ما معتقدیم هدایای تبلیغاتی مناسب برای هر کسب و کاری وجود داراست گهگاه وقت ها کوچکترین هدیه می تواند مناسب ترین باشد مواقعی مانند ابزار نوشتن و اسباب اداری مطلوب برای ارائه به مشتریان گرانبها هنگام بازدید از کسب و کار شما هستند .در حالی که هدایای تبلیغاتی مختص نظیر ساعتهای فردی راهی عالی برای پاداش به کارمندان شما می باشند .
هدایای طراحی کارت ویزیت
تبلیغاتی gift
منفعت
هدایای تبلیغاتی : معرفی
محصولات و سرویس ها جدید تشکر
از مشتریان برای کسب و عمل گذشته ساخت
رابطه ها مشتری ایجاد انگیزه در کارمند ونوعی پاداش محسوب میگردد .
پیام ها وشعار را در جلسات فروش تقویت مینماید .
انتخاب هدیه همینطور می تواند به برنامه ریزی برنامه های شرکت شما کمک نماید .
فرآورده تبلیغاتی می تواند نامونشان نام تجاری شما را افزایش دهد .
با هدایای تبلیغاتی اسم و تصویر برند شما در ذهن مشتریان محافظت می گردد . مشتریان مو جود با مسئولیت به اسم تجاری شما باقی خواهند ماند، مشتریان بالقوه تازه به جای رقبای شما، به نام تجاری یا نماد شما کشیده می شوند .زمانی که از هدایای تبلیغاتی مارک شما استفاده می نمایند هنگامی دوست یا همکارش مارک شما را رویت کرد به وی مارک شما را سفارش می کند یا این که در ذهنش می ماند . انتخاب هدیه فرمان روا تبلیغات دقیق میباشد چون مدت را برای بدست آوردن چیزها دقیقا درست می کنیم . در شرای مخاطبان انگیزه خویش را می دانید، یا این که چه بسا نمیدانید ما همواره برای کمک به اینجا هستیم تا کادو تبلیغاتی به خیر و خوبی گزینش شود، دقیقا همان پیامی را که می خواهید ارسال شود . این فرمان علی الخصوص در موضوع گزینش تولیدات هدیه درستگو میباشد .
gift
ارائه هدایای تبلیغاتی ما سوای شک به دلخواه مشتریان شما می شود، این حقیقت میباشد که شما به مقدار کافی ارزش دارین و همچنان ارزش نگهداری معاملات خویش را می دانید .
JT Foxxمربی ثروت و مولف در گفتمان ای اخیر با انجمن بیس اهمیت نام تجاری را توضیح اعطا کرد و حافظه نشان ساخت که میتوان با هدایای تبلیغاتی اعتبار شرکت های تجاری فراتر میرود و به این ترتیب آنها را به شرکت های قادر و غالب تر تبدیل می کند . با این حال، تولید یک هویت کار کشته مارک می تواند بسیار دشوار باشد، به ویژه برای کسب و شغل های نو دشوارتر میباشد اما با به کارگیری از هدایای تبلیغاتی کار انها آسانتر میگردد .
در
اینجا، ما نگاهی داریم که چهطور تولیدات تبلیغاتی می تواند به شما در حل این بحران کمک کند ؟
Watch
به تازگی داده های مربوط به تیم ای از نظرسنجی های انجام شده بوسیله BPMA( انجمن تبلیغاتی بریتانیا در سال 2012) را منتشر کرد که انگیزه آن انتخاب اینکه آیا به کارگیری از تولیدها تبلیغاتی در راهکار های تبلیغاتی در ارتقاء فروش و ارتقا دانایی اسم تجاری اثر گذار بود؟
پژوهش ها نشان می دهد که چیزی معمولی به اندازهرخودکار یا خودکار چاپ گردیده می تواند راهی موءثر برای امداد به ایجاد یک نامونشان قادر برای مارک باشد .نتایج جالب بود دو سوم از کمپانی کنندگان در نظرسنجی قدرتمند به یادآوری اسم برند که در سال قبلی یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده بودند . از این تعداد، 79 درصد موافقت کردند که در آینده با این نام تجاری دوباره فعالیت کنند، در حالی که بیش از نیمی از آنان گفته اند که نظراتشان در مسئله این شرکت پس از اینکه محصول ها چاپی به آنها داده شد، ارتقا یافته هست . اکثریت قریب به حادثه این کمپانی کنندگان (87٪) گفتند که این زمینه را بیش از 12 ماه نگه داشته اند .
این اطلاعات برای اشخاصی که در درحال حاضر حاضر با اقتدار برند تجاری تولید ها تبلیغاتی آشنا هستند، می بایست تعجب برانگیز باشند . یک هویت اسم تجاری توسط تعبیه بها های کسب و کار، لوگو و اسم در ذهن مشتریان بالقوه ایجاد می شود؛ به این ترتیب، این دستور به این مفهوم میباشد که مواقعی مانند مداد چاپ، کیسه یا این که لیوان که بوسیله گیرنده و همسالان آنها دیده می شود و به صورت روزمره قضیه به کارگیری قرار می گیرند، به این هدف امداد خواهند کرد . این کالاها اغلب بوسیله اشخاصی که با کسب و کارهای جدید سرگرم به کار هستند، نادیده گرفته می شوند، چون آنها فرض می کنند که چیزی بی آلایش به میزان یک جام نمی تواند به آن ها امداد کند تا برند خود را ساخت نمایند . اما واقعیت این است که مورد ها عملی و روزمره مثل این میباشد که اکثر وقت ها در ارتقا نام و نشان شرکت اثرگذار هستند، چون این اقلام در ارتفاع زمان هنگامی طولانی مقدار متعددی از مواجهه را ارائه می دهد .