان و مشتریان بالقوه است، هر میزان در پباده سازی و ساخت یک کارت خلاق همت فرمائید سود آن را در جذب مشتری بیشتر خواهید روئت کرد . 

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی