مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مطالب آموزشی در زمینه چاپ

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

از
گیاه تا کاغذ :
برگی از برگه را پاره کنید و بر حاشیه آن نگاهی بیندازید . شما می توانید صدها موی زیاد کوچک شبیه به فیبر را مشاهده نمایید .آنها سلولز یا فیبرهای گیاهی می باشند و در کلیه گیاهان وجود دارا‌هستند . وظیفه تولید کننده کاغذ این است که مواد گیاهی را به فیبرهای جدا تبدیل کند ،آن را مواد شیمیایی طراحی کارت ویزیت  مخصوصی شستشو دهد و آن را به ورقه های صاف و منزه برگه تبدیل نماید .

اکثر وقت ها کاغذها از خمیر چوب یا این که علف اسپارتو ، یا این که پارچه های کهنه کتان یا این که پنبه ای ساخته می شوند . خمیر چوب (ساخته از چوب صنوبر یا این که دیگر درختان از دسته کاج ) از اسکاندیناویا،کانادا و جزیره نیوفاوندلند آورده می شود . قطعات چوب به قطعات کوچکتری تقسیم می شود و آن‌ها در حلال شیمیایی داغی قرار داده می شود تا مواد زاید در آن حل شود و در فیض فیبرهای سلولزی خالص باقی می ماند . بعد از آن فیبرها فشرده می شوند تا به تخته های گران قدر تبدیل شوند .
اسپارتو ،علف شبیه نی در سواحل شنی آفریقای شمالی پرورش می نماید و اما به نسبت کمتری در سواحل اسپانیا وجود دارا‌هستند .کارگران آن ها را می چینند ،خشک می کنند و در بسته های تبارک قرار می دهند و به کارخانه های ورقه سازی می فرستند ، در آنجا از بین ماشین های خاصی عبور می نمایند ،گرد و خاک و ذیگر ناخالصی آنها گرفته می شود و آن گاه در محلول کربنات سدیم جوشانده می شوند .
آن گاه از آن ،اسپارتو شسته می شود ، آب آن گرفته می شود و از کربنات سدیم تصفیه می شود و هر مدل مواد خراجی نیز از آن تمیز می گردد .اسپارتو در ساختمان بلند های تبارک رنگبری در مواد شیمیایی خیسانده می شود و رنگ سبز – قهوه ای ارگانیک آن به سپید تغییر تحول پیدا می کند و در آن لحظه فراهم تبدیل شدن به صفحه می گردد .

  • ۹۸/۰۷/۰۳
  • business card

طراحی کارت ویزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی