احتمال دارد تا روز جاری شما کارت ویزیت های اکثری را داشته و از آنان سود برده اید، آنان را با عزیزان خویش به اشتراک گذاشته و در تبلیغات خود استفاده کرده اید . طراحی کارت ویزیت
درصورتیکه از تاریخچه کارت ویزیت تدبیر داشته باشید، میدانید کارت ویزیت به عنوان یک رویکرد اصلی در بازاریابی و تبلیغات شناخته میشود ولی هر مدیر کسب و کار و تجارتی بایستی پیش از طراحی کارت ویزیت خود، از هدف ها این وسیله تبلیغاتی به خیر درایت داشته و آن ها را فهم کند، چون عدم آشنایی کافی از این مهم، منجر تضعیف تبلیغات خواهد شد .
توصیه
میکنیم مطالعه فرمائید : تاریخچه کارت ویزیت
در ادامه برخی از اهداف پباده سازی و چاپ کارت ویزیت را با نیز مرور میکنیم .
۱ .
کارت ویزیت داده ها تماس را ارائه و انتقال می دهد مهم ترین هدف کارت ویزیت انتقال اطلاعات کلی و خط مش های ارتباطی به مخاطب و مشتریان میباشد . در اکثر اوقات کارت ویزیت ها شاهد لوگو، اسم تجاری، شماره های تماس و نشانی هستیم .
در صورتیکه کسب و کار شما دارای وب وب سایت است، نشانی آن را نیز در کارت ویزیت خود بنویسید تا مخاطبان و مشتریان شما با مراجعه به آن، اطلاعات تکمیلی بیشتری از شما کسب کنند .
فراموش نکنید فضای کارت ویزیت محدود هست و بایستی داده ها شما به مدل ای در آن طراحی و جانمایی شود که دیده تماشاچی از ازدیاد متن آزرده نشود .
هدف
طراحی و چاپ کارت ویزیت
۲ .
کارت ویزیت ، شما و کسب و کارتان را به مشتریان یاداوری میکند کارت ویزیت ها به طور معمول در اولین برخورد و گرد هم آیی به مشتری داده میشود، از این رو یکی از اهداف کارت ویزیت ها میتواند یادآوری سخن ها و توضیحات اولی گردهمایی در ذهن مشتری باشد .
گهگاه وقت ها مدیرات کسب و کارها عکس خویش را نیز در کارت ویزیت به چاپ میرسانند تا مشتری با دیدن عکس نیز بهتر بتواند توضیحات و سخن های دیدار در آغاز را به خاطره آورده و به کسب و کار مربوطه تامل نماید .
بعضا از اشخاص نیز یک روی کارت ویزیت خویش را سپید باقی میگذارند تا مشتری بتواند داده ها مورد نیاز خویش از توضیحات نخستین را در پشت کارت یادداشت کند .
برای
به کار گیری بهتر از کارت ویزیت تان توصیه میکنیم حتما مطالعه فرمایید : راه استفاده از کارت ویزیت
۳ .
کارت ویزیت نشانگر ارزش های شرکت و تجارت شما است کارت ویزیت اگرچه کوچک هست البته به تنهایی یکی از طرح های بازاریابی هر تجارت و کسب و کاری می باشد . به این ترتیب بایستی از آن در کنار بقیه منش ها و وسایل تبلیغاتی از قبیل سربرگ، پاکت یا فاکتور (از نحوه ضمیمه کردن) بیشترین استفاده را برد .
کارت ویزیت خویش را به جور ای پباده سازی نمایید که تمدن و بها تجارت شما را نشان دهد و روح عمل شما را به مشتری منتقل کند . خلاقیت در پباده سازی میتواند امداد شایانی به این هدف کارت ویزیت ها کند .
۴ .
یک کارت ویزیت گوناگون شما را از رقبا پیش میاندازد
به یاد داشته باشید که از سوی کمپانی ها و افراد مختلف، به مشتری شما کارت ویزیت های فراوانی داده شده میباشد . از این رو یک کارت ویزیت خلاقانه می تواند شما را از سایرین متمایز کند .
نیازی به خلق و خوی کارتی با جلوه های بصری خیره کننده نیست، بلکه کافی است یک کارت ویزیت خلاقانه با ظاهری مختلف و داده ها مختصر پباده سازی فرمائید .
یک کارت ویزیت نوآورانه در معرفی کمپانی شما زیاد تاثیرگذارتر از یک کارت معمولی و تکراری خواهد بود .
کارت
ویزیت های یگانه و گوناگون با قابلیت و امکان ایجاد در جمهوری اسلامی ایران : ۳۰ کارت ویزیت خاص و خلاقانه
در نقطه پایان ضروری به تذکر میباشد هدف کارت ویزیت معرفی پر سرعت و اجمالی شما و کسب و کارتان به مخاطبان و مشتریان بالقوه است، هر میزان در پباده سازی و ساخت یک کارت خلاق همت فرمائید سود آن را در جذب مشتری بیشتر خواهید روئت کرد .