اکثری از کسب و امور بضاعت و توان به کارگیری از تبلیغات چاپی در مجله ها یا مجلات را ندارند، چون این گونه تبلیغات برای استفاده مکرر گرانقیمت می باشد، به همین عامل این کسب و کارها گاهی زمان ها مبادرت به استعمال از تراکت های تبلیغاتی تک رنگ و بی آلایش می نمایند . طراحی کارت ویزیت
البته درصورتی که دوس ت دارید این تراکت تبلیغاتی شما اثر گذاری مناسبتری داشته باشد بایستی چند نکته را در آن رعایت فرمائید تا فیض مطلوب تری اخذ کنید، این نکات فراوان ساده و ارزان ارزش می باشند .
جور
صفحه در تبلیغات چاپی متاسفانه بسیاری اشخاص فارغ از توجه از کاغذهای رنگی بدون کیفیت به کارگیری میکنند، در اکثر وقت ها مواقع طرح زیبای شما به استدلال استعمال از همین کاغذهای بی کیفیت ابدا دیده نمی شود و پیام شما منتقل نخواهد شد .
سفارش اینجانب به شما استفاده از ورقه تحریر 80 گرمی سپید می باشد، همین تغییر تحول کوچک و معمولی می تواند پیام شما را آشکار تر نشان دهد و همینطور طرح شما دربین آن رنگهای کاغذی محو نشود .
رنگ
در تبلیغات چاپی اگر در هم اکنون حاضر تمایلی به به کار گیری از تراکت های رنگی ندارید و می خواهید فقط از تراکت های تک رنگ فایده ببرید، ممکن است گهگاه تایم ها نتوانید به نیکی گزیده از پیام خویش را درشت نمایی نمائید تا تماشاچی خوب تر آن را ببیند .
یک توصیه معمولی که فراوان ارزان نیز تمام خواهد شد، استفاده از چاپ دو رنگ (قرمز و مشکی) می باشد، شما می توانید منتخب از پیامتان را که می خواهید خوبتر منتقل شود با رنگ قرمزرنگ نشان دهید .
نقش
عنوان در تبلیغات چاپی هر تبلیغ چاپی با یک تیتر شروع می شود و به اعتقادوباور تمام متخصصان بازاریابی تمام خوانندگان بر پایه تیتر هر اطلاع رسانی تصمیم به خواندن آن می گیرند و اگر عنوان شما صرفا یک نام تجاری باشد به احتمال دوچندان آگهی شما خوانده نخواهد شد .
عملکرد نمایید با کمی خلاقیت مبادرت به تعیین یک عنوان مطلوب بگیرید، چند وقت پیش یک اطلاع رسانی که دقت من رو جلب کرد و بسیار خلاقانه از زمینه روز استفاده کرده بود «تا کی میخوای پول بنزین بدی !» یک تیتر بسیار جالب و دیدنی که توانسته بود فراوان چیره عمل کند . هم اکنون نوبت شماست که یک عنوان مطلوب برای خود انتخاب نمائید .
روش
پخش تبلیغات چاپی متاسفانه بخش اعظم کسب و کارها هدف دقیقی از پخش این تبلیغات چاپی ندارند و زیاد بی انگیزه مبادرت به پخش آنها می کنند، ولی اگر قبلی از آن بازار انگیزه خاصی داشته باشید خیلی بهتر و هدفمندتر این تبلیغات چاپی را پخش خواهید کرد .
برای
اینکه بازار انگیزه خود را بشناسید از خود تعدادی سوال بپرسید :
1 .
مشتریان احتمالی شما خانم ها میباشند یا آقایون ؟
2 .
این افراد اصولا توی چه رنج سنی می باشند ؟
3 .
مشتریان احتمالی شما ممکن می باشد بیشتر از کدام باشگاه یا تفریح گاه به کارگیری نمایند ؟
4 .
آیا مشتریان شما دانشجو می باشند یا نیکی ؟
در صورتیکه بتوانید به همین چهار سوال به نیکی جواب بدهید متوجه خواهید شد که چه مکان هایی برای پخش تبلیغات چاپی شما مطلوب خواهد بود، ممکن میباشد مشتریان شما خانم های جوانی باشند که دستکم ماهی یک بار از یک آرایشگاه مختص به کارگیری می کنند و در صورتیکه شما بتوانید تبلیغات چاپی خود را با همکاری به عبارتی مکان پخش نمائید مسلما به سود بهتری دست پیدا خواهید کرد .
نتیجه
گیری از تبلیغات چاپی تبلیغات
در دنیای فیزیکی نیاز به حوصله و صبر دارد، در شرای پس از یک نوبت پخش انتظار پاسخگویی سریع دارید، پس هیچگاه از تبلیغات استفاده نکنید !
در صورتیکه به دنبال به چنگ آوردن جواب و افزایش فروش با استفاده از این گونه تبلیغات می باشد، سفارش می کنم یه خرده صبور و به این راه و روش پایبند باشید، به رخ مکرر اقدام به پخش این نوع تبلیغات کنید تا پس از مدتی به سود مطلوب دست پیدا فرمایید .
سفارش میکنم مقاله 20 گام تا پیروزی عملیات بازاریابی و تبلیغات را بخوانید تا متوجه گردید که ممکن هست چه قدر ارتفاع بکشد، یک تماشاچی اطلاع رسانی تبلیغاتی به مشتری تبدیل شود .
حرف
آخر برای داشتن تبلیغات چاپی مناسب و تصاحب کردن سود مناسب هیچ گاه شتاب نکنید، سعی فرمایید کمی با برنامه باشید تا تبلیغات چاپی قابل قبولی داشته باشید ، برای به دست آوردن شایسته ترین نتیجه کارایی فرمائید به تبلیغات خویش پایبند باشد و مدت طراحی هر نوع تبلیغات چاپی کارایی نمایید نکات گفته شده را رعایت نمائید .